Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 69 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Boos op paard

 
Profiel   

kluun1985 schreef
Ik vrees dat dit chronisch is nu. En ja, dan moet ik Jessie toch weg doen.


Ja want met een klik in je keel kun je onmogelijk voor je paard zorgen.
:')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:54 



 
Profiel   

Storm schreef
kluun1985 schreef
Ik vrees dat dit chronisch is nu. En ja, dan moet ik Jessie toch weg doen.


Ja want met een klik in je keel kun je onmogelijk voor je paard zorgen.
:')


Levenskwaliteit is minder.

Maar ik zie al dat jullie heel anders zijn dan ik, wat betreft ongevallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:56 



 
Profiel   

kluun1985 schreef
Ik vrees dat dit chronisch is nu. En ja, dan moet ik Jessie toch weg doen.

Vraagje.. waarom kun je met een klikkende keel niet naar je paard?

Ik heb mij ook eens flink verslikt en had lange tijd last van een krakende/klikkende keel;
Kwam door het verslikken en dat gaat vanzelf weer over.
Even opletten met eten (heel goed kauwen) en evt doorslikken met wat drinken zodat je keel wat rust krijgt.
Maar het is zeker niet iets om voor thuis te blijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:56 



 
Profiel   

kluun1985 schreef
Storm schreef
Ik ben zelfs meerdere keren in het ziekenhuis gekomen na de val van mijn paard. Maar nooit, nooit gaf ik hem de schuld, enkel mijzelf.


Wat? Oke, ik ben heel anders, stel dit was door mijn ouders gebeurd, dan was ik ook echt een tijdje goed boos op hun.


Dat je door toedoen van je ouders in het ziekenhuis komt?
Hoe kun je je ouders en een paard vergelijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:56 



 
Profiel   

Ts ben je echt 31? Je reageert als een puber die met zichzelf en de omgeving in de knoop zit. -O-

Dingen gebeuren soms, en boos blijven als iemand iets per ongeluk doet. Dat alleen al is niet goed voor je gezondheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:57 



 
Profiel   

kluun1985 schreef
Biks2 schreef
Vervelende situatie. Ik snap je boosheid terwijl het altijd jouw keuze is om met een vluchtdier om te gaan. Paarden kunnen onverwachte dingen doen, zo zijn ze nou eenmaal.

Maar ik snap je wel hoor, misschien reageert er iemand die ook iets heeft gekregen (of overgehouden) aan een ongeluk met paard en hoe diegene daarmee omgaat.

Sterkte met je keel!


Bedankt, gelukkig zorgt een vriendin die naar dezelfde manege gaat voor Jessie, maar zelf wil ik er nu niet meer heen.


Lekker je paard verkopen :j Krijg je er nog weer wat centen voor, zíj een eerlijke eigenaar die ze verdient, jij geen gedoe meer en kun je lekker eten waar je wilt. Win-win.

Edit: ongevallen :') Kluun dit is in de vérste verte geen ongeval. Dit is echt aanstelleritus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:57 



 
Profiel   

Oh het is Jessie's schuld want Jessie heeft je net zo lang geduwd met haar neus tot je op haar ging zitten met eten in je mond?

8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:57 



 
Profiel   

De verantwoording ligt toch echt bij jezelf. Jij hebt ervoor gekozen om een stuk brood in je mond te stoppen.
En om de schuld nou bij je paard te leggen...
Overigens dacht ik eerst dat het verhaal door een tiener was geschreven...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:57 



 
Profiel   

Ik heb eens een ongeluk gehad met een paard, was bijna dood maar na 3 weken ziekenhuis stond ik er wel weer naast om te aaien. Zelf zou ik niet op dat paard gaan rijden. Maar boos was ik niet. Ik denk dat je gewoon even een keer langs moet gaan. Even lekkers geven en gewoon weer van je paard houden. Een ongeluk zit in een klein hoekje
Laatst kreeg ik een kopstoot, 3 tanden door de lip en ik had een concert (speel een blaasinstrument) paar dagen later. Dat gaat dan ook moeilijk. Ik gaf haar niet de schuld want dit kan gebeuren. Zou echt gewoon proberen heen te gaan, en als het een angst is geworden zou ik dat aanpakken. Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:57 



 
Profiel   

:')[/quote]

Levenskwaliteit is minder.

Maar ik zie al dat jullie heel anders zijn dan ik, wat betreft ongevallen.[/quote]

Joh, verzin iets anders. Een keer is echt súperleuk, maar vaker is saai. Beetje creatiever zijn, je kan het!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:58 



 
Profiel   

Brainless schreef
kluun1985 schreef
Ik vrees dat dit chronisch is nu. En ja, dan moet ik Jessie toch weg doen.

Vraagje.. waarom kun je met een klikkende keel niet naar je paard?

Ik heb mij ook eens flink verslikt en had lange tijd last van een krakende/klikkende keel;
Kwam door het verslikken en dat gaat vanzelf weer over.
Even opletten met eten (heel goed kauwen) en evt doorslikken met wat drinken zodat je keel wat rust krijgt.
Maar het is zeker niet iets om voor thuis te blijven.


Wat is lange tijd? Is al 2,5 week!

Ik ben gewoon depressief van deze situatie, kan me niet eens op mijn werk concentreren. Hobbies heb ik helemaal geen zin in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:58 



 
Profiel   

kluun1985 schreef
Levenskwaliteit is minder.

Maar ik zie al dat jullie heel anders zijn dan ik, wat betreft ongevallen.


Ja, wij zijn bikkels en doorzetters, dierenliefhebbers ook, en jij... Tja, daar heb ik geen vriendelijke benaming voor vrees ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:59 



 
Profiel   

kluun1985 schreef
Wat is lange tijd? Is al 2,5 week!

Ik ben gewoon depressief van deze situatie, kan me niet eens op mijn werk concentreren. Hobbies heb ik helemaal geen zin in.


Ga alsjeblieft niet met woorden als depressief rondstrooien als je niet eens weet wat het inhoudt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:00 



 
Profiel   

Wat doe je voor werk Kluun?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:01 



 
Profiel   

Calixae schreef
Goed verhaal, lekker kort ook.


:j

Echt volkomen koekoek, dit hele verhaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:01 



 
Profiel   

Storm schreef
kluun1985 schreef
Levenskwaliteit is minder.

Maar ik zie al dat jullie heel anders zijn dan ik, wat betreft ongevallen.


Ja, wij zijn bikkels en doorzetters, dierenliefhebbers ook, en jij... Tja, daar heb ik geen vriendelijke benaming voor vrees ik.


Toch zou je er anders over denken als je ook een klikkende/krakende keel had. Weet je hoe irritant het is als ik speeksel doorslik en het voelt alsof er iets naar voren schuift/popt in mijn keel? Hels. Allemaal de schuld van Jessie. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:01 



 
Profiel   

Geen brood eten te paard, alleen groentesoep is toegestaan. Geserveerd in een cap, ivm veiligheid enzo.


Laatst bijgewerkt door Mars op 13-10-21 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:01 



 
Profiel   

Misschien kun je beter boos zijn op jezelf dat je niet gewoon aan tafel je bammetje hebt gegeten.

Wat een vreemd topic.
Ja ik heb ook letsel door paarden opgelopen, waaronder hersenletsel.
Maar boos op het paard, nee dat heb ik niet.
Het is een dier... klaar.

Zelf heb ik overigens wel eens een soort van kramp bij het slikken, net alsof mijn ademsappel dan een soort van scheef zit. geen idee wat het is.
Ben er nooit mee naar de dokter geweest.
Opdat moment kan ik helemaal niet slikken, doet even flink pijn en trekt daarna weer weg.
Op wie moet ik boos zijn, want weet niet waardoor het komt.

Voor jou beterschap.
En zonder naar te willen doen zou ik je voorstellen eens psychische hulp te gaan zoeken.
Want ik denk dat je daar wel baat bij zou kunnen hebben omdat naar mijn idee je reactie en angs buiten proportie is.
Of voor je grote duim, 1 van de 2.
Beterschap en sterkte :j


Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 13-10-21 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:01 



 
Profiel   

Storm schreef
Wat doe je voor werk Kluun?


Juridisch loket

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:01 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Calixae schreef
Goed verhaal, lekker kort ook.


:j

Echt volkomen koekoek, dit hele verhaal.


Mand :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:01 



 
Profiel   

Dit is een reltopic dus niet verder op doorgaan zou ik zeggen.

En als het wel serieus is: Rustig dressuurrijden omdat je een broodje eet? Eeeh, sowieso niet eten als je sport dus ook niet als je op een paard zit. Dus dit is wel erg een beetje eigen schuld.
En je zal misschien je slokdarm wat beschadigd hebben ofzo. Gaat vast vanzelf weer over. En anders vraag je een doorverwijzing naar de KNO arts en laat je het nakijken.
Maar als je hierom boos bent op je paard en daardoor al een tijd niet geweest bent dan is het paard beter af zonder jou.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:01 



 
Profiel   

kluun1985 schreef
Ik vrees dat dit chronisch is nu. En ja, dan moet ik Jessie toch weg doen.
Vraagje.. waarom kun je met een klikkende keel niet naar je paard?

Ik heb mij ook eens flink verslikt en had lange tijd last van een krakende/klikkende keel;
Kwam door het verslikken en dat gaat vanzelf weer over.
Even opletten met eten (heel goed kauwen) en evt doorslikken met wat drinken zodat je keel wat rust krijgt.
Maar het is zeker niet iets om voor thuis te blijven.

Wat is lange tijd? Is al 2,5 week!

Ik ben gewoon depressief van deze situatie, kan me niet eens op mijn werk concentreren. Hobbies heb ik helemaal geen zin in.


Ruilen? Hier al 41 jaar chronische pijn en beperking door een glijpartij van mijn pony. Ik jou keelklik jij mijn been?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:02 



 
Profiel   

Ik zou willen dat ik de tijd had om van zoiets kleins wekenlang me rot te voelen :=
In 2,5 week zouden er al zeker 3 dingen gebeurd zijn die ik een stuk dramatischer vind dan dit.

Zoals mn instructrice altijd zegt, voor elke oplossing is wel een probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:02 



 
Profiel   

Natuurlijk ben je boos op je paard. 100% haar schuld dit. Hoe durft ze. Ik snap wel dat je haar even niet wilt zien. Stel je voor dat je de rest van je leven klikt met slikken. Wel handig als je wilt afvallen, dat dan weer wel.












Dus. }:0

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:02 



 
Profiel   

kluun1985 schreef
Toch zou je er anders over denken als je ook een klikkende/krakende keel had. Weet je hoe irritant het is als ik speeksel doorslik en het voelt alsof er iets naar voren schuift/popt in mijn keel? Hels. Allemaal de schuld van Jessie. -O-


Toch echt je eigen schuld :') Jij gaat er al etend op zitten. Verkoop je paard en koop een fiets of scooter, die kunnen niet schrikken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 69 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen