Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 42 van de 44 [ 1079 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Connection Training: Emotie-Clickeren. Wie ook?

 
Profiel   

Fijn de inzichten die je deelt, daar kan ik weer verder op borduren. Ik ga dan beroep doen op de ontspanningsoefening die we buiten in wind en weer ook doen. En dan zien we wel hoe ver we komen.
Het voelt heel gek om dit op te moeten bouwen. Vroeger zette ik mn paard in de stalgang vast en daar dacht ik nooit over na. Nu je vanuit emotie traint, beleef je het toch heel anders.

Ik moest vd week ook heel hard op mn tanden bijten. Mn vader wandelde even met mn paard en wilde m ook wel even binnen parkeren. Hij is nog van de oude garde, geen gelul en gewoon mee. Ik zag in 1 klap al mn harde werk instorten :+
Gelukkig kon ik hem op tijd tegen houden :)

Ah ik snap je dilemma. Ik ben op dit moment even op vd dag, dus even geen mogelijkheid meer om creatief mee te denken. Heb je qua voerbeloning ook al gedacht aan bijv vloeibaar (bijv vitakraft), maltpasta (mi amor) of gedroogde kip (cosma)? Bij ons zijn de hartjes eend van Renske hooibrok en de cosma is als biks :+

Speaking of hooibrok, dat eet die van mij niet meer :( door onbeperkt ruwvoer eet hij alleen nog havens gastro of wortel |o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 18:43 



 
Profiel   

past mooi in dit topic:

https://www.goodhorsemanship.com.au/blo ... nal-memory

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-21 16:26 



 
Profiel   

Aanstaande woensdag gaat het team van de ClickerAcademie weer met elkaar aan de slag om de opleiding verder uit te werken. Daarvoor willen we graag jullie input!
Je helpt ons enorm als je een korte enquête invult. Dit kost een paar minuutjes van je tijd, maar zo krijgen wij beter in beeld wat jullie wensen en behoeftes zijn. Dit helpt ons de opleiding zo passend mogelijk te maken.
Wil je ons helpen? Vul hier de enquête in:
https://www.surveymonkey.com/r/N9X7M6P

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 09:35 



 
Profiel   

Done!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 09:58 



 
Profiel   

Slmt9 schreef
Done!

Idem

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 10:12 



 
Profiel   

Dat is lief Slmt9 en Fillis.
Website is in de maak https://clickeracademie.be/ nog geen info te vinden
Zodra de info op website staat, meld ik het hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 14:13 



 
Profiel   

Odi schreef
Aanstaande woensdag gaat het team van de ClickerAcademie weer met elkaar aan de slag om de opleiding verder uit te werken. Daarvoor willen we graag jullie input!
Je helpt ons enorm als je een korte enquête invult. Dit kost een paar minuutjes van je tijd, maar zo krijgen wij beter in beeld wat jullie wensen en behoeftes zijn. Dit helpt ons de opleiding zo passend mogelijk te maken.
Wil je ons helpen? Vul hier de enquête in:
https://www.surveymonkey.com/r/N9X7M6P


Stille meelezer meldt zich ;) wat grappig om jou hier tegen te komen. Wist niet dat je op bokt zat.

Ingevuld! Namens Zizi en mij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 22:16 



 
Profiel   

Dank je voor het invullen.
Ja ik zit al heel lang op Bokt, ben inmiddels ook heel oud aan het worden -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 16:18 



 
Profiel   

Website staat online *\o/* *\o/* *\o/*

https://www.clickeracademie.be/

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 20:35 



 
Profiel   

Odi schreef
Website staat online *\o/* *\o/* *\o/*

https://www.clickeracademie.be/


Ja mooie start he :j Wat kan die Inge toch mooie logo's maken _/-\o_

Ben benieuwd hoe deze bubbel uit gaat groeien tot zo groot dat ie ontploft (in positieve R+ zin dan *\o/* )

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 09:02 



 
Profiel   

Gaat die opleiding in België plaats vinden trouwens?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 20:06 



 
Profiel   

Fillis schreef
Gaat die opleiding in België plaats vinden trouwens?


En in midden nl, ze zijn op zoek naar een geschikte locatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-21 06:15 



 
Profiel   

Fillis schreef
Gaat die opleiding in België plaats vinden trouwens?


De opleiding zelf, theorie deel wordt gegeven in Moerstraten.

Praktijk wordt opgedeeld in 3 groepen, voor Belgie is de locatie Pepingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-21 10:30 



 
Profiel   

Vroeg het omdat ik in NL zit, als het voor mij al mogelijk zou zijn om te doen kan het niet veel verder zitten dan midden NL..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-21 11:59 



 
Profiel   

Fillis, zodra de de tweede locatie in Nederland bekend is zal ik het hier melden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 14:25 



 
Profiel   

Fillis schreef
Vroeg het omdat ik in NL zit, als het voor mij al mogelijk zou zijn om te doen kan het niet veel verder zitten dan midden NL..


Je kunt inschrijven.
Zie de site voor locaties.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 16:39 



 
Profiel   

Fillis de tweede locatie in Nederland is Arnhem geworden. De nieuwe Maesberg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 17:15 



 
Profiel   

Oja, ik heb begrepen dat voor de locatie Arnhem nog 1 plekje beschikbaar is. Daarna wordt er een reservelijst aangemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 17:32 



 
Profiel   

Wat tof dat het zo goed loopt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 08:33 



 
Profiel   

Zijn er nog mensen bezig met een van de cursussen van Connection Training of met 1 van de study groups?


[ img ]


Ik ben momenteel bezig met de Gymnastic Groundwork cursus (twee weken terug begonnen) en er zit goed vooruitgang in :) Leuk om te zien.

Ook wil ik volgende week beginnen met de Mini Walk study group. Hij is redelijk verkeersvast (zeker voor zijn leeftijd) maar ook erg snel overprikkeld (ook logisch, gezien de leeftijd :') ). Hopelijk kan ik de komende weken daar wat verandering in brengen, als het weer wat opknapt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 18:54 



 
Profiel   

Zijn de cursussen weer iets anders dan wat je normaal kan doen als lid?

Ik heb connection training zo in mn systeem. Ik pas t elke dag toe. Bij paarden en katten. Ik volg dus niet specifiek iets. Maar pas t toe in alle trainingen en werk bijv ook veel aan dierenartsvoorbereidingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 19:53 



 

Ik ben voorzichtig aan het kijken naar de Gymnastic Groundwork cursus :j Weet nog niet of en hoeveel ik er daadwerkelijk mee ga doen, maar meer voor inspiratie als ik eens met hem bezig ben, omdat dit soort werk wel is wat we standaard doen (en hij leuk vindt) en ik merk dat hij wel wil ..

We hebben al een basis van 'hoefslag volgen', zowel in stap, draf als galop. Verbaasde mij hoe de knopjes er nog op zaten na heel lang niks meer gedaan te hebben. Eerste sessie was echt leuk, hij deed echt zijn best en op het einde nog heel spontaan wat met de Spaanse pas gespeeld (kan hij helemaal niet maar zijn pogingen waren hilarisch :') ) zonder frustratie of spanning en dat was echt wel leuk. De laatste sessie was wat moeilijker omdat we in de binnenbak waren (buiten is niet te doen momenteel door zijn hooikoorts, spijtig genoeg) en er gebeurde vanalles dus was hij erg afgeleid/bang. Dus gewoon heel rustig wat rondgestapt en echt beloond voor het zo ontspannen mogelijk blijven. Was toch ook een fijne sessie.

Dus ik wil wel eens rustig kijken voor wat tips en dan zien hoe het gaat, maar of ik echt de hele cursus ga doen en in welk tijdsspanne kan ik nog niet zeggen :Y)


@Slmt9: de cursussen zijn gewoon de video-reeksen die al op de site stonden, al zijn er intussen wel bijgekomen en ook aanpassingen gebeurd sinds Shawna niet meer meewerkt ed. Veel keuzemogelijkheid in ieder geval. Zit ook een heel gedeelte bij over "daily handling" waarin ook de dierenarts en aanverwanten voorbij komt.

De Study Groups zijn bepaalde weken waarin ze een cursus doorspitten, maar dan opgesplitst in stukjes. Is dus makkelijker als je niet goed weet waar te beginnen of hoe dingen aan te pakken. Je krijgt dan op een bepaalde datum van "bekijk nu deze videos" en dan krijg je bv. een week om dingen te oefenen (al blijft je eigen tempo nog altijd mogelijk natuurlijk) en dan weer naar de volgende paar videos. Tussendoor kan je dan dingen vragen of filmpjes plaatsen en krijg je daar weer feedback op.

Op zich zijn die groups wel een heel interessant concept als je wat meer begeleiding nodig hebt en moeite hebt met opdelen. Maar ik doe er momenteel niks mee want voor mij gaat het veel te snel, zeker omdat ik door mijn eigen gezondheid niet zoveel ga. Dan wordt het toch moeilijker vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 08:24 



 
Profiel   

Ah dank je wel voor de verduidelijking. Ik red me eigenlijk prima, denk doordat ik er elke dag mee werk en altijd dingen bedenk wat ik nog wil aanleren. Ik ben ook meer van op mn eigen tempo.
Loop ik vast, kom ik hier of zoek ik het op in t boek. Dat boek vind ik wel voor iedereen een aanrader. Een fijn naslagwerk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 11:51 



 

Zeker hoor :j Het is ook gewoon zo als je éénmaal eigen bent met de manier van werken dat je eigenlijk alles wat je wil bereiken gewoon zelf kan aanleren, omdat je weet hoe je dingen kan indelen en hoe je ergens naartoe kan werken. Maar voor degene die wat meer begeleiding nodig hebben, of hier en daar wat inspiratie, vind het wel fijne cursussen. Ook kijk ik graag eens om te zien wat de veelgemaakte fouten zijn en hoe je ergens mee om moet gaan als het niet helemaal gaat zoals je in je hoofd had enzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 14:30 



 
Profiel   

Snap ik ook!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 17:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 42 van de 44 [ 1079 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen