Pony onrustig na verhuizing

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anjali
Berichten: 15151
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Pony onrustig na verhuizing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 18:59

Gaat het niet beter als je samen met een andere pony iets met haar gaat doen? Ook als je gaat rijden,samen met andere ponies.De meeste paarden zijn rustiger als ze met andere paarden zijn.

Vento
Berichten: 2
Geregistreerd: 03-12-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 18:02

Is het goed gekomen met de pony?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem met mijn paard ik herken hem niet meer ik kan er geen weg meer mee..

Natasja81
Berichten: 35
Geregistreerd: 15-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-20 19:30

Vento schreef:
Is het goed gekomen met de pony?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem met mijn paard ik herken hem niet meer ik kan er geen weg meer mee..


Jaaa het is de beste pony ooit! We hebben haar nog steeds. Het heeft echt wel ruim een maandje geduurd. Maar ze is daarna echt helemaal bijgedraaid. Een pony van goud is het. Ik heb me er alleen heel erg in vergist toen hoe ingrijpend een verhuizing kan zijn voor een paardje.


Afbeelding

Afbeelding

BigOne
Berichten: 38349
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Pony onrustig na verhuizing

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:35

Mooie combinatie! Fijn dat de onrust weg is , dieren kunnen hun maatje gruwelijk missen, veel mensen staan daar niet bij stil.

Vento
Berichten: 2
Geregistreerd: 03-12-20

Re: Pony onrustig na verhuizing

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:50

Oh super bedankt voor het antwoord, mijn paard heeft 13 jaar op dezelfde plaats gestaan en staat nu sinds zondag op een andere plaats. Hij had al een jaar geen weide maatje meer maar zag wel nog 5 andere pony’s in de andere weiden. Nu sinds zondag kan ik der geen weg meer mee... de paarden staan nog op de wei en iedere keer als ik hem uithaal is hij onrustig als ik hem in de wasbord wil zetten of stal. Hij wil niet in de wasbox als hij erin staat vliegt hij eruit en als ik hem moest vast hangen sleurt hij zkr alles uit de muur khad hem dan maar op stal gezet voor op te zadelen maar het is ook zo ramp loopt heel de tijd toertjes hangt met ze hoofd naar buiten vanaf dat ik de deur opendoe voor mijn gerief te halen wilt hij naar buiten vliegen. vandaag stond er nu nog een paard naast em op stal maar het tblijft hetzelfde. Kheb nog nie gehad dat alle paarden op stal staan hopelijk is het dan btr. Het rijden daarin tegen ging wel super goed en was rustig maar zodra we terug ik de box moeten loopt het niet goed. Eens terug op de wei is hij weer ok.

Natasja81
Berichten: 35
Geregistreerd: 15-11-15

Re: Pony onrustig na verhuizing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-20 20:04

Heel herkenbaar. Zo was Syl ook.
Geef het even de tijd. Ik heb geleerd dat het echt wel even kan duren voordat ze gewend zijn.

Bloodymary
Berichten: 4549
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Pony onrustig na verhuizing

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 20:20

Dat is heel begrijpelijk en heeft echt tijd nodig. Hij is waarschijnlijk heel druk bezig met zijn plekje vinden tussen de andere paarden en dat is enorm ingrijpend. Komt zeker goed, maar kan best een maand of langer duren.