Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 19:36

Geen ervaring met de verhoogde kap, wel met dat lakleer langs de rits en bij mij piept dit helemaal niet!

Tomorrow

Berichten: 956
Geregistreerd: 12-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 13:46

Ik heb lakrandjes nouja overal eigenlijk. Ook over de boog heen maar piept niet!
Mijne zijn met rits schuin voor. Heb wel vaker met hoge boog en rits achter gezien heb alleen geen foto of iets maar ik vind het er hetzelfde uit zien. Zijn gewoon dresuurlaarzen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 16:05

babelientjuh schreef:
Ik als stille meelezer meld mij

Na lang wikken en wegen, en een paar want mindere ervaringen met andere laarzen ben ik vandaag opzoek gegaan naar mijn mogelijke toekomstige de niros Maar nu heb ik jullie hulp nodig....

Wegens rare voeten en benen heb ik een model nodig met een rits achter en zacht leer. Dat vormt beter, geeft minder verkeerde druk en moet dus hopelijk wel goed gaan.

Nu ben ik helemaal fan van de zogenoemde verhoogde kap. Ik vind het prachtig staan op de laarzen met een rits aan de voor/zijkant en met de laarzen die dus hard leer hebben. De winkel waar ik was had echter geen voorbeeld van een laars met de rits achter en een verhoogde kap... ook geen plaatje ofzo. Kan iemand mij helpen aan een goed voorbeeld met een verhoogde kap en een rits aan de achterzijde van de laars?

Daarnaast wil ik graag de randen langs de rits en de gedeeltes die je vast drukt aan de achterzijde (geen idee hoe dat heet....) met lak leer. Mogelijke ervaringen met piepen? Want daar word ik nerveus van haha.


Lak op die plekken piept niet! Het piept sowieso niet (hoort niet) maar slijt wel snel.
Qua hoge boog en rits achter.... ik weet niet of dat bestaat. Een rits voor met hoge boog heeft een hele ander vorm boog dan een normale met rits.

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 16:55

Als je op google zoekt op de niro ottaviano dressuurboog dan komen wel plaatjes naar voren.

monsterina
Berichten: 317
Geregistreerd: 25-06-08

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 17:48

Ik heb volledig lak laarzen met rits achter en extra verhoogde boog. Het piept niet, er zit een 'gewone' leren stuk op aan de binnenkant. Verhoogde boog en rits achter gaat prima.

Kever
Berichten: 1508
Geregistreerd: 27-01-12
Woonplaats: Precies waar ik moet zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 19:33

bobje26 schreef:
babelientjuh schreef:
Ik als stille meelezer meld mij

Na lang wikken en wegen, en een paar want mindere ervaringen met andere laarzen ben ik vandaag opzoek gegaan naar mijn mogelijke toekomstige de niros Maar nu heb ik jullie hulp nodig....

Wegens rare voeten en benen heb ik een model nodig met een rits achter en zacht leer. Dat vormt beter, geeft minder verkeerde druk en moet dus hopelijk wel goed gaan.

Nu ben ik helemaal fan van de zogenoemde verhoogde kap. Ik vind het prachtig staan op de laarzen met een rits aan de voor/zijkant en met de laarzen die dus hard leer hebben. De winkel waar ik was had echter geen voorbeeld van een laars met de rits achter en een verhoogde kap... ook geen plaatje ofzo. Kan iemand mij helpen aan een goed voorbeeld met een verhoogde kap en een rits aan de achterzijde van de laars?

Daarnaast wil ik graag de randen langs de rits en de gedeeltes die je vast drukt aan de achterzijde (geen idee hoe dat heet....) met lak leer. Mogelijke ervaringen met piepen? Want daar word ik nerveus van haha.


Lak op die plekken piept niet! Het piept sowieso niet (hoort niet) maar slijt wel snel.
Qua hoge boog en rits achter.... ik weet niet of dat bestaat. Een rits voor met hoge boog heeft een hele ander vorm boog dan een normale met rits.


Ik heb DeNiro Ottaviano zonder veter met extra hoge boog en rits achter. 8-)

babelientjuh
Berichten: 60
Geregistreerd: 14-11-10
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 13:22

Ahh top eindelijk een paar plaatjes gevonden. Nog steeds fan!!

Fijn dat lak aan de achterkant niet piept. Bij andere merken gebeurt dat namelijk nog wel eens, en dan zou ik achteraf echt spijt hebben haha.

Dankjulliewel!

_Gerdien_
Berichten: 668
Geregistreerd: 03-10-11

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 14:19

Even een warme douche voor Tweespan, Drachten! Super service! Kosteloos nieuwe opblaasbare laarzenspanners toegestuurd gekregen, nadat een grote webshop maar steeds niet een nieuw paar leverde toen bleek dat de gekochte laarzenspanners bij aankomst al direct lek waren

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 15:52

Ik zou alleen nooit die opblaasbare spanners erin zetten, je laars kan daardoor niet ''adem'' halen want je sluit ze helemaal af ik zou gewone laarzenspanners aanschaffen

_Gerdien_
Berichten: 668
Geregistreerd: 03-10-11

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 18:11

Ik laat ze altijd een nachtje open liggen en dan weer de spanners erin. Dan gaan de kreukels er wel mooi uit zonder dat de laars van vorm verandert. Voor gewone spanners zijn de enkels vd laarzen te smal

vera_pino

Berichten: 1896
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:02

Ja sinds gisteren weer in het bezit van De Niro's

Het is de salento zonder rits met witte stiksels houtlook zool en een.blauwe croco inzet.
Afbeelding

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 23:37

Mooi! Maar ik zie toch een rits?

Ik heb die kleur ook. Die blauwe inzet heb ik niet maar erg gaaf :j

vera_pino

Berichten: 1896
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 01:07

:') Zonder veter

Skippy1994
Berichten: 12
Geregistreerd: 10-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 20:00

Ik als stille lezer mag me vanaf gisteren hier nu ook melden!

Gisteren bij van Rijs in Zevenhuizen de deNiro Ottaviano aangemeten. Gewone zwarte met de donkere houtlook zool. Mijn huidige lipica’s met initialen en lak details waren wel aan vervanging toe en ik wilde terug naar de basics terwijl ik wel weer verliefd wordt op alle laarzen die ik hier voorbij zie komen!

Gezien mijn smalle enkels voor mijn flinke kuitmaat worden de laarzen in de standaard maat (MC +1 XXL) besteld en bij m’n kuiten een centimeter opgerekt! Van enkel tot knieholte om de 5cm mijn benen los van elkaar opgemeten dus ik heb er volle vertrouwen in! Ik kan niet wachten! *D

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 14:46

Mijn nieuwe laarzen **\O/**
Afbeelding

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 15:52

Tof!!
Ben benieuwd wanneer de mijne weer komen, zijn voor de 2e keer terug naar Italië :=

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 18:03

bamsy schreef:
Mijn nieuwe laarzen **\O/**
[ [url=m/qGyzhO.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heel mooi zijn deze!

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 20:40

bamsy schreef:
Mijn nieuwe laarzen **\O/**
[ [url=m/qGyzhO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt heeul gaaf!!! Die precies wil ik ook alleen dan de bruin tint iets donkerder.

Wat kosten ze als ik mag vragen? Mag ooo via pb

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 00:48

PanamaD schreef:
bamsy schreef:
Mijn nieuwe laarzen **\O/**
[ [url=m/qGyzhO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt heeul gaaf!!! Die precies wil ik ook alleen dan de bruin tint iets donkerder.

Wat kosten ze als ik mag vragen? Mag ooo via pb

Ze zijn in het echt iets donkerder maar niet veel, dit is de De Niro Salento (niet te verwarren met de Salentino van de tri colore collectie) ideaal met een elastische inzet naast de rits. Ik heb het redelijk simpel gehouden omdat ik al extra kosten had voor maatwerk ivm de hoogte dus alleen motiefje op de kap anders en om het luxe kleinere logootje gevraagd ipv de opzichtige ovalen.

Heb er bijna €650 voor betaald {:)

vera_pino

Berichten: 1896
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 09:02

Die van mij waren €499 dat is de standaardprijs voor dat model (bij Emmers iig) gaat altijd flink omhoog voor maatwerk maar ik had geluk :D

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 22:48

vera_pino schreef:
Die van mij waren €499 dat is de standaardprijs voor dat model (bij Emmers iig) gaat altijd flink omhoog voor maatwerk maar ik had geluk :D

Ik heb helaas altijd die pech haha. Wilde eigenlijk nog steentjes erbij maar dat liet het budget niet meer toe :n

Tsplendid

Berichten: 1755
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Hengelo

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:27

Vraagje aan degenen met brushed laarzen, hoe verzorgen/onderhouden jullie ze zonder dat ze dof worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 10:04

Tsplendid schreef:
Vraagje aan degenen met brushed laarzen, hoe verzorgen/onderhouden jullie ze zonder dat ze dof worden?


Niet. :')
In 4 jaar nooit gepoetst. Volgens drunens kon dat toen ook niet omdat brushed (net als lak) een plastic laagje erover heeft, en als je dat poetst, wordt het dof.

Deed ze wel vaak even met een licht vochtige doek afnemen (zand etc) eraf.

snissje
Berichten: 1560
Geregistreerd: 27-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 10:26

Ja doe ik idd ook. Van rijs zei tegen mij gewoon met vochtigheden schoonmaken verder niks. Je kan ze voor wedstrijd beetje opwrijven met een oud t-shirt ofso. Daar gaan ze dan net wat beter van glimmen. Maar verder echt geen vet of zadelzeep etc erop smeren!

Tsplendid

Berichten: 1755
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Hengelo

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 11:47

Ah oké bedankt, tot nu toe idd ook gewoon een vochtige doek gebruikt maar dacht misschien bestaat er wel iets voor :)