Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 4 [ 87 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hebben jullie al een reading laten doen?

 
Profiel   

De titel zegt het al een beetje, hebben jullie ooit al bij je paard een reading laten doen?
Waarom of waarom niet, bij wie heb je het laten doen en was het via een foto of in het echt?
En welke vragen hebben jullie zoal gesteld aan je paard?
Ik denk eraan om het te doen, in zie het steeds vaker voorbij komen en ben toch wel een beetje benieuwd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 18:16 



 
Profiel   

[PP] 3 readings van mijn paard

Ik zou dit topic eens lezen als ik jou was ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 18:21 



 
Profiel   

Laten doen maar Niet het antwoord gehad op mijn vraag. En werden dingen gezegd die helemaal niet klopten zo zou m'n paard graag met een grote bal spelen... Nou née die is er zelfs bang van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 18:28 



 
Profiel   

Er zijn trouwens ook best wat onderzoeken te vinden waaruit blijkt dat het gewoonweg niet mogelijk is. Geen enkel medium is bijvoorbeeld ooit door de test van James Randi heen gekomen (https://en.wikipedia.org/wiki/One_Milli ... _Challenge)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 18:32 



 
Profiel   

Ik heb Symone Ottevangers een keer aan het werk gezien bij een toenmalig bijrijdpaard, en ik ben echt skeptisch over zulke dingen en er eigenlijk te nuchter voor, maar ze wist dingen te vertellen die ze echt niet had kunnen weten.

Ik zou het niet zo gauw zelf nog eens laten doen, maar ik ben ook niet degene die roept dat het niet mogelijk is. Ik heb er echt met verbazing naar staan kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 18:48 



 
Profiel   

Met over de twaalfduizend berichten op een openbaar forum geef je behoorlijk veel waar..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:37 



 
Profiel   

Als test een keer laten doen. Echt, er klopte geen bal van. Natuurlijk waren er een paar algemeenheden die zowat altijd van toepassing zijn, maar de kern van de zaak werd zelfs niet eens benoemd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:40 



 
Profiel   

Nielojram schreef
Met over de twaalfduizend berichten op een openbaar forum geef je behoorlijk veel waar..


Met echt niet kunnen weten, bedoelde ik ook echt niet kunnen weten ;) Al mijn 12000 berichten door gebladerd of niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:41 



 
Profiel   

Iemand anders heeft een keer een reading voor mijn paard gedaan. Zelf geloof ik er niet in en was ook niet van plan het te doen. Uiteindelijk sloeg het resultaat ook nergens op. Allemaal dingen die ik totaal niet kon plaatsen of juist bij hem heel anders zijn. De rest van de groep die ook readingen had laten doen waren allemaal laaiend enthousiast, maar als ik hun verhalen terug las was het zo generiek als het maar kon. Je had bij wijze van spreken de verhaaltjes kunnen husselen bij de paarden en dan had het nog oké geweest.

Heel fijn als mensen hier wat voor voelen en mee kunnen, maar voor mij is het niets en de ervaring die ik ermee heb was ook totaal misplaatst. Het ging trouwens om een foto reading. Fysiek kan ik me nog iets voorstellen van het opvangen van spanningen bij een paard bijvoorbeeld. Maar van een plat plaatje, neh.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:48 



 
Profiel   

Ik was er zelf ook best sceptisch over maar ik heb het een paar keer gezien dat zo´n reader wel echt dingen zei die erg specifiek waren.
Het topic dat hier genoemd werd vind ik een moeilijke, je hebt langs 1 kant de extreme sceptici en langs de andere kant de extreem zweverige bokkers, geen van beide zal ooit de ander gelijk geven. De eerste test was wat ongelukkig omdat er een paard werd gebruikt waar echt veel van geweten was, nu denk ik dat er over mijn paard niet zo heel veel te vinden is op bokt en op fb al helemaal niet. Ik zou ook zeker geen bokker nemen om dit te doen.
Over Symone heb ik al veel goede dingen gehoord, ik dacht dan ook aan haar.
Langs de andere kant, al is het generiek en kwakzalverij zoals velen het graag noemen, baat het niet dan schaadt het niet. Ik ga sowieso niet opeens ander voer geven omdat die reader dat bijvoorbeeld zou zeggen. Want ik zie dat veel mensen het zweverig vinden en niet kloppend maar veel mensenvonden het net wel waardevol...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:57 



 
Profiel   

Ik heb het ook twee keer gedaan, met twee verschillende paarden. Ook dingen gehoord die ze echt niet kon weten. Eigenlijk ben ik best een nuchter persoon, maar hierdoor ging ik toch twijfelen. Hoewel veel dingen voor alle paarden gelden. Al met al: Ik weet het niet zeker…

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 20:49 



 
Profiel   

Ik las allerlei uitgebreide verhalen van readings van paarden op bokt. En toen wij echt niet meer wisten bij de klachten van Meneer Anton welke kant op moesten, heb ik ook een reading aangevraagd van Meneer Anton.

Ik kreeg na 2 weken een brief van de reader: ik heb diverse malen geprobeerd met Meneer Anton contact te leggen, maar hij wil niet met mij praten.

_/-\o_

Ik geloof het direct, daar houdt Meneer Anton niet van.... :D :D


Niks mee opgeschoten dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 20:58 



 
Profiel   

Nah, ik geloof niet in tovenarij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 21:00 



 
Profiel   

janouk schreef
Ik las allerlei uitgebreide verhalen van readings van paarden op bokt. En toen wij echt niet meer wisten bij de klachten van Meneer Anton welke kant op moesten, heb ik ook een reading aangevraagd van Meneer Anton.

Ik kreeg na 2 weken een brief van de reader: ik heb diverse malen geprobeerd met Meneer Anton contact te leggen, maar hij wil niet met mij praten.

_/-\o_

Ik geloof het direct, daar houdt Meneer Anton niet van.... :D :D


Niks mee opgeschoten dus


Hahaha _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 22:01 



 
Profiel   

Neu nooit laten doen. Vind ik zonde van m’n geld.
Bij ons op stal was zon dame een tijd terug geliefd. Heel eerlijk.. alles wat zei was terug te voeren op gezond boeren verstand met een scheut fantasie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 22:05 



 
Profiel   

Hier ook keer laten doen. Bepaalde zaken zouden kunnen kloppen, maar ook net zo goed verzonnen kunnen zijn op basis van info die al bekend was. Toch geloof ik zeker wel in het energetische werk en paarden op die manier healen. Maar ik denk wel dat je er een bepaalde aanleg voor moet hebben en niet iedereen het zo even kan leren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 22:06 



 
Profiel   

Niet met paard, wel mijn moeder met de hond die al even vermist was. (3 bossen lopen over in elkaar hier, (oude zwerfhond) liet zich echt niet pakken door vreemde). Was het antwoord dat ze eindelijk vrij was en niet gepakt wilde worden... Ja, no sht, :') was echt één grote grap toen. Keek ook eens een video van fenna en de reader die ze liet komen, heb het afgezet toen ze met een zwaaiend bolletje bij de fjord gingen staan.
Nee hier komt geen reader, moet ook zeggen dat ik mijn dieren prima aanvoel en daar open voor sta, een vreemde (een vooral via een foto?) kan mij niet zeggen hoe mijn dier zich voelt, in ieder geval niet zonder studie en feiten. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 22:56 



 
Profiel   

Ik heb toevallig onlangs een Reading laten doen ..

Mijn Mac blijkt een Einstein te zijn ( dat maak ik er zelf van) hij weet namelijk alle Latijnse benamingen van wat hij zelf (vindt dat hij)mankeert.
Zo zou hij (ik ga nu niet al die Latijnse benamingen opschrijven :o ) last hebben van een bekneld bloedvat in z’n koot van zijn rechter achterbeen. Ook zou hij last hebben van z’n broncholiën en wil hier eigenlijk bloed voor laten prikken.. hij zei dat hij dan net boven de normale waardes uit zou komen en de DA daar waarschijnlijk niets voor wil gaan geven, maar hier moet ik dan wel op aandringen :')
Ook wil hij graag foto’s van zijn voeten Li voor en Li achter… hij loopt 100% goed dus hoezo …
Het voer was in eerste instantie niet goed…. Maar aan het einde van de Reading was dit toch oké (misschien was het de verandering van een baal hooi gaf hij aan)
Hij wilde ook wilgenbast hebben..
Nou zo’n goed baasje als ik ben heb ik van Naf respirator besteld voor z’n luchtwegen en heb ik een zak wilgenbast besteld.. ook haal ik van de week een zootje wilgentakken op bij een aannemer waar wij op het werk veel mee samen werken..
Maar verder … ik weet het niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 06:58 



 
Profiel   

Hier ook eens en Reading laten doen. Was een lief en positief verhaal. Kwam vooral uit dat meneer in de winter weleens een warme maaltijd wilde. Vroeg of iemand z’n eten niet eens een keer kon opwarmen. Ok, waterkokertje gekocht en warme slobber gemaakt haha ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 07:08 



 
Profiel   

Bij ons op stal was laatst ook een reader. Wat de paarden haar precies verteld hebben ga ik hier niet delen omdat het niet mijn paarden zijn, maar ik vind het eigenlijk een hoop onzin.

Bij eerdere readings moeten er voor sommigen wel hele nuttige dingen uit gekomen zijn, ook die ze niet kon weten. En ook een paard met een medisch probleem, dat paard wist precies te vertellen wat het probleem was en dat klopte later wel echt. Dat was bij Symone, en dat van een paar weken geleden bij iemand anders. Misschien dat daar ook het grote verschil in zit. Bij Symone was ik toen zelf er niet bij, dus dat kan ik ook niet echt beoordelen, wat ik daarvan vind. Maar sommige verhalen van wat Symone gezegd heeft vind ik wel heel apart, dat komt wel behoorlijk overeen.

Maar wat ik begreep doet Symone geen readings meer? Of hele lange wachttijden, één van de twee. Daarom hadden ze nu een ander..

Ik heb het nog nooit bij mijn paard geprobeerd. Een deel van mij is best nieuwsgierig, maar ik heb een hele goede band met hem en we begrijpen elkaar goed. Dus dan vind ik het ook zonde van het geld, vooral omdat ik niet weet wat ik ervan moet vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 07:18 



 
Profiel   

Ik ben er nooit voor als mensen voor een ander spreken of een ander woorden in de mond leggen. Of dat nu mens of een dier betreft.

Niet zelden blijken die woorden verkeerd gekozen.

Een dier kan ze niet corrigeren.

Naast het feit dat ik meer een rationeel typje ben, niet iedereen op z'n blauwe ogen geloof, vind ik het ergens iets onethisch hebben om namens een dier te spreken.Plus onrespectvol misschien...

Hoe dan ook, je zult er als reader maar naast zitten met je "interpretatie".

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 07:31 



 
Profiel   

janouk schreef
Ik las allerlei uitgebreide verhalen van readings van paarden op bokt. En toen wij echt niet meer wisten bij de klachten van Meneer Anton welke kant op moesten, heb ik ook een reading aangevraagd van Meneer Anton.

Ik kreeg na 2 weken een brief van de reader: ik heb diverse malen geprobeerd met Meneer Anton contact te leggen, maar hij wil niet met mij praten.

_/-\o_

Ik geloof het direct, daar houdt Meneer Anton niet van.... :D :D


Niks mee opgeschoten dus


Moest je wel betalen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 07:44 



 
Profiel   

Grootste onzin die er is. Topic van Vjestagirl is daar een mooi voorbeeld van.
Ik heb ooit onder druk van stalgenoten een reading laten doen bij Symone Ottenvangers, heb hem er net weer even bijgepakt. Staat echt vol met algemeenheden die ik zelf ook had kunnen bedenken als ik het stukje tekst kreeg wat zij van mij ontving. M’n paard vond mijn haar lekker ruiken en als jonkie moest hij blijkbaar veel voor zichzelf opkomen. Oja, ik deed volgens mijn paard iets met ‘blaadjes’. God mag weten wat dat betekent. Kon 60eu aftikken en paard en ik hebben er geen reet aan gehad. :D

Hierbij een kleine quote:

Citaat
“Loki is nu echt op zijn gemak, zo tijdens de healing, en doet fijn mee in alle rust. Hij ontlaad enorm veel energie.
Oude spanningen en stress worden verwijderd. Tussen hem en andere paarden wordt er opgeschoond. Spanning van derden uit zijn systeem. (paarden kunnen van elkaar en van mensen spanning/stress overnemen.)”

“Hij verteld iets over ‘blaadjes’ waar jij je mee bezig houdt. (op stal oid) Ik krijg het woord en geen beeld, dus weet niet wat voor blaadjes, welke vorm. (boom/plant of tijdschrift?)”

“Loki; we kunnen ons nog veel meer ontwikkelen op een andere plek, en volop plezier hebben samen. Ook met vrolijke mensen en andere paarden er op uit, daar heb ik zin in. Daar is Caroline wel aan toe, aan leuke mensen.
Dus wie weet wat de toekomst nog brengt, ik heb er alle vertrouwen in.”

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 07:46 



 
Profiel   

Die Meneer Anton :)

Die liet zich mooi niet in zijn kaarten kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 07:50 



 
Profiel   

Ik heb een Reading laten doen toen ik al 5,5 maand aan t klooien was met een blessure en verschillende dierenartsen incl kliniek niet konden vinden wat nou het probleem was.

Het paard vertelde waar hij last had, daarmee naar de artsen gegaan. Na 1 behandeling liep hij beter dan t hele
Half jaar ervoor en weer een behandeling later zat ik er weer op.
Ik had alleen een vraag gesteld over de blessure en verder geen vragen. Wel vertelde die mevrouw dat hij graag zou willen dat ik de singel op de eerste singelstoot 1 gaatje losser zou laten. Nou kwam dit paard met een opstap probleem, maar was dat prima handelbaar. Echter sinds ik die eerste singelstoot 1 gaatje losser laat is hij nooit meer bol geweest met opstappen.
Al ben ik opgelicht voor die 2 tientjes kan mij t niet schelen. Ik twijfelde over inslapen en ik kon weer volop aan de bak. Voor mij alleen maar win
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 07:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 4 [ 87 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen