Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Milando

Berichten: 165
Geregistreerd: 08-06-14

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 12:13

Ik kom even binnenvallen, maar ik had even een vraagje. Ik kan De Niro's overnemen, alleen is de kuit 3cm te smal. Kan Deniro dit 3 cm breder maken? Hebben jullie daar ervaring mee? :o

lucifertje

Berichten: 5612
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 12:21

Milando schreef:
Ik kom even binnenvallen, maar ik had even een vraagje. Ik kan De Niro's overnemen, alleen is de kuit 3cm te smal. Kan Deniro dit 3 cm breder maken? Hebben jullie daar ervaring mee? :o


3cm is wel heel veel. Ben ook bang dat de vorm dan uit de laars is. Dat is ook zonde.

Milando

Berichten: 165
Geregistreerd: 08-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 12:24

lucifertje schreef:
Milando schreef:
Ik kom even binnenvallen, maar ik had even een vraagje. Ik kan De Niro's overnemen, alleen is de kuit 3cm te smal. Kan Deniro dit 3 cm breder maken? Hebben jullie daar ervaring mee? :o


3cm is wel heel veel. Ben ook bang dat de vorm dan uit de laars is. Dat is ook zonde.


Ja, klopt, ik dacht misschien elastiek erin laten zetten, maar het is een polo model.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 12:27

Nee, niet doen. Dan is er echt niks meer van de laars over.

Milando

Berichten: 165
Geregistreerd: 08-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 12:28

Nies_ schreef:
Nee, niet doen. Dan is er echt niks meer van de laars over.


Oke, bedankt! Ik ga denk ik dan toch maar zelf laarzen samenstellen! :j

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 21:53

Cardy schreef:
bamsy schreef:
Ik zit heel erg te twijfelen om de ottaviano met veter over de gehele voorkant aan te laten meten, dit omdat mijn kuiten enorm in opvang toenemen aan het einde van de dag en ik in mijn gewone ottavianos kloppende kuiten heb als ik ze eindelijk met moeite dicht krijg :')

Zijn hier toevallig bokkers die de ottaviano hebben met veter? En zoja hoe bevalt deze?

Zou ook graag een elastiek in mn huidige laarzen willen zetten maar dat is bij de schoenmaker bij mijn oude paar beetje mis gegaan dus dat durf ik nu niet meer }:0


Veter over de hele voorkant is mooi! Ik wil dit ook. De winkel heeft echter afgeraden om dan ottaviano te kiezen. Ze gaan dan vanuit de standaard stukje veter, door met een andere soort Veter tot bovenaan. Heb het gezien en was echt heel lelijk.

Je kan dan het beste voor de S8603 gaan:

https://www.google.nl/search?q=de+niro+ ... e&ie=UTF-8

Die is er speciaal voor bedacht.

Tijdje terug drunens ruiterhuis gemaild of het mogelijk was met een veter van voren en die antwoorden dat de S8603 een ottaviano met veter is en je hebt nog een ander model de heeft een elastische beter over de gehele voorzijde maar is dicht dus dan zit de veter er puur voor de sier dus die laars kun je niet iets breder maken zeg maar.

Twijfel er heel aan om een elastiek in mn laarzen te laten zetten maar ben zo bang dat het lelijk wordt en mn laarzen in gaan zakken dan

Tsplendid

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 13:05

Cardy schreef:
bamsy schreef:
Ik zit heel erg te twijfelen om de ottaviano met veter over de gehele voorkant aan te laten meten, dit omdat mijn kuiten enorm in opvang toenemen aan het einde van de dag en ik in mijn gewone ottavianos kloppende kuiten heb als ik ze eindelijk met moeite dicht krijg :')

Zijn hier toevallig bokkers die de ottaviano hebben met veter? En zoja hoe bevalt deze?

Zou ook graag een elastiek in mn huidige laarzen willen zetten maar dat is bij de schoenmaker bij mijn oude paar beetje mis gegaan dus dat durf ik nu niet meer }:0


Veter over de hele voorkant is mooi! Ik wil dit ook. De winkel heeft echter afgeraden om dan ottaviano te kiezen. Ze gaan dan vanuit de standaard stukje veter, door met een andere soort Veter tot bovenaan. Heb het gezien en was echt heel lelijk.

Je kan dan het beste voor de S8603 gaan:

https://www.google.nl/search?q=de+niro+ ... e&ie=UTF-8

Die is er speciaal voor bedacht.


Deze heb ik ook inderdaad, dacht alleen dat het wel de Ottaviano was :')

Lappie_Lap

Berichten: 3232
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 20:55

Mijn laarzen waren er vandaag eindelijk (2e paasdag aangemeten), helaas niet goed.
Vanaf de helft vd kuit omhoog zijn ze te wijd variërend van krap naar dik 1cm, ze hebben de gemeten maten niet aangehouden :(

Tomorrow

Berichten: 956
Geregistreerd: 12-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 10:48

Mijn laarzen waren er woensdag, zijn helaas ook niet goed.
Zijn 2 totaal verschillende laarzen geworden kwa maten, klopt geen kant van.
Wel super netjes hoe ik op de hoogte wordt gehouden en ze heeft voor elkaar gekregen dat er nieuwe worden gemaakt.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 16:01

Ze maken er een bende van op het moment lijkt wel :=
Mijne zijn gisteren weer binnengekomen. Ga vanavond even testrijden, kijken of nu beter zit!
Was vergeten dat ze zo mooi zijn <3

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 16:47

Ik heb geluk gehad denk ik! Mijne waren gewoon direct goed maar ik had dan wel een standaard maat gelukkig.

lianne__

Berichten: 830
Geregistreerd: 17-06-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 17:38

Die van mij waren ook goed.
Iets wijd aan de enkels, maar niet storend.

me88

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-10-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 20:19

Vandaag met een vriendin gaan kijken voor nieuwe laarzen. Nu is er veel interesse voor de DeNiro boot tricolore Salentino. Deze past mooi in het budget en krijg je toch iets extra's op de laars. De voorkeur gaat naar het gladde model in de kleur zwart. Wat zijn jullie ervaringen met deze laars?

Foto bijgevoegd voor een beeld van de laars. Deze is alleen bruin en zou zwart moeten worden.

Afbeelding

_Nicky

Berichten: 5132
Geregistreerd: 21-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 21:55

Vanmorgen een berichtje gehad dat m'n laarzen binnen waren en ik heb ze vanmiddag opgehaald! Precies 7 weken gewacht.
Ze passen goed en zijn echt prachtig (Brandy met crocolak lak bruine details en bruine stiksels).

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:06

Die laarzen heb ik! Zwart met dezelfde zool als op die foto, de vibram en dezelfde boog van boven alleen ik heb ruw leer.
Foto staat ergens in het topic

lianne__

Berichten: 830
Geregistreerd: 17-06-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:43

_Nicky schreef:
Vanmorgen een berichtje gehad dat m'n laarzen binnen waren en ik heb ze vanmiddag opgehaald! Precies 7 weken gewacht.
Ze passen goed en zijn echt prachtig (Brandy met crocolak lak bruine details en bruine stiksels).

Foto?

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 23:01

me88 schreef:
Vandaag met een vriendin gaan kijken voor nieuwe laarzen. Nu is er veel interesse voor de DeNiro boot tricolore Salentino. Deze past mooi in het budget en krijg je toch iets extra's op de laars. De voorkeur gaat naar het gladde model in de kleur zwart. Wat zijn jullie ervaringen met deze laars?

Foto bijgevoegd voor een beeld van de laars. Deze is alleen bruin en zou zwart moeten worden.

[ [url=m/xfoajZ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb zelf de gewone tricolore. Ik heb ze nu ongeveer 2,5 jaar en ze zien er nog best goed uit. Wel heb ik een klein scheurtje in het leer bij m'n voet. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik er alles behalve zuinig op ben. Ik poets ze eens in de zoveel maanden, loop er veel op en rijd er ook wel eens mee in de blubber bak. Het leer is wel vrij slap, maar dat is natuurlijk net wat je fijn vindt ;) M'n ritsen zijn wel 3x vervangen, maar dit heeft ook te maken met dat de laarzen op het moment eigenlijk te strak voor me zijn. Dit was vanaf het begin af aan al zo maar de laatste tijd al helemaal.

Wel is het leer van de duurdere laarzen kwalitatief beter en zullen deze waarschijnlijk ook langer mee gaan. Komt ook doordat het kalfsleer is en daar is de prijs natuurlijk ook naar.

Capriootje

Berichten: 6775
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 00:08

Ik heb ook de gewone tricolore, nu 1,5 jaar in fulltime gebruik (1 á 2 paarden en geen andere laarzen) en ze zijn nog super netjes als ik ze even op poets. Ben er ook niet super zuinig op :o vind het hele fijne laarzen voor de prijs! Had altijd ottaviano model maar toen had ik snel nieuwe nodig en deze waren op voorraad. Die zijn net ietsje beter in alles maar wat al gezegd wordt, is de prijs ook naar :j

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 09:04

Ik heb ze ook. En een paar met de rits schuin voor. Je merkt wel zeker wel het verschil in kwaliteit maar idd, daar is de prijs ook naar. Ik ben er iig erg blij mee maar de volgende keer zou ik voor de ottavianos gaan denk ik.

Spenk
Berichten: 21823
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 09:59

Ik heb de gewone tricolore en de dressagio's die laatsten zijn wel van betere kwaliteit maar die gebruik ik enkel op wedstrijd. Mijn tricolore zien er na 2 jaar dagelijks gebruik ook nog prima uit.

Tsplendid

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 19:59

_Nicky schreef:
Vanmorgen een berichtje gehad dat m'n laarzen binnen waren en ik heb ze vanmiddag opgehaald! Precies 7 weken gewacht.
Ze passen goed en zijn echt prachtig (Brandy met crocolak lak bruine details en bruine stiksels).


Ik ben benieuwd, heb je al een foto? :D

Ik zit deze week ook op 7 weken, hopen dat ze ook komen dan!

_Nicky

Berichten: 5132
Geregistreerd: 21-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 13:34

Tsplendid schreef:
_Nicky schreef:
Vanmorgen een berichtje gehad dat m'n laarzen binnen waren en ik heb ze vanmiddag opgehaald! Precies 7 weken gewacht.
Ze passen goed en zijn echt prachtig (Brandy met crocolak lak bruine details en bruine stiksels).


Ik ben benieuwd, heb je al een foto? :D

Ik zit deze week ook op 7 weken, hopen dat ze ook komen dan!


Even zo, op een andere manier lukt het niet vanaf mn telefoon. :')

https://afbeelding.im/aKtiogZT En de achterkant plus goede kleur: https://afbeelding.im/ayORYMdy

Tsplendid

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 19:22

Heel mooi hierboven!

Mijn juweeltjes waren ook binnen na bijna 7 weken wachten <3

Echt heeeeeeel blij mee, ze zijn zo mooi!!!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kreeg er wederom een laarzentas en spoorriempjes bij. Dit keer ook een onderhoudspotje voor het brushed leder, extra zachte zakjes voor om elke laars en extra steentjes. :)

Capriootje

Berichten: 6775
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 19:57

Prachtig!! En zeer nette service zeg :j

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 20:05

Ze zijn prachtig! <3