Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 552 van de 598 [ 14936 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 549, 550, 551, 552, 553, 554, 555 ... 598  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

 
Profiel   

Pally schreef
Mijn paard heeft nu een Bucas vliegendeken op, maar die buikflap is eigenlijk net te krap. Weet iemand waar je die los kan krijgen? En welke maat hoort bij welke maat deken? Dekenmaat nu is 6.3


Standaard hoort daar een buikflap maat 140 bij. Deze was bij mijn paard ook te klein, dus heb ik een 145 gekocht. Deze is nu te koop gezien ik de deken heb verkocht (is wel de zebra)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 18:59 



 
Profiel   

loeske87 schreef
Pally schreef
Mijn paard heeft nu een Bucas vliegendeken op, maar die buikflap is eigenlijk net te krap. Weet iemand waar je die los kan krijgen? En welke maat hoort bij welke maat deken? Dekenmaat nu is 6.3


Standaard hoort daar een buikflap maat 140 bij. Deze was bij mijn paard ook te klein, dus heb ik een 145 gekocht. Deze is nu te koop gezien ik de deken heb verkocht (is wel de zebra)



Ik heb je een pb gedaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 15:49 



 
Profiel   

Heeft iemand al ervaring met nieuwe Kentucky vliegendeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 18:32 



 
Profiel   

Ik vraag me precies hetzelfde af wat betreft de Kentucky deken. Ik ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 20:53 



 
Profiel   

Vanaf welke temperatuur overdag en snachts doen jullie je paard nu een deken op?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 16:43 



 
Profiel   

Gewoon niet het is veel te warm. Dekens komen in het najaar wel weer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 16:48 



 
Profiel   

Normaliter bij veel regen vanaf 10 graden en anders als t vriest.
Helaas werd mijn paard vandaag rillend in de regen aangetroffen. Het contrast van 30+ naar dit blijkt toch te groot.
Had net alle dekens gewassen met t idee dat t niet meer nodig was :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 16:52 



 
Profiel   

Mijn (geschoren) pony stond vandaag met haar haren omhoog en leek het ook wat koud te hebben dus vandaar mijn vraag haha. Ik dacht ook dat het niet meer nodig zou zijn! Ze stond nog niet te rillen gelukkig. Maar snachts wordt het hier nog iets kouder (13 graden). Ze moet het alleen ook weer niet te warm krijgen. Dus was benieuwd wat anderen doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 17:06 



 
Profiel   

Mijn paard is ongeschoren en vannacht 10 graden. De regendeken blijft dus lekker op. Kijken we morgenvroeg weer verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 17:26 



 
Profiel   

Ik heb nu niks op.. Wil wel de bucas sun shower bestellen voor dit soort dagen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 17:32 



 
Profiel   

Die van mij heeft niks op, 13 graden is echt te warm hoor. En gelukkig zijn het hier alleen wat buien s nachts, geen constante regen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 17:40 



 
Profiel   

Hier regent het de hele dag al non-stop. Mijn paard heeft de 0 grams op

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 17:51 



 
Profiel   

Voor degene die een regendeken op doen; hebben jullie een schuilstal?
Mijn pony heeft wel een schuilstal dus het gaat vooral om de temperatuur. (Alhoewel ze vandaag zo slim was om zelf in de regen te gaan staan :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 18:14 



 
Profiel   

Misty2197 schreef
Voor degene die een regendeken op doen; hebben jullie een schuilstal?
Mijn pony heeft wel een schuilstal dus het gaat vooral om de temperatuur. (Alhoewel ze vandaag zo slim was om zelf in de regen te gaan staan :') )


Ik heb een Arabier die bij t minste of geringste druppeltje regen als een idioot staat te bibberen. Dus ik had de sun shower op vandaag. Die gaat op stal zo weer af hoor. Zij heeft overdag geen schuilstal (wel bomen) maar als ze die wel had gehad dan had ik geen deken opgedaan. Dan kunnen ze daarin staan toch.. want het is niet koud nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 18:20 



 
Profiel   

Safiy93 schreef
Misty2197 schreef
Voor degene die een regendeken op doen; hebben jullie een schuilstal?
Mijn pony heeft wel een schuilstal dus het gaat vooral om de temperatuur. (Alhoewel ze vandaag zo slim was om zelf in de regen te gaan staan :') )


Ik heb een Arabier die bij t minste of geringste druppeltje regen als een idioot staat te bibberen. Dus ik had de sun shower op vandaag. Die gaat op stal zo weer af hoor. Zij heeft overdag geen schuilstal (wel bomen) maar als ze die wel had gehad dan had ik geen deken opgedaan. Dan kunnen ze daarin staan toch.. want het is niet koud nu.



Houdt de sunshower lange regen ook goed tegen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 18:38 



 
Profiel   

Die van mij had d’r rugspieren weer aangespannen maar op stal was het lekker warm dus heb d’r maar zonder deken gelaten

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 18:56 



 
Profiel   

Mariposa11 schreef
Houdt de sunshower lange regen ook goed tegen?


Ja hoor! Hij is gewoon geheel waterdicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 20:10 



 
Profiel   

Safiy93 schreef
Mariposa11 schreef
Houdt de sunshower lange regen ook goed tegen?


Ja hoor! Hij is gewoon geheel waterdicht.


Thanks! Toch eens bestellen voor m'n oma paard :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 20:29 



 
Profiel   

Misty2197 schreef
Voor degene die een regendeken op doen; hebben jullie een schuilstal?
Mijn pony heeft wel een schuilstal dus het gaat vooral om de temperatuur. (Alhoewel ze vandaag zo slim was om zelf in de regen te gaan staan :') )


Goeie vraag. Tijdelijk even niet. Als hij er wel onder kon had ik waarschijnlijk geen deken op hoeven doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 21:28 



 
Profiel   

Gister toch snel regendeken op gehad. Wat een herfstweer was het ineens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 07:53 



 
Profiel   

Paard had t gister ochtend echt koud met die regen dus toen regendeken opgedaan. Ze had al die hele nacht zonder buiten gestaan, dat arme ding stond te bibberen!

Straks kijken of die af kan pf nog 1 nachtje op blijft

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 08:47 



 
Profiel   

Hier gisteren ook de hele dag regendeken opgehad. Hij heeft het snel koud en regende echt wel lang achter elkaar. Vanmorgen weer lekker zonder naar buiten gelukkig .

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 09:17 



 
Profiel   

hier paar uurtjes op stal overdag gisteren, ze stonden allemaal te rillen en waren onrustig. Omdat ze al zeikes waren, maar even opgedroogd op stal tot het droger was ipv een deken op doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 09:40 



 
Profiel   

Vanmorgen vroeg de dekens weer af gedaan. Stond er prima bij. Nu t droog blijft laat ik hem weer af, ondanks dat ‘t ‘s nachts toch best fris is hier (9 graden).

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 11:26 



 
Profiel   

Nog eens een vraag. Dekens heeft hij nu niet meer op, maar ze liggen hier nog steeds te liggen haha.
Is het het best om de dekens te wassen of kan ik ze volgend jaar nog gebruiken?
Ik heb horseware amigo dekens en liners. De liners zou ik wel graag wassen die zijn vettig, maar dat kan ik zelf gewoon in de wasmachine doen?
De deken zelf is aan de binnenkant wel schoon (genoeg), de buitenkant is wel wat grijzig van de modder enzo natuurlijk. Moet ik deze dan wassen of blijft hij net zo goed als ik dat dit jaar nog niet doe? Is pas de eerste keer dat hij ze op heeft gehad afgelopen winter.
En als ik ze dan wil laten wassen, waar/hoe kan ik dat het beste doen ivm de waterdichtheid enzo?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 17:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 552 van de 598 [ 14936 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 549, 550, 551, 552, 553, 554, 555 ... 598  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen