Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 87 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hebben jullie al een reading laten doen?

 
Profiel   

Mooi verhaal Kim.

Ik heb er ook eens een laten doen over mijn projectpaard.
Het was heel frappant hoe raak alles was wat ze zei. Ik had er niet zoveel aan wat betreft hoe verder met hem aan het werk te gaan maar het was vooral een bevestiging van wat ik dacht.

Als ik ooit weer ergens tegenaan loop met een van mijn dieren zal ik wellicht wel weer de stap maken om er eens een raad te plegen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 08:46 



 
Profiel   

Ik heb pas een reading laten doen bij mijn paarden.Ik ben normaal ook heel nuchter, maar stond nu echt wel even te kijken.
Ze wist dingen te vertellen wat echt 100% klopte. En voor mij vielen heel veel puzzelstukjes op hun plek.
Ook wist mijn paard dingen over mij te vertellen, over wat er gebeurd was het afgelopen jaar. En ik had echt niks van tevoren verteld of wat ook.
Dus ja, ik was onder de indruk en ben er ook ontzettend mee geholpen. De vrouw die ik bij mijn paarden had was ook gewoon een hele aardige vrouw, geen gedoe..ze vertelde gewoon wat mijn paarden te vertellen hadden. Ik zou het zo weer doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 09:02 



 
Profiel   

Vjestagirl schreef
[PP] 3 readings van mijn paard

Ik zou dit topic eens lezen als ik jou was ;)


Leuk topic!

Ik heb ook wel eens readings gedaan. Bij m'n grote kon ik wel wat dingen plaatsen maar sloeg degene de plank mis door te zeggen dat poetsen op 't hoofd niets was, maar lichaam d'r niet lang genoeg kon duren. Dst was juist enorm 't tegenovergestelde. Toen ik dat teruggaf werd 't zo gedraaid dat 't weer recht was soort van.

Mn pony kwam uit dat die gek was op haar naam en enorm op reageerde. Klopte niet echt, want ik had d'r officiële naam gegeven en die pony denkt dat ze heel anders heet want die officiële naam gebruik ik echt nooit. Wel waar dat ze op die andere naam enorm reageert dat wel. Verder wilde ze graag veulentjes krijgen. Dat kan natuurlijk. Helaas voor haar hebben we dat nooit gedaan :o

Het zou mooi zijn als het echt is. En ik denk dat sommige mensen er echt kracht en hulp uit kunnen halen. Maar of ik t geloof, ik denk het niet. Niet op die vragen stel manier.

Ik heb wel eens een paragnost gehad die ik een foto van m'n paard gaf. Iemand die 0 achtergrond had, want het was een bezoek zonder voor opgave dus geen naam van mij of iets. Hij pakte de foto van en kreeg last van z'n luchtwegen en zei dat hij t benauwd kreeg en gevoel had vol te zitten met slijm. Daarmee sloeg hij de spijker recht op z'n kop, want m'n paard stond op dat moment met een flinke luchtweginfectie en aan de antibiotica. Readings online geloof ik niet, maaar deze man wel. Alleen ging 't bij hem om bepaalde gevoelens die omhoog kwamen en niet ala interview en vragen stellen.

Die meneer Anton haha :')


Laatst bijgewerkt door Tancreda4 op 02-04-23 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 09:44 



 
Profiel   

moniek21 schreef
Ik heb toevallig onlangs een Reading laten doen ..

Mijn Mac blijkt een Einstein te zijn ( dat maak ik er zelf van) hij weet namelijk alle Latijnse benamingen van wat hij zelf (vindt dat hij)mankeert.
Zo zou hij (ik ga nu niet al die Latijnse benamingen opschrijven :o ) last hebben van een bekneld bloedvat in z’n koot van zijn rechter achterbeen. Ook zou hij last hebben van z’n broncholiën en wil hier eigenlijk bloed voor laten prikken.. hij zei dat hij dan net boven de normale waardes uit zou komen en de DA daar waarschijnlijk niets voor wil gaan geven, maar hier moet ik dan wel op aandringen :')
Ook wil hij graag foto’s van zijn voeten Li voor en Li achter… hij loopt 100% goed dus hoezo …
Het voer was in eerste instantie niet goed…. Maar aan het einde van de Reading was dit toch oké (misschien was het de verandering van een baal hooi gaf hij aan)
Hij wilde ook wilgenbast hebben..
Nou zo’n goed baasje als ik ben heb ik van Naf respirator besteld voor z’n luchtwegen en heb ik een zak wilgenbast besteld.. ook haal ik van de week een zootje wilgentakken op bij een aannemer waar wij op het werk veel mee samen werken..
Maar verder … ik weet het niet.


Ik zou geneigd zijn een bloedonderzoek te laten doen om te kijken of 't waar is :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 09:46 



 
Profiel   

Gaat het om een reading of om communicatie met een dier? Daar zit wel verschil in lijkt me. Wat verwacht je ervan? Is het een bewijs wanneer jij als baasje de antwoorden vindt kloppen? Wat als je paard dingen tegen die dierentolk zegt die jij niet kan plaatsen? Als je dat vergelijkt met praten met een mens: denk je dat je dat altijd begrijpt of kunt plaatsen? Hoe weet je nou of wat de ander zegt ook datgene is zoals jij het begrijpt? ook al spreken we dezelfde taal, juist tussen mensen is er al zoveel verschil tussen hoe jij of ik iets begrijpt van dezelfde woorden. Ieder stemt zich af op degene waarmee je praat, je gebruikt specifieke woorden, gaat juist meer of minder in op gevoelens om maar zo helder mogelijk begrepen te worden. Vraag je ook bij mensen communicatie naar bewijzen, of het wel klopt wat de ander zegt? Communicatie is tweerichtingverkeer, "bewijs" is alleen van belang wanneer iets bewezen moet worden. In het praten gaat het erom hoe je begrepen wordt door de ander. Daar zijn woorden een hulpmiddel voor, maar lichaamstaal en gedrag dragen daar 80-90% aan bij. Die vorm van paardencommunicatie proberen we toch ook te begrijpen? Vraagt hij om eten? naar buiten mogen? of een kriebel? Voor mij is het heel wat genuanceerder dan het bestaat wel of niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 10:08 



 
Profiel   

Ik heb ook pas een reading laten doen voor mijn paard. Via 3 foto’s en 5 vragen.

Jaa moet ik ervan zeggen.
Er zaten zeker wel rake dingen bij, en ook dingen waarmee ik verder kan en mee aan slag ga. Maar ook dingen die totaaaaaal niet klopte en toen werd er gezegd, jaaa nee dat is nog uit zijn vorige leven. T zal wel dan. Ik zeg niet dat dat niet bestaat maar ik weet het niet zo. Vond het 50/50. Wilde het eigenlijk ook voor mijn kat laten doen maar ben toch niet helemaal overtuigd

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 12:46 



 
Profiel   

josien_m_ schreef
Gaat het om een reading of om communicatie met een dier? Daar zit wel verschil in lijkt me. Wat verwacht je ervan? Is het een bewijs wanneer jij als baasje de antwoorden vindt kloppen? Wat als je paard dingen tegen die dierentolk zegt die jij niet kan plaatsen? Als je dat vergelijkt met praten met een mens: denk je dat je dat altijd begrijpt of kunt plaatsen? Hoe weet je nou of wat de ander zegt ook datgene is zoals jij het begrijpt? ook al spreken we dezelfde taal, juist tussen mensen is er al zoveel verschil tussen hoe jij of ik iets begrijpt van dezelfde woorden. Ieder stemt zich af op degene waarmee je praat, je gebruikt specifieke woorden, gaat juist meer of minder in op gevoelens om maar zo helder mogelijk begrepen te worden. Vraag je ook bij mensen communicatie naar bewijzen, of het wel klopt wat de ander zegt? Communicatie is tweerichtingverkeer, "bewijs" is alleen van belang wanneer iets bewezen moet worden. In het praten gaat het erom hoe je begrepen wordt door de ander. Daar zijn woorden een hulpmiddel voor, maar lichaamstaal en gedrag dragen daar 80-90% aan bij. Die vorm van paardencommunicatie proberen we toch ook te begrijpen? Vraagt hij om eten? naar buiten mogen? of een kriebel? Voor mij is het heel wat genuanceerder dan het bestaat wel of niet.

Ik weet niet echt wat ik ervan verwacht moet ik zeggen. Ik denk dat ik het vooral voor mezelf wil doen om een soort bevestiging te krijgen dat ik goed bezig ben ofzo? Ik doe natuurlijk alles in functie van mijn merrie en alles is in haar best interest, ik zou het fijn vinden als ze dat weet en begrijpt ofzo? Maar misschien is wat ik wil ook wel gewoon niet mogelijk. Wat ik in alles zie terugkomen is een erge vaagheid. Als ze me zou kunnen vertellen dat ze gelukkig is ben ik al tevreden, maar dan nog. Het is natuurlijk onmogelijk te weten of wat die reader zegt ook effectief klopt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 13:00 



 
Profiel   

Ik heb een keer een reading laten doen met mijn Lusitano en dat kwam direct uit op zijn trauma verleden in Portugal met allemaal vervelende Portugese mannetjes die hem hebben willen trainen.

Ik heb mijn Lusitano als 2 jarige gekocht bij een van de grootste Portugese fokkerijen. Daar heeft hij een opperbeste jeugd gehad op 300 hectaren. Voor mij is hij uit de kudden gehaald en klaar gemaakt om bezichtigd, gekeurd en op transport te kunnen. De stal werd gerund door Engels grooms en stalruiters. Zo cliché! :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 13:30 



 
Profiel   

Waidida schreef
josien_m_ schreef
Gaat het om een reading of om communicatie met een dier? Daar zit wel verschil in lijkt me. Wat verwacht je ervan? Is het een bewijs wanneer jij als baasje de antwoorden vindt kloppen? Wat als je paard dingen tegen die dierentolk zegt die jij niet kan plaatsen? Als je dat vergelijkt met praten met een mens: denk je dat je dat altijd begrijpt of kunt plaatsen? Hoe weet je nou of wat de ander zegt ook datgene is zoals jij het begrijpt? ook al spreken we dezelfde taal, juist tussen mensen is er al zoveel verschil tussen hoe jij of ik iets begrijpt van dezelfde woorden. Ieder stemt zich af op degene waarmee je praat, je gebruikt specifieke woorden, gaat juist meer of minder in op gevoelens om maar zo helder mogelijk begrepen te worden. Vraag je ook bij mensen communicatie naar bewijzen, of het wel klopt wat de ander zegt? Communicatie is tweerichtingverkeer, "bewijs" is alleen van belang wanneer iets bewezen moet worden. In het praten gaat het erom hoe je begrepen wordt door de ander. Daar zijn woorden een hulpmiddel voor, maar lichaamstaal en gedrag dragen daar 80-90% aan bij. Die vorm van paardencommunicatie proberen we toch ook te begrijpen? Vraagt hij om eten? naar buiten mogen? of een kriebel? Voor mij is het heel wat genuanceerder dan het bestaat wel of niet.

Ik weet niet echt wat ik ervan verwacht moet ik zeggen. Ik denk dat ik het vooral voor mezelf wil doen om een soort bevestiging te krijgen dat ik goed bezig ben ofzo? Ik doe natuurlijk alles in functie van mijn merrie en alles is in haar best interest, ik zou het fijn vinden als ze dat weet en begrijpt ofzo? Maar misschien is wat ik wil ook wel gewoon niet mogelijk. Wat ik in alles zie terugkomen is een erge vaagheid. Als ze me zou kunnen vertellen dat ze gelukkig is ben ik al tevreden, maar dan nog. Het is natuurlijk onmogelijk te weten of wat die reader zegt ook effectief klopt...

Als je twijfelt of problemen/vragen hebt zou ik het wel gewoon doen. Bij iemand die officieel is zo gezegd. Er kunnen altijd weer dingen tussen zitten waarvan je denkt hej daar kan ik wat mee net zoals bij mij

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 13:32 



 
Profiel   

Ik heb het ook laten doen en daar kwamen echt frappante dingen uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 16:02 



 
Profiel   

Officiele "iemanden" bestaan niet in dit beroep.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 16:06 



 
Profiel   

Reggledoos schreef
Ik heb het ook laten doen en daar kwamen echt frappante dingen uit.

Positief of negatief? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 16:19 



 
Profiel   

josien_m_ schreef
Officiele "iemanden" bestaan niet in dit beroep.

Ja nouja ik bedoel meer de goed aangeschreven mensen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 16:20 



 
Profiel   

Positief.
Ze gaf aan dat mijn paard een klein, bruin/vos, harig vriendje (Shetlander/IJslander) mistte.
Vrij kort daarvoor had ik mijn bruine IJslander verkocht.
Dat kon ze echt niet weten. Was ook niets online van te vinden. Ik plaats sowieso nauwelijks iets online

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 15:11 



 
Profiel   

Cold reading technieken zijn erg effectief.

Ten eerste herinner je je alleen als opmerkelijk de suggesties die klopten, de tien niet kloppende vielen nauwelijks op en vergeet je gemakkelijk.
Ten tweede hebben mensen een sterke neiging zélf dingen in te vullen. Ze menen dan oprecht dat de reader dingen gezegd heeft die er in werkelijkheid nooit gezegd zijn....

Ook zouden de gevolgen voor wetenschappelijke inzichten op het gebied van allerlei natuurwetenschappen revolutionair moeten veranderen als dit soort readings werkelijk geverifieerd zouden werken.
Maar het heeft geen enkele toetsing kunnen doorstaan.

Vinden jullie het niet opvallend dat de meeste info uit readings van het vage "horoscoop" type zijn?

(Overigens geloof ik niet dat readers per definitie oplichters zouden zijn, hun technieken houden niet alleen hun clienten voor het lapje, maar óók de reader zelf. Die krijgt nl óók steeds bevestiging dat het talent "echt" is)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 16:07 



 
Profiel   

Ik heb het al bij verschillende paarden laten doen maar het meest opmerkelijke was toch wel mijn ruin. Hij steigerde altijd gevaarlijk hoog in de startbox van de cross en hij wou ook absoluut niet in het water springen. De week na de reading stond hij ontspannen in de startbox te wachten op het startsein en sprong hij zo de waterbak in. Ik had daar zelf niet op getraind, enkel de reading laten doen. Paard heeft nadien nooit nog spanning gehad in de startbox en sprong enthousiast het water in. Dat dat dan volgens sommigen hocus pocus is neem ik voor lief, ik ben er elke keer toch hard mee geholpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 16:26 



 
Profiel   

Ik heb verschillende readingen laten doen. Ook bij verschillende mensen en met verschillende paarden. Er zijn readingen geweest waar ik niets aan had / die niet passend waren. Ook zijn er juist momenten geweest die heel erg passend waren.

Dingen die de readers echt niet konden weten, want zelfs ik wist het niet. De meest recente was toen ik mijn pony bijna op ging halen. Ik kende haar al een half jaar en wilde laten weten dat ze met mij meeging. Onder het mom van baat het niet dan schaad het niet. Daar kwam vanuit de pony de vraag: "Wat is het stokje dat je vaak in je hand hebt?". Let wel: dit is een veulen dat voor die tijd nog nauwelijks uit haar paddock paradise was geweest en waar ik zeker niet met stokjes mee in de weer ging. Pas toen ik de keer erop weer bij de pony was realiseerde ik me wat het stokje was: mijn mobiele telefoon die ik altijd in mijn hand had daar omdat 1 van de andere veulens hem uit mijn kontzak had gehaald en ik dat niet weer wilde. :+

Verder heb ik ook een keer een een reading laten doen met een paard wat was overleden. Daar gooide ik al mijn vragen een beetje op de blessure die hij ook had, maar die niets met zijn overlijden te maken had. Daar prikte de reader gelijk doorheen. Maar ik heb ook een keer teruggehad dat "*naam paard* stond te steigeren van enthosiasme" maar in de 11 jaar dat ik dat paard heb, heb ik haar nog nooit zien steigeren. :')

Dus voor mij: een beetje sceptisch en een beetje gelovig

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 16:39 



 
Profiel   

Maar zaken zoals weleens steigeren van enthousiasme, kleine bruine vriendjes hebben, stokjes in de hand van het baasje opmerken, voor zichzelf moeten opkomen in opfok en ergens een pijntje hebben, dat past toch bij bijna elk paard in Nederland? Dan is zo'n reading net een horoscoop, het klopt puur doordat het zo vaag is.


Kuggur schreef
Ook zouden de gevolgen voor wetenschappelijke inzichten op het gebied van allerlei natuurwetenschappen revolutionair moeten veranderen als dit soort readings werkelijk geverifieerd zouden werken.
Maar het heeft geen enkele toetsing kunnen doorstaan.


Om mee te beginnen zou paard als diersoort best een stuk intelligenter moeten zijn dan wat we voor de rest waarnemen :+ intellectuele capaciteiten noodzakelijk voor abstracte communicatie op dit niveau, volledig zelfbewustzijn etc zijn niet eens vastgesteld bij mensapen, laat staan bij paarden.

Een ex-stalgenootje van mij kreeg uit een reading te horen dat haar paard Lyme had, dat is dan een heel wetenschappelijk onderlegd dier als die weet wat Lyme is en ook nog zijn eigen symptomen daaraan weet te linken :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 17:07 



 
Profiel   

Zijn wij intelligent genoeg om te snappen wat het paard allemaal communiceert en wat wij waar kunnen nemen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 17:10 



 
Profiel   

Ik heb van mijn vorige paard en huidige paard een reading laten doen via foto's. Daar kwamen toch best aparte dingen uit die diegene niet kon weten. Mijn huidige paard vindt wormspuiten een ramp! Degene van de reading liet in gedachten haar een wormspuit zien en ze voelde de paniek. Mijn vorige paard was net verhuisd en ik wilde weten of ze het een prima plek vond. Ze miste de orde en regelmaat van haar oude stal en snapte niet altijd de bedoeling van haar nieuwe plek: een uitloopstal met paddock en weide er aan vast. Smorgens ging het draadje van de wei open en konden ze of de wei op , of binnen in stal hooi eten. Dat vond ze raar, maar op zich wel oke.
Ook mijn dochter heeft verschillende readings laten doen, van oa haar paard, haar hond en 1 van haar katten. Ook via foto's . poezen zijn heel lastig om te "lezen", maar haar kat wilde graag meewerken. Daar kwamen ook hele bijzondere dingen uit die echt 100% klopte. Altijd als haar vriend thuis kwam van zijn werk ging de poes lopen blazen. Hij was dan in zo'n pesthumeur dat de poes last had van die spanning en tegen hem ging lopen blazen. Toen hij dat wist en daar rekening mee ging houden was de poes een stuk vriendelijker. Ook had deze poes bij stress snel last van blaasontsteking. Toen poes had uitgelegd hoe dat kwam, ging dat ook beter.
Van de hond wist ze zijn verleden niet, maar dat kwam er wel uit tijdens de reading. Dat was echt heel bijzonder. Deze 2 werden door Symone gedaan.
De reading van haar paard was best grappig. Het is een arabier en redelijk eenkennig. Hij was best terughoudend in het contact. Dat duurde even voor we daar een verslag van hadden. Maar ook hij kon ons dingen vertellen die wij eigenlijk wel wisten, maar zij die de reading deed, niet. Ik ben ook altijd vrij sceptisch wat betreft dit soort dingen en denk altijd: eerst zien dan geloven, maar er kwamen zeker antwoorden op verschillende vragen.
Er is ook een keer iemand op stal geweest voor andere paarden, maar diegene ging op een gegeven moment zulke bijzondere dingen vertellen waarvan ik dacht: dit is te. Dit geloof ik niet meer. Zij kwam aardig op dreef en ging behoorlijk lopen overdrijven vond ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-23 17:13 



 
Profiel   

Ik heb 2x een reading laten doen.
1x van mijn destijds verzorg (nu eigen) pony en 1x van mijn overleden kat.

Waren 2 zeer treffende readings waar ik nu -jaaaaaren later-, nog altijd vruchten van pluk!
Degene die ze toen deed, doet het tegenwoordig niet meer helaas, anders had ik het zeker nog eens laten doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-23 17:29 



 

Ooit een reading door Tamara Groeneveld laten doen met foto's.

Meestal antwoorde ze op de helft vd vragen en duurde het weken voor ik antwoord kreeg. Had ik na aanleiding daarvan nog vragen omdat het te vaag was dan kreeg ik een dubbele rekening. Bij mijn merrie zat ze wel in de juiste richting (maar ik had zelf ook veel verteld en het bleef vaag.) Bij mijn ruin en andere merrie zat ze er volledig naast. Ik vond haar ook erg onaardig in het contact. Ze wilde voor elke contact gelijk geld zien. Ik heb ook aangegeven wat ik daarvan vond. Heb ik uiteindelijk een kleine tegemoetkoming gehad en nog geen antwoord op alle vragen.

Kortom veel geld lichter, lang wachten en veel vragen onbeantwoord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-23 17:32 



 

Ben benieuwd naar andere ervaringen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-23 11:32 



 
Profiel   

Fly_high schreef
Maar zaken zoals weleens steigeren van enthousiasme, kleine bruine vriendjes hebben, stokjes in de hand van het baasje opmerken, voor zichzelf moeten opkomen in opfok en ergens een pijntje hebben, dat past toch bij bijna elk paard in Nederland? Dan is zo'n reading net een horoscoop, het klopt puur doordat het zo vaag is.


Kuggur schreef
Ook zouden de gevolgen voor wetenschappelijke inzichten op het gebied van allerlei natuurwetenschappen revolutionair moeten veranderen als dit soort readings werkelijk geverifieerd zouden werken.
Maar het heeft geen enkele toetsing kunnen doorstaan.


Om mee te beginnen zou paard als diersoort best een stuk intelligenter moeten zijn dan wat we voor de rest waarnemen :+ intellectuele capaciteiten noodzakelijk voor abstracte communicatie op dit niveau, volledig zelfbewustzijn etc zijn niet eens vastgesteld bij mensapen, laat staan bij paarden.

Een ex-stalgenootje van mij kreeg uit een reading te horen dat haar paard Lyme had, dat is dan een heel wetenschappelijk onderlegd dier als die weet wat Lyme is en ook nog zijn eigen symptomen daaraan weet te linken :=

Ja bijzonder is dat :+


josien_m_ schreef
Zijn wij intelligent genoeg om te snappen wat het paard allemaal communiceert en wat wij waar kunnen nemen?

Mensen die in readings geloven zijn dat niet, anders hadden ze wel bedacht dat abstract communiceren, daarbij gebruik makend van hypotheses en volledig zelfbewust zijn niet iets zijn wat een paard kan :+


Misty12 schreef
Ik heb van mijn vorige paard en huidige paard een reading laten doen via foto's. Daar kwamen toch best aparte dingen uit die diegene niet kon weten. Mijn huidige paard vindt wormspuiten een ramp! Degene van de reading liet in gedachten haar een wormspuit zien en ze voelde de paniek.

Dat vind ik heel grappig, met de informatie dat paarden voorwerpen herkennen binnen de context, maar datzelfde voorwerp buiten die context helemaal nieuw voor ze is. Wij hebben een rode brandblusser op stal, uiteraard binnen. Zet je hetzelfde ding buiten, dan schrikken ze zich kapot, want help wat is dat?

Dus dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 07:37 



 
Profiel   

Het is niet zo heel intelligent om te denken dat een paard communiceert zoals een mens, een paard denkt in beelden en de mens (ontvanger) maakt de vertaalslag. De ontvanger is degene die er voor moet zorgen dat het juist geinterpreteerd wordt. Of dat nu een reader is of een verzorger...

De ene mens is daar wat beter in dan de ander, paarden leren associatief en koppelen zo ook negatieve of positieve associaties ergens aan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 07:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 87 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen