Elkaar knuffelen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Elkaar knuffelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 16:54

Doen jullie dat (paard en jij)?

Mijn paard doet het terug als ik haar aan het rossen ben bij haar schoft, dat vindt ze heerlijk. Echt heel leif als ze dat doen!

Iepoetjuh

Berichten: 1224
Geregistreerd: 14-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 21:04

Ik knuffel ook wel vaak met mijn paard en dat duwt ze me weg met d'r hoofd Dan wil ze zelf ff lekker mij knuffelen en dat doet ze meestal door een kopstoot of met d'r neus in mijn handen liggen. Ik vind het niet leip, het is gewoon een teken dat ze je heel erg mogen. Ik vind het in ieder geval heel lief

Sisco4life

Berichten: 6435
Geregistreerd: 04-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 21:06

die van mij klemt me echt tegen zich aan...Heel lief!!
maar ik zit dan wel voor de komende minuten vast :p

mickey1978
Berichten: 677
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: ergens in het brabantse land

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 21:09

die van mij doet zijn kop scheef zodat ik hem kan kussen en als ik zijn hoofdstel om wil doen legt hij zijn kop op mijn schouder en wil eerst kusjes voordat hij zijn mond open doet, lief he?

OemmiejO
Berichten: 14218
Geregistreerd: 29-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 21:19

Die van mij klemt zich ook helemaal om me heen, gaat meneer met zn hoofd op mijn schouder leunen en dat wordt dan steeds zwaarder omdat hij gaat leunen. Echt lief.

Melia
Berichten: 9848
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 21:20

mijn verzorgpony's doen het ook
en dan vooral onder de (lange) manen.. als ik daar aan het rossen of poetsen ben
maar ze doen hun hoofd ook vaak heel erg omhoog

AppaloosGirl

Berichten: 645
Geregistreerd: 07-05-05
Woonplaats: Zonnemaire

Re: Elkaar knuffelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 21:21

Ik doe ook heel vaak met mijn paard kroelen..

Hij houd erg van kusjes geven
Dan drukt hij zn neus tegen mijn wang en dan begint hij met zijn lip te wriemelen
Hij vind het erg leuk om te doen en ik ook

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 21:23

Mijn verzorgpaard vind het heerlijk als ik over haar hals ros, dan doet ze haar hoofd zover het kan omhoog en laat haar bovenlip hangen Of ze gaat mij over mijn schouders/haar kroelen

mickey1978
Berichten: 677
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: ergens in het brabantse land

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 21:44

Als ik mijn pony ros over zijn schoft doet ie zijn lipje heen en weer, zo schattig!

Urielle

Berichten: 50074
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 13:55

Sinds een hengstje zo 'lief' was om mijn wang ineens vast te pakken ben ik er wat voorzichtiger mee geworden
Ik laat het knuffelen heel duidelijk van mij uitgaan en zodra ik het idee heb dat het niet meer zo voorzichtig gaat zijn, is het afgelopen. Zomaar ineens terugknuffelen bij het poetsen mag dus niet meer.

cheval4ever
Berichten: 17
Geregistreerd: 10-06-06

Re: Elkaar knuffelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 22:14

Heb het pas uitgeprobeerd met een veulen en het werkt perfect. Ze knuffelen goed terug.

ikke20
Berichten: 7441
Geregistreerd: 31-05-06
Woonplaats: t beste durp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 22:18

mijn fries deed dat ook altijd maar die begon ook terug te bijten om te krabben dan vooral in mn benen. maar nu weet hij dat hij niet mag bijten dus doet hij het veel liever. ook heeft ie af en toe behoefte an een xje komt ie heel de tij met zn neus bij mn mond staan en moet ik em daar een xje geven.

Silence

Berichten: 25599
Geregistreerd: 04-03-06
Woonplaats: Ikke in Maarheeze, Silence en Jimmy in Gastel.

Re: Elkaar knuffelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 22:18

Silence begint al als ik aan kom lopen. Dan komt hij al tegen de staldeur hangen en moet ik hem op zijn hals kriebelen. Na een paar minuten komt er dan beweging in en gaat hij mee naar de poetsplaats. Daar is hij echt aan het zoeken naar een knuffel en volgt je overal met z`n neusje. Zodra je hem dan ergens aait, gaat ie helemaal hangen, oortjes naar de zijkant en oogjes dicht.
Hoezo een genieter!! Ik vind het wel fijn hoor dat hij zo is.
Dat betekend toch ook dat ie me vertrouwd en mij toch wel een beetje leuk vind. Dat hangen tegen de stal doet hij dus niet bij andere die hij niet of nauwelijks kent.

Pasamba
Berichten: 17692
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: Friesland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 14:13

Mijne doet dat ook altijd.. Echt zo lief Als ik haar stal in kom dan steekt ze meestal haar neus al wat naar voren.. en dan geef ik een kusje.. of ik ga haar gewoon even knuffelen en dan gaat ze lekker tegen me aan leunen.. Hihi en als ik haar ga krabben op haar hals dan ga ik voor haar staan en dan gaat ze met haar neus op mijn schouder met haar lippen heen en weer zeg maar terug krabben.. Wat paarden ook altijd bij elkaar doen..

Kane02
Berichten: 6
Geregistreerd: 21-05-06
Woonplaats: Den Helder

Re: Elkaar knuffelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 14:14

Mijn lievelingspony heeft een raam in zijn stal en elke keer als ik op z'n raam tik weet ie dat ik het ben!
En als ik z'n stal binnen kom dan gaat ie gelijk knuffelen!!!

mickey1978
Berichten: 677
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: ergens in het brabantse land

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:00

mijn pony knuffelt (met zijn neus mijn t-shirt heen en weer bewegen, friemel friemel) mij als ik naast hem ga staan als ie los in de stal of bak staat.

_bonny_
Berichten: 356
Geregistreerd: 25-04-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:01

de mijne verzorgpaard is totaal geen knuffelpaard..
Maar meer een sjagie hihi..Maar hij kan ook heeeel lief zijn

Ziiggy__

Berichten: 1184
Geregistreerd: 06-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:04

mijn pony legt altijd haar goofd op mijn schouder en dan gaat ze met volle gewischt erop hangen,,
mijn paard knuffelt altijd,, op elk te bedenken manier

Tjaldur

Berichten: 2017
Geregistreerd: 04-12-05
Woonplaats: Sint-Oedenrode

Re: Elkaar knuffelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:09

Als ik zijn borst borstel vindt hij het zo fijn dattie ook iets terug wil doen. Dan gaat ie dus met zijn lippen of tanden over mn rug, nek of hoofd. Soms bijt hij ook echt, zoals paarden onderling doen. Dan maak ik hem wel duidelijk dat dat niet helemaal de bedoeling is.