Wie weet wie er schriktraining geef en wat is jou ervaring

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
domegra
Berichten: 110
Geregistreerd: 13-08-06

Re: Wie weet wie er schriktraining geef en wat is jou ervari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 23:12

Een gezellige dag bereik je ook met een leuke bosrit, gratis en voor niks. Neem toch aan dat je er ook echt iets van wilt leren.

RRteam

Berichten: 3019
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: zwolle

Re: Wie weet wie er schriktraining geef en wat is jou ervari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 10:38

ja maar heb nu al mensen gehad waar je 15 euro per persoon betaald en dat is ook wat ander als 60 euro per persoon
en net zo leuk en net zo goed want zelf heb ik ook een dag gehad die me 50 euro kosten enige verschil was dat je daar eten kreeg en bij deze niet

monya

Berichten: 1223
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Zaandam

Re: Wie weet wie er schriktraining geef en wat is jou ervari

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 22:52

Wij vragen 450 euro voor het komen op locatie. Dat is misschien veel geld, maar duur?! Ik vind van niet. Er kunnen 10 personen mee doen en het bedrag is inclusief materialen en reiskosten.

Misschien zijn er er wel goedkoper hoor, dat weet ik niet, maar wij doen dit fulltime en niet naast een "gewone" baan. Ons tarief is dus alleszins redelijk lijkt me.

Krijg je 30 jaar ervaring voor Knipoog.

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Re: Wie weet wie er schriktraining geef en wat is jou ervari

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 23:02

monya schreef:
Wij vragen 450 euro voor het komen op locatie. Dat is misschien veel geld, maar duur?! Ik vind van niet. Er kunnen 10 personen mee doen en het bedrag is inclusief materialen en reiskosten.

Misschien zijn er er wel goedkoper hoor, dat weet ik niet, maar wij doen dit fulltime en niet naast een "gewone" baan. Ons tarief is dus alleszins redelijk lijkt me.

Krijg je 30 jaar ervaring voor Knipoog.


En beslist goed is mijn ervaring!

Denk dat je dit soort dingen toch echt moet laten doen door iemand die er verstand van heeft en ervaring heeft. Anders krijg je ongelukken. Goedkoop kan duurkoop zijn!

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Wie weet wie er schriktraining geef en wat is jou ervari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 12:45

Nog een goed boek hierover:
Het Perfecte Paard, van Micheal Peace