Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 55 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Beloning tijdens het rijden?

 
Profiel   

amandaaa schreef
een paard hoort eigenlijk de hele dag te eten dus snoepjes zijn niet echt een beloning


Het verschilt misschien per paard, maar ik ken toch een aantal pony's wiens ziel je aan de duivel kunt verkopen voor een paar snoepjes. Die doen er alles voor!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-06 23:13 



 
Profiel   

Lijkt me geen fijn idee.
een klopje is vast wel voldoende.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-06 11:21 



 
Profiel   

Ik geef mijn pony nooit snoepjes tijdens het rijden, na het rijden als ik heb afgezadeld en de hoefjes heb uitgekrabt krygt ze een appel/ een wortel of iets anders lekkers maar ik ben mijn pony aan het inrijden dus als ik nu begin met snoepjes geven tijdens het rijden, gaat ze stil staan als ze dat niet krijgt..
Ik beloon haar natuurlijk wel met lange teugel, klopje op de schouder en met mijn stem Ja

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-06 11:44 



 
Profiel   

Nou... op 'advies' van jullie geen snoepjes meer... en we rijden héérlijk samen Lachen Het gaat de afgelopen weken erg goed, wisseltjes gesprongen etc. We komen vooruit. Lekkere wortel of appel oid ná het rijden en het paard is tevreden! Bedankt voor alle reacties!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-06 22:45 



 
Profiel   

Zie nu dat het een heel oud topic is..Ik heb ook een (ex) racepaard. Mijn instructrice heeft voer beloning aangeraden. Dit dan wel in de vorm van kleine brokjes want bit. Als je het goed aanpakt stopt het paard niet vanzelf en wordt hij juist gemotiveerd en nieuwsgierig
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 09:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 55 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen