Wat kan je nog meer doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Galoppig

Berichten: 197
Geregistreerd: 24-07-21

Re: Wat kan je nog meer doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-23 11:11

Het is ook niet goed voor hem zo en ik raak ook dagelijks verdrietig, als jullie een stal weten waar ze in een kudde mogen leven tussen Hoorn en Amsterdam Noord hoor ik het natuurlijk graag. Ik en een aantal vrienden houden ook dagelijks facebook groepen en marktplaats in de gaten en ik kijk ook zeker op stallen waarbij de omschrijving wellicht niet is wat we zoeken.

Melzazu
Berichten: 1781
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-23 11:25

Galoppig schreef:
Het is ook niet goed voor hem zo en ik raak ook dagelijks verdrietig, als jullie een stal weten waar ze in een kudde mogen leven tussen Hoorn en Amsterdam Noord hoor ik het natuurlijk graag. Ik en een aantal vrienden houden ook dagelijks facebook groepen en marktplaats in de gaten en ik kijk ook zeker op stallen waarbij de omschrijving wellicht niet is wat we zoeken.


Goed dat je een andere plek zoekt.
Ik weet hoe naar het ook voor jezelf voelt. Ik vond het ook zo rot toen.

Ik woon in een totaal andere regio maar hoop dat je snel iets beters hebt. Hopelijk zijn er bokkers die nog tips hebben voor je.

DuoPenotti

Berichten: 29503
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-23 11:35

Kan hij niet tijdelijk terug naar de oude stal totdat je in de buurt wat anders hebt?

En juist nu niks met hem doen maakt het probleem groter.
Meer energie en geen afwisseling meer.
En dan bedoel ik uiteraard niet iets in dat kleine stukje gaan doen maar longeren oid als je rijden niet durft nu.