Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 10 [ 228 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hengst willen mensen dekken

 
Profiel   

Blussem schreef
Kun je hem geen merrie geven zodat die af en toe kan dekken? Waarschijnlijk wordt die daar wat rustiger van.

Met dat idee was ts zelf al gekomen maar dat werd ontraden.Volgens mij heeft een merrie ook alleen maar zin in een hengst tijdens haar hengstige periode en zou ze verder ook last krijgen van een hengst die opdringerig en ongemanierd is.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 16:22 



 
Profiel   

Ja als ze dan het land in komt oei oei

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 16:22 



 
Profiel   

astrea schreef
Wat je zou kunnen proberen om zijn mannelijke hormonen een beetje weer onder controle te krijgen om hem merrie support te geven. Dit supplement helpt zowel hengsten als merries met problemen met de hormoonhuishouding. Je zou het in combinatie met gedragstherapie kunnen proberen.


Dit zegt TS:
Bokkerbb schreef
Dierenarts is geweest, geen cushing symptomen of melanomen te zien. De chemische castratie heeft niet aangeslaan volgens haar omdat er te veel tijd tussen de eerste en de tweede injectie zat. Ze heeft hem nog een injectie gegeven en we moeten zorgen dat de volgende zeker binnen 4 weken is en niet later. Ze zei ook dat hij mij ziet als zijn alpha vrouwtje en dat ik dus met de gedragstherapeut duidelijk moet blijven aantonen dat ik baas ben en hij paard. Als het zo verder gaat als nu komt het wel goed


Lijkt me dus niet nodig om die hormonen nog verder aan te pakken. Als TS duidelijker haar grenzen afbakent én op tijd chemisch laat castreren is ze al een heel eind lijkt me.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 17:21 



 
Profiel   

Blussem schreef
Kun je hem geen merrie geven zodat die af en toe kan dekken? Waarschijnlijk wordt die daar wat rustiger van.


Dat is toch echt een heel slecht idee...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 17:23 



 
Profiel   

Hi ik heb niet alle antwoorden gelezen, dus misschien zeg ik wel iets dubbel, maar mijn hengst is ook heel erg laat gecastreerd. Ongeveer dezelfde leeftijd als jouw hengst, dat is prima gegaan. Ik weet niet waarom je da het afraadt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 18:38 



 
Profiel   

rien10 schreef
Purny, die heb je gewoon standaard in je rechterhand, just in case. :+

Voelt een beetje als de tip die altijd op duikt van het rauwe ei op een paard zijn hoofd gooien als hij steigert :')
Ik zie me al gaan:
"Ga even die bruine uit het land trekken".
Wandelt wel met een emmer water, ei en een kom groentesoep :Y)

Als je gewoon duidelijk bent, transparant en rechtlijnig heb je echt al die attributen niet nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 06:52 



 
Profiel   

Dat van die tik op zijn penis vond ik dus ook een heel slecht idee en die emmer water lijkt me ook niet handig.
Maar het loopt wel goed hoor, als ik in de wei kom en hij hinnikt nog maar op zo een manier van ik kom hier even dominant doen, doe ik hem achteruit gaan en da' is het meteen gedaan. Ik blijf nog even met hel in therapie voor de zekerheid maar als het zo verdergaat zie ik hier geen problemen meer van komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 08:18 



 
Profiel   

Fijn dat het nu goed gaat, dat is het belangrijkste!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 08:34 



 
Profiel   

Heel fijn!
Vaak is het even een intensieve periode, maar als je het eenmaal door hebt blijft het doorgaand ook goed gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 11:42 



 
Profiel   

c_alsemgeest schreef
rien10 schreef
Purny, die heb je gewoon standaard in je rechterhand, just in case. :+

Voelt een beetje als de tip die altijd op duikt van het rauwe ei op een paard zijn hoofd gooien als hij steigert :')
Ik zie me al gaan:
"Ga even die bruine uit het land trekken".
Wandelt wel met een emmer water, ei en een kom groentesoep :Y)

Als je gewoon duidelijk bent, transparant en rechtlijnig heb je echt al die attributen niet nodig.


OMG! _/-\o_ :+

Mess with me and I will slap you so hard that even google will not be able to find you!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 22:34 



 
Profiel   

Ik zat aan iets heel anders te denken over stukje je hebt in je rechterhand :=
Iets van de druk er af halen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 07:11 



 
Profiel   

Ja hoor, flinke boodschappenlijst , heel verantwoord ook, doe maar beetje morfine, en oh ja, zou het bijna vergeten, nog wat oxycodon *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 13:46 



 
Profiel   

Oke, bericht is verwijderd. Was ook wel heeeeeel apart

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 13:48 



 
Profiel   

Nu ben ik wel benieuwd wat in dat bericht stond :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 20:54 



 
Profiel   

PowerOfZoef schreef
Nu ben ik wel benieuwd wat in dat bericht stond :+



Spammer met een hele lijst aan zwaar illegale zooi die je via een e-mail adres kon bestellen.

Heroïne, cocaïne, morphine etcetera.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 20:55 



 
Profiel   

Femke_Tweety schreef
PowerOfZoef schreef
Nu ben ik wel benieuwd wat in dat bericht stond :+



Spammer met een hele lijst aan zwaar illegale zooi die je via een e-mail adres kon bestellen.

Heroïne, cocaïne, morphine etcetera.

Best logisch na Mousmous reactie, maar daar was ik echt niet op gekomen :wow: :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 21:16 



 
Profiel   

Ik dacht, wat is dit ????? emailadres uit mexico geloof ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 21:47 



 
Profiel   

UPDATE : zijn gedrag is volledig gestopt.
Hij krijgt ook pianissimo voeder voor zijn stress te verminderen aangezien er net een nieuwe ruin is toegekomen en hij daar wat last van had

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 12:52 



 
Profiel   

Wat fijn!
hopen dat het goed blijft gaan nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 13:14 



 
Profiel   

Fijn om te horen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 08:45 



 
Profiel   

janderegelaa schreef
Bokkerbb schreef
Ik heb nu al even mijn hengst.
Hij is superbraaf en reageert weinig tot niet op merries.
De laatste dagen doet hij wat vreemd, als ik de wei in ga wilt hij mij dekken. Hij schacht, trekt samen, maakt zich groot... Dat allemaal tot hij klaarkomt. Hij doet dit enkel bij mij en niet bij andere vrouwen. Hij deed dit voorheen ook nooit bij mij, waarom wil hij mij opeens dekken? Ik maak me dan kwaad op hem en geef hem een time out tot hij kalm is maar daarna begint het weer opnieuw.

Hoe los ik dit op??
Hij is al chemisch gecastreerd

Buiten dat ik veel reacties hilarisch vind hier, als hij het gedrag heeft zoals jij beschrijft dan is het chemisch castreren mislukt.


Precies !

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 09:12 



 
Profiel   

Ik heb niet alle posts gelezen maar misschien heb je ook contact met merries zodat je hun luchtje bij je draagt? Ik heb zelf geen merries staan, maar als ik bij mijn zus die wel merries heeft, ben geweest dan ben ik ook altijd ineens rete interessant...

En verder t gedrag inderdaad niet accepteren, te link gewoon...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 11:34 



 
Profiel   

BarbaraNova schreef
Ik heb niet alle posts gelezen maar misschien heb je ook contact met merries zodat je hun luchtje bij je draagt? Ik heb zelf geen merries staan, maar als ik bij mijn zus die wel merries heeft, ben geweest dan ben ik ook altijd ineens rete interessant...

En verder t gedrag inderdaad niet accepteren, te link gewoon...

misschien moet je dat wel doen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 15:38 



 
Profiel   

Ja dan zie je dat het opgelost is :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 16:14 



 
Profiel   

gelezen, wauw gewoon geweldig, was weer even vermaak voor mijn pauze :Y)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 11:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 10 [ 228 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen