Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn paard 'duwt' mijn partner

 
Profiel   

Captain schreef
Zelda_Link schreef
Het paard van TS loopt schuin achter haar. Bij een schrikreactie rent hij dus niet over haar heen, hoogstens langs haar. Maar het voordeel van als hij schuin achter loopt is dat ze nog enige kans heeft in te grijpen. Als hij naast haar loopt (wat wij als kind vroeger wel vaak aangeleerd kregen), heeft ze bij een echte schrikreactie niks meer te vertellen.

Recht achter je laten lopen is inderdaad heb goed idee, dan ben je plat als hij gaat rennen. Maar daar loopt hij dan ook niet bij TS en bijrijder. :+


Dat weet ik, ik kan lezen. ;) Ik heb ze zelf liever naast me, bij een schrikreactie kun je dan alsnog snel omdraaien. Pas nog gedaan. :Y) Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten. Als je paard schuin achter je loopt kun je niet zien wat hij doet of dat hij eventueel iets spannends aan ziet komen, als ze naast je lopen zie je dat wel.


Je schreef dat hij bij een schrikreactie naast je niet over je heen kan. Maar dat gebeurt als hij schuin achter loopt dus ook niet.

Als hij naast je loopt en hij schrikt van iets naast hem en springt opzij (jouw kant op), springt hij met een beetje pech alsnog tegen je aan.


Laatst bijgewerkt door Zelda_Link op 03-08-21 09:38, in het totaal 2 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 09:34 



 
Profiel   

F_Orumster schreef
Klinkt alsof je paard de mannen als kudde ziet (en lager in rang) die hij een bepaalde kant op wil hebben.


Drijvende hengst en leidende merrie. Zoiets :D. En de partners vallen ertussen _/-\o_ .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 09:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen