ik moet dit laten stoppen!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 21:34

ik zeg alleen dat ze heus niet de enigste is die haar paard met de 2 zadelmak gaat maken! Ik zeg ook niet dat IK dat zou doen. Ik bekijk het ook even vanaf een andere kant. Ik keur het niet goed als je meteen volop gaat rijden, maar nogmaal het is niet jullie paard, je kan er niks aan doen. Je kan je wel druk lopen maken, heeft toch geen zin. En die opmerking over hoogbegaafde kinderen, waarom zijn er kinderen die met de 13 op de universiteit zitten? Kinderen vervelen zich op de basisschool!

Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:34

Anzjuhlaa schreef:
ik zeg alleen dat ze heus niet de enigste is die haar paard met de 2 zadelmak gaat maken! Ik zeg ook niet dat IK dat zou doen. Ik bekijk het ook even vanaf een andere kant. Ik keur het niet goed als je meteen volop gaat rijden, maar nogmaal het is niet jullie paard, je kan er niks aan doen. Je kan je wel druk lopen maken, heeft toch geen zin. En die opmerking over hoogbegaafde kinderen, waarom zijn er kinderen die met de 13 op de universiteit zitten? Kinderen vervelen zich op de basisschool!


Een kind van 13 op de universiteit is nog geen werk! die programma`s worden aangepast!

Een paard inrijden dat programma kan je niet aanpassen.. het is en blijft zo dat het zadel drop hoofdstel dr in en op gaat zitten...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 23:06

[quote="Anzjuhlaa"]ik zeg alleen dat ze heus niet de enigste is die haar paard met de 2 zadelmak gaat maken! Ik zeg ook niet dat IK dat zou doen. ['/quote]

Je zegt letterlijk 'Als iemand dat met 2 wil doen prima' en met als argument later 'Doe lekker waar je jezelf prettig bijvoelt!'.

Je zegt dus ook niet dat JIJ dat zou doen, daarom zeg ik ook neer dat het geen persoonlijke aanval is. Maar je zegt wel dat het prima is en je zegt iets (naar mijn mening heel) ondoordachts, vandaar mijnr eactie.

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 08:05

ik zeg niet dat het prima is, ik zeg dat je haar niet kan TEGENHOUDEN. Hoe graag je het zou willen..

Smystique

Berichten: 1423
Geregistreerd: 02-05-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 10:01

Whahahaha, waarom de vergelijking met kinderen van 13 op de universiteit?

Dat slaat echt kant nog wal

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 10:06

Anzjuhlaa schreef:
ik zeg niet dat het prima is, ik zeg dat je haar niet kan TEGENHOUDEN. Hoe graag je het zou willen..


Onzin, je zegt letterlijk:
'Ik vind dat ieder voor zich moet weten wanneer hij of zij haar paard inrijdt. Als iemand dat met 2 wil doen prima, wil iemand dat met 5 jaar doen ook prima. Doe lekker waar je jezelf prettig bijvoelt!'

Dat jij daar wat anders mee bedoeld kan ik ook niet ruiken, maar je zegt wel dat het prima is..

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 14:51

ik geef gewoon MIJN mening, als ik of iemand anders zijn paard pas met de 10 wil laten inrijden (jaja ik zeg nu expres niet 2 ofzo) dan moet ik dat toch zelf weten? Ik respecteer iemand die een andere mening heeft, en ik kan me er nou niet bepaald druk om maken wat anderen doen. Hier word alleen geschreven dat het dierenmishandeling is. Denken jullie niet dat zo'n paard in opstand komt als het pijn heeft? Onder dierenmishandeling versta ik het opsluiten van een dier, geen eten en drinken geven, afbeulen met een zweep of iets anders. Maar zo denkt iedereen anders. Maar goed dat we niet allemaal het zelfde zijn he?