Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 6 [ 129 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn paard wilt niet uit haar stal!!!

 
Profiel   

Britt_xxx schreef
Geen schande TS, je moet doen wat goed voelt. Ik wens je veel succes met de verkoop, en de zoektocht naar een nieuw maatje.


Dit :)
Hopelijk kom je een paard tegen dat beter geschikt voor je is. En wees zeker niet bang om al van dag 1 goede begeleiding erbij te halen zodat je een fijne start kan maken :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 21:46 



 
Profiel   

Dankjewel van de lieve reacties, het was echt een gigantisch moeilijke beslissing omdat ik haar zo graag zie. Ik weet wel niet hoe ik het ga aanpakken want bij mij bokte ze tijdens het rijden doordat ik te onzeker was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 21:49 



 
Profiel   

Misschien is er een iets zekerdere ruiter op stal die haar een tijdje kan rijden en achteraf kan voorrijden als er kijkers komen?
Probeer wel eerlijk te zijn naar mensen toe dat dit geen paardje is voor beginners en ze durft bokken als je aarzelt. Hoe beter mensen zijn geinformeerd, hoe groter de kans dat paardje bij hun past en een goed plekje zal vinden zonder snel weer te worden doorverkocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 21:51 



 
Profiel   

Poekkie schreef
Misschien is er een iets zekerdere ruiter op stal die haar een tijdje kan rijden en achteraf kan voorrijden als er kijkers komen?
Probeer wel eerlijk te zijn naar mensen toe dat dit geen paardje is voor beginners en ze durft bokken als je aarzelt. Hoe beter mensen zijn geinformeerd, hoe groter de kans dat paardje bij hun past en een goed plekje zal vinden zonder snel weer te worden doorverkocht.

Ja inderdaad, er staat ook duidelijk voor gevorderde en niet voor onzeker
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 23:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 6 [ 129 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen