Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Paard neemt heel braaf bit aan maar dan

 
Profiel   

Mijn pony had last van zijn tongbeen? Aanhechting tong iig, die heeft de fysio los gemaakt, maar waarom het dan deze tijd van het jaar heeft bij jou, geen idee
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 11:58 



 
Profiel   

Galoppig schreef

Zou je de video weer beschikbaar willen zetten op link? ik wil het vergelijken met wat mijn paard doet, toont ook wat ongemak namelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 10:36 



 
Profiel   

Galoppig schreef
Mijn bijrijder heeft een bult ontdekt aan de binnenkant van zijn lip waar het bit op zou drukken wat waarschijnlijk pijn veroorzaakt! Topic kan een slotje op en bedankt allemaal!


Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met het dier gaat. Wat voor bult is het? Zit het er nog? Ben je ermee naar de dierenarts geweest? Etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 10:41 



 
Profiel   

Euridicey schreef
Galoppig schreef

Zou je de video weer beschikbaar willen zetten op link? ik wil het vergelijken met wat mijn paard doet, toont ook wat ongemak namelijk


Zal hem weer openbaar zetten :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 23:19 



 
Profiel   

Babootje schreef
Galoppig schreef
Mijn bijrijder heeft een bult ontdekt aan de binnenkant van zijn lip waar het bit op zou drukken wat waarschijnlijk pijn veroorzaakt! Topic kan een slotje op en bedankt allemaal!


Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met het dier gaat. Wat voor bult is het? Zit het er nog? Ben je ermee naar de dierenarts geweest? Etc.


Donderdag (eindelijk :') ) word het onderzocht door DA

Sinds ik dit topic gestart was hebben we eigenlijk alleen nog bitloos gereden, hobbelen meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 23:21 



 
Profiel   

Aurora3 schreef
Waarom er nou een jaar tussen gezeten heeft kan ik niet direct verklaren, maar dit lijkt toch wel heel duidelijk een reactie op het hoofdstel. Ik zou uitproberen wat je paard fijn vindt en wat niet. Ander bit, bit hoger hangen, neusriem strakker, neusriem losser, enz. Ik vind je frontriem ook vreemd laag hangen, daar zou ik ook eens goed naar kijken.


Deze tips trouwens ook meegenomen, frontriem op de normale plek, bit gaatje hoger, heb vier bitjes liggen thuis en op alle 4 zo'n reactie paard van de zeik. Neusriem van dit hoofdstel kan niet strakker :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 23:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen