liefde op het eerste gezicht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

liefde op het eerste gezicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-22 10:37

Ik ben afgelopen zaterdag verhuisd naar een andere stal omdat mijn huidige plek helaas stopt. Ik zag er best tegenop. nieuwe kudde, nieuwe mensen, nieuwe regels etcetc. mijn stal beviel goed maar goed er was geen andere keuze
Onze pony heeft 3 dagen apart naast de kudde gestaan en vanaf moment 1 was er een shetlander die niet van zijn zijde week. Als onze pony wat verder vh lijntje ging begon ze te hinniken en liep mijn pony terug. Ze werd ook meteen hengstig.
Afgelopen dinsdag werd de boel bij mekaar gezet en het leek wel liefde op het eerste gezicht.. ook mijn pony gaat waar de shetlander gaat en vise versa. ze kroelen wat af.
Gister wilde ik hem meenemen op buitenrit met oud stagenootje en heeft hij letterlijk tot ik bij mijn oude stal was lopen gillen. pas toen hij zijn oude kudde zag werd ie stil en hebben we gewoon lekker kunnen rijden Op de terugweg kwamen we langs mijn nieuwe stal en reed mijn oude stagenootje verder en hij keek niet eens om naar zijn oude kuddegenootje.. het hek ging open en meneer en de shet stonden meteen weer aan elkaar te kleven
Meer mensen met zo n ervaring? Vind het wel schattig.. mag wel blijven oefenen met weggaan maar mss dimt dat vanzelf in als we er langer staan :D

anjali
Berichten: 15095
Geregistreerd: 25-07-15

Re: liefde op het eerste gezicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 11:03

Dit is normaal paardengedrag en zal wel goedkomen zodra je paard helemaal gewend is op zijn nieuwe plek.