Uitkrabben

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Serenity350
Berichten: 1383
Geregistreerd: 06-12-16
Woonplaats: Omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 09:34

Lookout28 schreef:
Vandaag geprobeerd, tillen gaat goed hij tilt alleen hoog op. Heeft 1-2x geprobeerd te trappen maar was vrij snel verholpen.

Nu ben ik wel nieuwsgierig wat je precies geprobeerd hebt dat nu al zoveel verbetering liet zien. :) :j

Lookout28
Berichten: 74
Geregistreerd: 09-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-19 11:32

Serenity350 schreef:
Lookout28 schreef:
Vandaag geprobeerd, tillen gaat goed hij tilt alleen hoog op. Heeft 1-2x geprobeerd te trappen maar was vrij snel verholpen.

Nu ben ik wel nieuwsgierig wat je precies geprobeerd hebt dat nu al zoveel verbetering liet zien. :) :j

Toen hij zn been zo hoog optilde heb ik zn been vastgehouden, toen liet hij zakken, toen wilde hij trappen toen heb ik zn been vast gehouden en toen zette ik hem neer, zo 4-5 keer geprobeerd tot hij stopte met trappen. Hij kon het been iig optillen zonder te trappen

Serenity350
Berichten: 1383
Geregistreerd: 06-12-16
Woonplaats: Omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:28

Lookout28 schreef:
Toen hij zn been zo hoog optilde heb ik zn been vastgehouden, toen liet hij zakken, toen wilde hij trappen toen heb ik zn been vast gehouden en toen zette ik hem neer, zo 4-5 keer geprobeerd tot hij stopte met trappen. Hij kon het been iig optillen zonder te trappen

Fijn dat het beter gaat. Neem aan dat je hem meteen uitgebreid beloond hebt toen het goed ging? ;)

Lookout28
Berichten: 74
Geregistreerd: 09-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-19 12:34

Serenity350 schreef:
Lookout28 schreef:
Toen hij zn been zo hoog optilde heb ik zn been vastgehouden, toen liet hij zakken, toen wilde hij trappen toen heb ik zn been vast gehouden en toen zette ik hem neer, zo 4-5 keer geprobeerd tot hij stopte met trappen. Hij kon het been iig optillen zonder te trappen

Fijn dat het beter gaat. Neem aan dat je hem meteen uitgebreid beloond hebt toen het goed ging? ;)

Jaa zeker, haha met zn liksteen, vaste beloning! De smid is er nu dus ik ga even kijken hoe dat loopt.