Kan dit nu serieus?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Kan dit nu serieus?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 13:05

kvind t gewoon erg Boos!
kwou dat k iets kon doen

Sifra_

Berichten: 485
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Limburg, Geleen

Re: Kan dit nu serieus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 20:48

Àls die pony echt 2 is dan is dit heel erg slecht voor zijn knieen en zal hij waarschijnlijk niet helemaal kunnen doorgroeien en dat heeft dus ook consequenties.

Maar ik denk niet dat hij 2 is dus het zal wel iets zijn wat je gehoord hebt neem ik aan?
Tja mensen roddelen en miss heeft ze het zelf wel verzonnen om een beetje stoer te doen enzo.

En van je oude pony is sneu.. Miss kan je eens af en toe helpen.

Anoniem

Re: Kan dit nu serieus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 15:10

Ik heb even op de site van de Dierenbescherming gekeken, dit staat er:

Citaat:
Voor sport geschikte paarden en pony's moeten een diervriendelijke, deskundige training krijgen, zonder dieronvriendelijke trainingsmethoden als barreren, elektrische stroomstoten en pijnlijke bitten.
De trainingen moeten voor toezicht en controle toegankelijk zijn.
Bij het trainen en sporten moet rekening worden gehouden met effecten op langere termijn. Dieren moeten worden afgetraind en begeleid, zodat ze weer "normaal" kunnen functioneren.
Dieren mogen niet overbelast worden en nodeloos pijn of stress ondergaan.


Er staat nog meer op, maar dit lijkt me de meest relevante informatie, vooral de laatste zin. Ik zou het dus zeer zeker wel melden!!!!

RoOws
Berichten: 361
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Kan dit nu serieus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 04:56

Yamcha schreef:
Ik heb even op de site van de Dierenbescherming gekeken, dit staat er:

Citaat:
Voor sport geschikte paarden en pony's moeten een diervriendelijke, deskundige training krijgen, zonder dieronvriendelijke trainingsmethoden als barreren, elektrische stroomstoten en pijnlijke bitten.
De trainingen moeten voor toezicht en controle toegankelijk zijn.
Bij het trainen en sporten moet rekening worden gehouden met effecten op langere termijn. Dieren moeten worden afgetraind en begeleid, zodat ze weer "normaal" kunnen functioneren.
Dieren mogen niet overbelast worden en nodeloos pijn of stress ondergaan.


Er staat nog meer op, maar dit lijkt me de meest relevante informatie, vooral de laatste zin. Ik zou het dus zeer zeker wel melden!!!!



mee eens! zeker weten doen, want dit is belachelijk van allebij de pony's!

Anoniem

Re: Kan dit nu serieus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 20:00

En nou niet denken, ze doen er toch niks mee, als je het niet meldt, weet je zéker dat ze niks doen...