Reading ervaringen en aanraders?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DorkyDweeb
Berichten: 83
Geregistreerd: 07-11-23

Reading ervaringen en aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-24 13:57

Ik zou heel graag mijn paard willen laten readen. Ik weet niet in hoeverre ik er in geloof, omdat ik vaak ook hoor dat er dingen gezegd worden die eigenlijk op bijna elk paard wel zouden kunnen kloppen.

Heeft iemand echter ervaring dat er iets gezegd werdt over bijvoorbeeld een gezondheidsprobleem en het uiteindelijk bleek te kloppen? Zo ja, wie is dat en raadt je die gene aan? Of zijn er nog andere die ook goed en betrouwbaar zijn?

Ange1a

Berichten: 283
Geregistreerd: 04-10-21
Woonplaats: Zetten

Re: Reading ervaringen en aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 14:01

Ik kom even meelezen.
Een paar jaar geleden zoiets gedaan met de hond.
Maar kwam voor mij niet echt iets uit wat voor mij aangaf dat dit echt om mijn hond ging.
Waren wat in mijn ogen een beetje standaard dingen wat in principe bij elke hond van dit ras kon passen.
Weet niet meer bij wie dit was helaas.

Myponyhoward

Berichten: 424
Geregistreerd: 18-08-17
Woonplaats: Nijemirdum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 14:05

De moeder van een goede vriend heeft dit ongeveer een jaar geleden bij mijn paard gedaan, omdat ze hier graag in wou oefenen. Er kwamen toen super veel dingen uit die voor mijn gevoel echt klopten en ze kon ook dingen vertellen die ze helemaal niet wist/kon weten waarvan ik zeker wist dat deze klopten. Ik heb met mijn shetlander een maand geleden ook een online reading gedaan, maar dit voelde voor mij toch niet juist en klopte voor mijn gevoel ook niet. Ik zou dus sowieso aanraden om een fysieke reading te doen! Ik geloofde er ook niet helemaal in, maar ze wou graag oefenen dus ik vond het prima.. na die reading geloofde ik er wel echt in dat zij dit kon aanvoelen. Dit was Froukje Geertsma van Sensalavie, echt een topper en voor mijn gevoel ook super betrouwbaar in readingen (en andere dingen die ze aanbied). Als je nog specifieke vragen hebt over mijn reading mag je gewoon vragen hoor!

Earth

Berichten: 7915
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Reading ervaringen en aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 16:16

Ik denk dat je ervoor moet waken dat bijna iedereen aan cold reading doet. Dat wil zeggen dat je en globale omschrijving krijgt over je paard die wel zou kunnen kloppen, maar die op meerdere paarden van toepassing kunnen zijn. https://www.nabl.nl/persoonlijke-effect ... er-effect/

boemel

Berichten: 8411
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Re: Reading ervaringen en aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 16:29

Ik heb het recent door iemand laten doen en de stoppen van mijn paard zijn daarna helemaal doorgeslagen. Het pakt dus echt niet altijd goed uit

pien_2010

Berichten: 43327
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 16:52

Ooit een gratis reading lang geleden gekregen na mok problemen die niet oplostten op de normale manier bij Hercule.
Het is het meest bizarre dat ik ooit heb meegemaakt. Hij zou zich ergen aan een pony naast hem, letterlijk zou hij beledigd zijn, volgens de mevrouw door die pony. Toen er werd gevraagd of hij het los kon laten sloeg hij bijna het houten schot eruit.
Toen werd gevraagd of er nog iets was. Ja dus. Of het belangrijk was om het uit te zoeken. Nee dus, want was toen hij veulen was gebeurd. Op vraag of hij het los wilde laten, sloeg hij weer zowat het schot eruit. Hahahaha.
Binnen twee weken was de mok weg. Dit terwijl hij amper kon lopen en we al een jaar bezig waren met de dierenarts.

Het grappige was toen ik later tegen de vrouw zei dat ik absoluut niet weet wat daar nu gebeurde en wat ik ervan moet denken, zei ze lachend:"laat maar los, je hoeft er niets van te vinden".
Ik weet nog steeds niet wat daar gebeurt is. Maar hij heeft nooit meer die mok gehad.

Paar jaar later reading op afstand gehad want stal zou geen goeie plek zijn. Hij was niet tierig. Toen ik dit vertelde op stal zei R:" de hooi opslag gaat nu in deze stal want altijd hebben paarden problemen als ze hier staan. Nu is het klaar". Hercule was gelijk beter en nooit meer is die stal nog gebruikt. Ook zo bizar vond ik dat. Hoe kon zij dit nu weten en dan ook nog op afstand?

Maar ooit een reading meegemaakt bij een paard (niet van mij maar bij de buren van Hercule en ik was daar per ongeluk bij), die ongelooflijk veel geld kostte en ik vond het echt zo waardeloos en grote flauwekul. Paard had er ook niets aan. Baasje paar honderd euro lichter.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 04-01-24 16:58, in het totaal 2 keer bewerkt

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Reading ervaringen en aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 16:56

Ik heb zowel goede als minder goede ervaringen. De allerbeste was de allereerste, een fysieke reading waar ik nul komma nul vertrouwen of geloof ik had maar wij waren wanhopig vanwege een ziek paard waar de dierenarts al een volle week elke dag voor kwam en geen oplossing had.

Zij kwam er wel achter en vroeg op een gegeven moment of we het in zijn bijzijn over een neuroloog gehad hadden. Waarop wij zeiden nee natuurlijk niet, de dierenarts blijft bij spier en daarna hoefbevangen. Maar zij hield vol en zei maak maar een afspraak in utrecht en ze had gelijk.
Eerst nog slaande ruzie met de dierenarts moeten maken want die vond het onzin dat we doorgestuurd wilden worden. Maar ze had echt gelijk.......

Overigens kwamen er ook hilarische dingen uit die ze nooit had kunnen weten. Echt leuk was dat.

Later is zij ook bij mijn andere paard geweest en daar zat ze ook goed. Ze is gestopt dus heel veel jaren later nog eens een ander geprobeerd en dat vond ik helemaal niets.

prompter

Berichten: 11104
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Reading ervaringen en aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 17:09

Mijn paard had serieuze gezondheidsproblemen, maar de reader heeft deze niet benoemd, integendeel. Mijn ervaring is dus niet positief.

DuoPenotti

Berichten: 29523
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 17:12

1 fysieke reading laten doen die mijn toenmalige 7 jarige paard heeft gered van de dood.
Acute ataxie volgens DA, inslapen.
Nee zei die man, het is spit. Komt goed heef tijd nodig.
Hij wist zelfs te vertellen hoe en wanneer het was gebeurt...wat kon kloppen. Maar ik had dat verband niet gelegd.
Paard is uiteindelijk 26 geworden...

Maar heb ooit een reading gehad dat mijn ruin liever een meisje was geweest...tja laat maar....

Hieperdi
Berichten: 2547
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 17:23

Ik heb een foto reading laten doen van mijn paard . Er kwamen dingen uit waar ik zeker wel dingen in herkende maar ook dingen zoals dat hij bindingsangst heeft, terwijl hij juist wat verlatingsangst heeft. Verder kwam ze ermee aan dat hij een moederloos veulen zou zijn geweest, maar ik heb de fokker gesproken en dat was dus niet waar :* Toen ik dit terug stuurde zei ze dat dat ook in een vorig leven had kunnen zijn. Nahja ik weet niet zo goed wat ik ervan moest vinden