hoe oud zijn jullie oudste paarden en wat doe je ermee?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mirtje27

Berichten: 791
Geregistreerd: 29-09-03

Re: hoe oud zijn jullie oudste paarden en wat doe je ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 17:31

Oudste pony van mij is 26 jaar. Ze staat lekker bij mijn andere paard op het land en we gaan zo af en toe een buitenritje. Ze heeft nog pit genoeg.

Afbeelding

OemmiejO
Berichten: 14218
Geregistreerd: 29-07-05

Re: hoe oud zijn jullie oudste paarden en wat doe je ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 17:50

Mijn eigen oudste paard is 13, daar doe ik gewoon nog alles mee. Tong uitsteken Schijnheilig

50plusser

Berichten: 253
Geregistreerd: 13-06-04

Re: hoe oud zijn jullie oudste paarden en wat doe je ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 10:23

ik heb een shet van 22 en daar rij ik aangespannen mee. en als hij in aug. in goede conditie blijkt ga ik ringsteken in putten.

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Re: hoe oud zijn jullie oudste paarden en wat doe je ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 10:46

Mijn oudste verzorgpaard is begin 20. Ik rij er gewoon nog mee en er wordt ook mee gemend, maar we doen het wel rustiger aan. Ook al is zij het daar helemaal niet mee eens Haha!

Zondebokje

Berichten: 3431
Geregistreerd: 08-06-06

Re: hoe oud zijn jullie oudste paarden en wat doe je ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 11:30

Mijn oudste pony is 34 jaar die staat lekker in de wei en af en toe een polder ritje is ook nog aardig fit.....mn andere pony is net 17 geworden maar die is minder goed is staat als die ouwe....die staat nu ook in de wei en af toe een polder ritje maar loopt op het moment niet zo goed en heeft ook veel problemen met der lucht wegen gehad dus heeft helemaal geen conditie meer.....helaas is altijd een goede pony geweest en heeft altijd wel veel gedaan die is gewoon beetje op aan het raken wel moeilijk om te zien heb der al twaalf jaar......