Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nieuw paard gekocht is erg heet

 
Profiel   

[spoiler][/spoilerHoi hoiii,
Nieuw hier maar zit met een vraagje
Sinds een week hebben we onze nieuwe aanwinst een ruin van 19,5 jaar. Echter weten we de afstamming niet precies, maar het zou een mix zijn van Engels volbloed en Irish sporthorse. We hebben proefgereden ging allemaal goed. Nu hebben we hem eerst laten wennen en na 5 dagen zijn we gaan rijden waarna die er 2 keer met me vandoor ging en geen rem opzat en niet op normaal tempo kon draven of hij schoot alweer in galop. Bij de vorige eigenaar stond hij 24/7 buiten en nu opeens in een stal zowat hele dag. Ben hier geen voorstander van. Nu vandaag in wei gezet, maar is erg onrustig en draagt zijn staart erg hoog en flink blazen met neus gaten en een hoog hoofd me gespitste oren recht na voor. Hij is heel heet merk ik met na de wei brengen en eruit halen en op stal is hij dat minder. Heeft iemand tips wat ik het beste kan doen?
Groetjessss :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 20:17 



 
Profiel   

Hij heeft duidelijk gewoon te veel energie.
Ofwel meer bewegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 20:19 



 
Profiel   

Tja van 24/7 kunnen rennen en gek doen naar 24/7 opsluiting en gedwongen stilstaan. Wat denk jij dat de oplossing is??

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 20:22 



 
Profiel   

Op zoek naar een plek waar hij lekker naar buiten kan! Hij moet z’n energie kwijt kunnen, zowel fysiek als mentaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 20:24 



 
Profiel   

Moeten daar 3 topics voor geopend worden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 20:25 



 
Profiel   

Vallieetinus @ [ED] Nieuw paard gekocht
Dubbeltopic vandaar dat ik hier een slotje plaats.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 20:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen