Mountain Horse Sportive rider fijne laars?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BrankaZ

Berichten: 3886
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Re: Mountain Horse Sportive rider fijne laars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 20:45

liannes schreef:
ik heb de wat luxere laars, met een vetertje,
maar bij,

www.piafferuitersport.nl

zijn ze denk ik het goedkoopste


Ik heb dan toch een site gevonden waar ze iets goedkoper zijn Knipoog http://www.pirouetteruitersport.nl/cms/ ... hemeid=110
Heb alleen geen ervaring met deze webwinkel, dus ik durf je niets te zeggen over hun service.

Zelf heb ik ook de MH Sportive Rider en ik ben er erg blij mee. Zitten heerlijk en ik vind ze wat eleganter dan de MH High Rider. Die vond ik wat te lomp en daarom heb ik voor de Sportive gekozen.
Ik had toen ik ze begin dit jaar kocht nog een ruiterpaspoort en daarom kreeg ik bij de ruitersportzaak hier in de buurt 10% korting. Geloof dat ze toen rond de €180,- waren.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Mountain Horse Sportive rider fijne laars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 21:01

Branka, ik vond het leuk om die site eens te bekijken en wat zag ik?
Citaat:
Deze laarzen zijn van de serie I, maar met volledige garantie.


Dit bedoelde ik, deze zijn vaak goedkoper, helaas is de rits, ondanks de garantie, eerder stuk!

BrankaZ

Berichten: 3886
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Re: Mountain Horse Sportive rider fijne laars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 21:59

Zal inderdaad zo zijn. Maar ik weet ook dat als de rits stuk gaat je er een nieuw paar voor terug krijgt. Mogelijk dat die uit een nieuwe serie zijn Knipoog
Denk dat je gewoon goed moet zoeken waar ze het goedkoopste zijn en waar ze met een goede rits worden verkocht. Ik kreeg korting, maar ook zonder die korting had ik ze gekocht. Ze zitten bij mij prima.

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Re: Mountain Horse Sportive rider fijne laars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 23:15

Het gaat er bij het oude en nieuwe type niet om dat er een andere soort rits inzit, maar hij zit er op een andere manier in. Bij het nieuwe type loopt de rits verder door richting zool. Daardoor gaat hij minder snel stuk.

Ik heb de Sportive riders ook. Heb ze nu bijna 2 jaar en ik behandel ze eigenlijk behoorlijk slecht... Hangen naast de verwarming, poets ze niet genoeg etc. Toch zijn ze nog steeds super!

Heb ze gekocht als trainingslaarzen, naast mijn op maat gemaakt laarzen. Heb mijn op maat gemaakt eigenlijk nooit meer aan Lachen Zo lekker zitten deze.

why_not

Berichten: 100
Geregistreerd: 26-07-06

Re: Mountain Horse Sportive rider fijne laars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 17:07

Bij ons op stal loopt er iemand mee en die vind ze geweldig!! Ik ben meer van het leer haha

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Re: Mountain Horse Sportive rider fijne laars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 20:01

why_not schreef:
Bij ons op stal loopt er iemand mee en die vind ze geweldig!! Ik ben meer van het leer haha


Die opmerking snap ik niet helemaal... Deze laarzen zijn van kalfsleer Verward

BrankaZ

Berichten: 3886
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Re: Mountain Horse Sportive rider fijne laars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 21:17

PriscaZ schreef:
why_not schreef:
Bij ons op stal loopt er iemand mee en die vind ze geweldig!! Ik ben meer van het leer haha


Die opmerking snap ik niet helemaal... Deze laarzen zijn van kalfsleer Verward


Kan mij bij je aansluiten, snap 'm ook niet ....

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Re: Mountain Horse Sportive rider fijne laars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:49

xkittyx schreef:
bij mij in de buurt verkopen ze die niet. of weet iemand misschien waar ze verkocht worden in omgeving waalwijk. drunens ruiterhuis heeft ze namelijk niet


Gierman in Tilburg heeft ze in de winkel. Die zit op de korvelse weg, als je dat kent

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Mountain Horse Sportive rider fijne laars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 12:10

why_not schreef:
Bij ons op stal loopt er iemand mee en die vind ze geweldig!! Ik ben meer van het leer haha

Ik denk idd dat jij de laarzen niet kent, ze zijn van leer! Je voelt ruikt en ziet ook dat ze van leer zijn Ja . 200 euri's voor rubberen laarsen ga ik niet betalen hoor! Knipoog