Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 267 van de 271 [ 6775 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

 
Profiel   

Ik ben enorm benieuwd of jullie deze slijtage normaal vinden. Heb de laarzen bijna een jaar en Rij er 2x per week mee. Maak ze maandelijks echt schoon met spul van petrie.

De kreukels had ik wel verwacht bij zulke zachte laarzen (helaas). Gaat mij vooral om slijtage aan binnenkant van been

[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 20:38 



 
Profiel   

Heel mooi xSannee! :9
Mooi subtiel detail.

@Gianti: Maak je ze alleen schoon of vet je ze ook in met de Cream? Ik vind ze er vooral nogal droog uitzien. Vind het op zich niet raar, zeker niet met het recente weer en daarmee het zweten van jou en het paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 20:40 



 
Profiel   

Sorriso schreef
Heel mooi xSannee! :9
Mooi subtiel detail.

@Gianti: Maak je ze alleen schoon of vet je ze ook in met de Cream? Ik vind ze er vooral nogal droog uitzien. Vind het op zich niet raar, zeker niet met het recente weer en daarmee het zweten van jou en het paard.


Ja gebruik cleanser en Cream! En veel Cream ook haha. Maar blijf ze idd droog vinden. Dit is zelfs na gebruik van de Cream :S

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 20:44 



 
Profiel   

Ik zou het spul van Deniro zelf eens proberen vind dit fijner dan van petrie :) en ter vergelijk ik maak ze na vrijwel elke keer rijden schoon en wekelijks wel met de cream. Maandelijks lijkt me weinig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 20:45 



 
Profiel   

Ik vind ze wel erg versleten.
Ik poets die van mij nooit en hebben toch minder van die plekken.

Advies was trouwens ook vanuit DeNiro, niet versmallen maar gewoon verkopen.
Dus iemand nog blauwe salentino’s nodig in 38 - C XXL :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 21:32 



 
Profiel   

Gianti schreef
Sorriso schreef
Heel mooi xSannee! :9
Mooi subtiel detail.

@Gianti: Maak je ze alleen schoon of vet je ze ook in met de Cream? Ik vind ze er vooral nogal droog uitzien. Vind het op zich niet raar, zeker niet met het recente weer en daarmee het zweten van jou en het paard.


Ja gebruik cleanser en Cream! En veel Cream ook haha. Maar blijf ze idd droog vinden. Dit is zelfs na gebruik van de Cream :S

Hmmm das wel erg droog ja. Krijgen je laarzen wel kans goed te drogen als er zweet van je paard op heeft gezeten? Ik heb soms na het poetsen nog wel eens dat die zoutkristallen toch weer tevoorschijn komen wanneer de laarzen compleet droog zijn. Ik doe mijn laarzen na het rijden altijd af met vochtige doek (1 kant van handdoek vochtig maken) en daarna weer droog maken met droge doek. Maandelijks lijkt mij prima, afhankelijk van hoeveel je rijdt natuurlijk. Ik poets ze zeker niet elke week en mijn oudste paartje is nu 13 jaar oud en doet het nog heel goed, niemand geeft ze 13 jaar.

Ik krijg met de Petrie set een beter glanzend resultaat dan met de DeNiro set :j.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 21:37 



 
Profiel   

Mijn laarzen zijn er ook eindelijk! Heel blij mee! *\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 15:13 



 
Profiel   

Bottles schreef
Mijn laarzen zijn er ook eindelijk! Heel blij mee! *\o/*

[ [url=m/UIKRt9.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heel gaaf en klassiek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 16:46 



 
Profiel   

Hoi hoi,

Heeft iemand toevallig hier de tricolore in quick of smooth leder in het bruin? Heb al gezocht hier in het topic maar kon de quick leder sowieso niet vinden.
en hoe bevallen ze jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 19:40 



 
Profiel   

TurboDi schreef
Hoi hoi,

Heeft iemand toevallig hier de tricolore in quick of smooth leder in het bruin? Heb al gezocht hier in het topic maar kon de quick leder sowieso niet vinden.
en hoe bevallen ze jullie?


Ik heb ze met quick leder. Vind het zelf veel fijner dan smooth want je ziet krassen er minder goed op.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 19:43 



 
Profiel   

Oh die lijken heel mooi! Twijfel heel erg. Heb woensdag een afspraak staan bij iemand die de de Niro’s aan meet.. vind ze wel erg prijzig en er zit natuurlijk weinig “aparts” aan maar heb niet het budget om de “echte” de Niro’s aan te laten meten hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 19:47 



 
Profiel   

Bottles; prachtig! Zoiets wil ik ook als mijn volgende paar.

Ik heb de tricolore in bruin (smooth leer), alleen ff geen foto bij de hand. Heb ze al 5 jaar.

Tijdje geleden 1 laars op laten rekken, want mijn rechterkuit is 1,5 cm dikker opeens >;)
Lees hier nu dat het niet zou kunnen bij laarzen met elastiek. Ruitersport Viehoff heeft ze voor mij perfect verruimd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 19:49 



 
Profiel   

Queijo schreef
Bottles; prachtig! Zoiets wil ik ook als mijn volgende paar.

Ik heb de tricolore in bruin (smooth leer), alleen ff geen foto bij de hand. Heb ze al 5 jaar.

Tijdje geleden 1 laars op laten rekken, want mijn rechterkuit is 1,5 cm dikker opeens >;)
Lees hier nu dat het niet zou kunnen bij laarzen met elastiek. Ruitersport Viehoff heeft ze voor mij perfect verruimd.


Maar wel blij met de kwaliteit dus? 5 jaar klinkt netjes! Of zijn ze wel echt versleten ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 20:01 



 
Profiel   

Ik heb quick leer en echt diep ongelukkig. Leer is zo zacht dat ze na drie keer dragen al overal kreukten langs mijn kuit en enorm ingezakt zijn. Wat mij betreft een miskoop.
Nu denk ik ook dat ze verkeerd zijn aangemeten, maar daarover zijn de meningen verdeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 20:04 



 
Profiel   

Hmm oke. Nouja t ding is ik heb vroeger fanatiek wedstrijden gereden. Had toen de Polo’s van de Niro. Heel blij mee maar verkocht want gestopt. Nu heel ander type paard. Geen wedstrijden meer. Rij nu met chaps maar die zakken constant dus das helemaal niks. Wil weer rijlaarzen. Maar twijfel dus of de tricolores mij gaan bevallen en of ze lang goed blijven. Maar heb ook geen idee wat ik anders moet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 20:09 



 
Profiel   

Ik snap je dilemma. De tricolores an sich vind ik fijn. Heb ze van smooth leer ook gehad en daar echt lang plezier van gehad. Keer een nieuwe hak eronder ofzo, maar verder prima. Vond ze ook behoorlijk hufterproof, liep er halve dagen op, afspuiten etc.
Puur dat quick leer wat me echt tegenviel

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 20:12 



 
Profiel   

Ah oké dat is goed om te weten! Thanks voor de tip!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 20:13 



 
Profiel   

Nee, ze zien er nog goed uit voor 5 jaar! Ik ben niet zo’n poetser. Probeer ze wel echt pas aan te doen nadat ik paard heb gezadeld en doe ze na het rijden ook uit. Dus banjer er niet mee door de wei. Heb alleen de hakjes laten vervangen toen ik laatst 1 laars toch niet oprekken. Zelfs de ritsen zijn nog nooit vervangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 21:51 



 
Profiel   

Ik heb de chaps van Deniro, misschien is dat een optie? Zijn goedkoper dan laarzen, zelf vind ik ze ook erg mooi en het leer rimpelt niet ed dus ze blijven ook mooi zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 22:52 



 
Profiel   

Waar in regio Utrecht kan ik het beste DeNiro laarzen laten aanmeten? Aanraders?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 19:31 



 
Profiel   

De paardenschuur in Amerongen!
Leuke en fijne winkel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 20:12 



 
Profiel   

Mijn derde paar ook 4 weken geleden besteld bij de Paardenschuur. Fijn geholpen. Nu verder wachten op de levering.

Maar ik ben over Levade Ruitersport meest tevreden. Staat toch wel op nummer 1 betreft DeNiro. Alleen de afstand is gewoon zo ver -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 20:16 



 
Profiel   

Hebben meer mensen last van dat er snel schimmel op hun laarzen komt? Ik heb de tricolore laarzen in quick leer en sinds kort heb ik echt vaak dat ze aan de binnenkant wit uitslaan als ik ze uit de tas haal. Ik gebruik ze 2-3 keer per week, mijn tas is vanbinnen schoon, ik laat ze altijd ongeveer een halfuurtje tot 3 kwartier staan nadat ik gereden heb, borstel los zand ervanaf en heb van die vochtvretertjes in mijn tas gelegd en toch blijft het schimmelen. Ik zou niet weten wat ik nog meer kan doen om dit tegen te gaan.

Toevoeging: ik haal uiteraard de schimmel er wel af met leerdoekjes.

Nog een toevoeging: met binnenkant bedoel ik dus de binnenkant van je been waar je laarzen in een laarzentas elkaar raken!


Laatst bijgewerkt door liliekska op 19-09-21 20:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 20:20 



 
Profiel   

Ik zou niet naar de paardenschuur gaan.
Twee paar laarzen echt niet goed aangemeten, waarvan 1 paar maatwerk. Best zonde geld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 20:21 



 
Profiel   

Noukie schreef
Ik zou niet naar de paardenschuur gaan.
Twee paar laarzen echt niet goed aangemeten, waarvan 1 paar maatwerk. Best zonde geld.


Oei. -O-

Ik wist qua voetmaat & hoogte gelukkig welke ik nodig had.
Maar door het verliezen van 19kg gewicht waren mijn XXL en XL+1,5/2cm DeNiro laarzen veel en veel te groot.

Laten we maar hopen dat het goed komt. :+ zal vast wel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 20:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 267 van de 271 [ 6775 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen