Ervaringen Premier Equine dekens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pol013

Berichten: 8994
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 16:28

Olympia96 schreef:
Iemand ervaring met de vliegendekens? Is die kwaliteit ook zo goed?


Die zijn geweldig!!! Echt een mega verschil met andere dekens die ik tot u heb gehad. En EINDELIJK met een hals die lang genoeg is.
Ze kunnen nog steeds kapot maar zijn echt heel veel degelijker dan andere merken.
https://www.premierequine.co.uk/product ... 3901659303

Olympia96

Berichten: 3299
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 16:32

Hahahaa oh dat klinkt goed.
Ook met losse hals verkrijgbaar? Dat vond ik zo op het eerste zicht wat lastig beoordelen.

En qua maat? Vallen ze ook zo groot?

pol013

Berichten: 8994
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Re: Ervaringen Premier Equine dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 09:01

Losse hals weet ik niet. Maar ik heb ze voor dazen dus ik snap nooit zo goed wat ik moet met een vliegendeken zonder hals.
Ik heb echt geen aandelen in dit merk overigens. Maar ik was echt zo *\o/* *\o/* toen ik zag dat dit eindelijk een merk was wat nagedacht had over het feit dat een paard zijn hoofd naar beneden doet ik de wei. :)* En dat het dan wel lekker is dat de dazen niet dan ineens een half blote hals zouden aantreffen....
Echt, hoe die andere merken dekens ontwerpen voor paarden die rechtop staan...... Een paard eet 17 uur per dag, kunnen we daar effe rekening mee houden aub.

Ja ze vallen groot. Mijn 1.70 en flinke 1.63 hebben een 6.3.

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 11:32

Afbeelding

Afbeelding

De Titan 50 grams op m’n jonge Groninger merrie. Ze was uit haar dekens gegroeid. Deze leek me fijn! Binnen 5 dag in huis vanuit Engeland. Ze had 195 van bucas en daar zat ze krap in qua breedte. Lengte wel goed. Dit is de 6,6/198. Iets lang, maar mooi ruim waar er ruimte hoort te zitten. Ze zal nog wel uitzwaren, dus ik vind hem prima zo. Ik heb nog niet eerder een deken gezien waar zo goed over nagedacht is, en de kwaliteit is echt zoveel beter dan Bucas/Rambo. Komt veel meer solide over dit. Ben benieuwd in gebruik straks!

De singels die eronder hangen zijn van de zweetdeken eronder tijdens passen :-)

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Ervaringen Premier Equine dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 13:53

Gaat het goed met invoeren? Ik heb sinds brexit niks meer besteld maar deze dekens zijn nog steeds mijn favoriet!

Slmt9

Berichten: 4799
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 13:57

MyChoice schreef:
[ [url=m/fpESOx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/2YAEzj.jpg]Afbeelding[/url] ]

De Titan 50 grams op m’n jonge Groninger merrie. Ze was uit haar dekens gegroeid. Deze leek me fijn! Binnen 5 dag in huis vanuit Engeland. Ze had 195 van bucas en daar zat ze krap in qua breedte. Lengte wel goed. Dit is de 6,6/198. Iets lang, maar mooi ruim waar er ruimte hoort te zitten. Ze zal nog wel uitzwaren, dus ik vind hem prima zo. Ik heb nog niet eerder een deken gezien waar zo goed over nagedacht is, en de kwaliteit is echt zoveel beter dan Bucas/Rambo. Komt veel meer solide over dit. Ben benieuwd in gebruik straks!

De singels die eronder hangen zijn van de zweetdeken eronder tijdens passen :-)


Mooi <3
Ik heb hem in het blauw, maar het is nog te warm voor mijn paard.
Ja, helemaal eens over de kwaliteit en hoe erover is nagedacht. Ben ook helemaal om :D


candalisa schreef:
Gaat het goed met invoeren? Ik heb sinds brexit niks meer besteld maar deze dekens zijn nog steeds mijn favoriet!


Ja, dat ging snel en rap bij mij. Retourneren ging met DPD drama (kwam retour en moest extra kosten betalen), maar via Postnl wel helemaal goed.

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Ervaringen Premier Equine dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 14:28

Jep, was er binnen 5 dagen.

Elco
Berichten: 2071
Geregistreerd: 20-08-06

Re: Ervaringen Premier Equine dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 23:11

Moet je invoerrechten betalen.?

Slmt9

Berichten: 4799
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Ervaringen Premier Equine dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 07:37

Als je bestelling boven de 150,- euro is betaal je invoerrechten. Ook BTW komt nog over het bedrag dat je op de productpagina ziet staan.
Op het moment dat je bij afrekenen op de verzendpagina komt krijg je de totaalprijs incl btw en invoerrechten. Dan heb je aan alle kosten voldaan. Je krijgt dus niet thuis ergens nog een rekening van na.

pol013

Berichten: 8994
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Re: Ervaringen Premier Equine dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 09:51

bestellen gaat nog steeds heel simpel.
Je moet er inderdaad alleen rekening mee houden dat er nog een bedrag bij komt bij het afrekenen. Bezorgkosten zijn hoog en die extra taxes.

Maar zelfs dan nog vind ik het soms de moeite om hun spullen te laten komen. Inderdaad vanwege de uitmuntende kwaliteit (van de dekens en ook dekjes).

Ik ben ook fan van hun laarzen. Die zijn zo fijn én goedkoop dat importeren gewoon de moeite is.

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Ervaringen Premier Equine dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 10:05

Heb ook een dekje. Erg fijn ook :-)
Verzenden kost 12 euro, valt me nog mee. Het is vooral de 3% import en 21% btw die het duur maken.

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Ervaringen Premier Equine dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 11:16

Ik heb sommige delen als ruim 8 jaar dus ik vind de kwaliteit echt het geld waard. Enige wat ik echt heel
Jammer vind is dat ze de lucanta uit het assortiment hebben gehaald ik denk dat de buster half neck dan de volgende wordt maar ik ga anders een keer een liner bestellen want ik heb een 0 een 50 en 200 delen liggen dus ik kan nog even vooruit.

Olympia96

Berichten: 3299
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 20:59

pol013 schreef:
bestellen gaat nog steeds heel simpel.
Je moet er inderdaad alleen rekening mee houden dat er nog een bedrag bij komt bij het afrekenen. Bezorgkosten zijn hoog en die extra taxes.

Maar zelfs dan nog vind ik het soms de moeite om hun spullen te laten komen. Inderdaad vanwege de uitmuntende kwaliteit (van de dekens en ook dekjes).

Ik ben ook fan van hun laarzen. Die zijn zo fijn én goedkoop dat importeren gewoon de moeite is.


En de jodhpurs dan? Mijn Ariats zijn op en heb er naar zitten kijken. Vergelijkbare kwaliteit?

pol013

Berichten: 8994
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 08:11


Capriootje

Berichten: 6750
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ervaringen Premier Equine dekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-22 08:59

Die onderste wil ik ook graag bestellen om te proberen. Ik rijd al een tijdje niet veel en heb nog deniro’s van 6 jaar oud die prima zijn maar wel te groot. Als ik van het voorjaar m’n jonkie ga zadelmak maken wil ik niet direct een heel duur paar kopen. Bedankt voor je info! Ik houd ook van zachte laarzen maar is wel redelijk standaard voor springruiters :Y)

pol013

Berichten: 8994
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Re: Ervaringen Premier Equine dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 11:31

De eerste zijn wel echt de betere hoor. Die vond ik echt opvallend goed voor dat geld. en blijven ook lang mooi. Daar rij ik ook wedstrijden mee.
Die 2e komen daar niet bij in de buurt maar dragen wel heel prettig. een heel licht laarsje. En die gebruik ik dus vaak voor crosslessen. dan hebben ze toch iets meer (modder) te verduren.

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 09:08

Voor degenen die vroegen om een update over m’n Premier Equine deken :-)

Hij blijft super goed liggen. Zakt geen cm opzij. Geen schuurplekken op de schouders wat ze bij andere dekens wel krijgt. En kurkdroog eronder, ze staat 24/7 buiten. Krijg er veel complimenten over. Ik ben super blij met deze mooie en fijne deken.
Afbeelding

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: Ervaringen Premier Equine dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 19:25

Ze hebben allemaal een rechte sluiting of zijn er ook v sluitingen?
Dat vind ik zo fijn aan de Rambo en Amigo de V sluitingen.

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Ervaringen Premier Equine dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 19:57

Dit is er een met V sluiting.

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: Ervaringen Premier Equine dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 11:23

Ohhhh dan heb ik niet goed gekeken. Dankjewel

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Ervaringen Premier Equine dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 17:58

Weet iemand of PE meedoet met black friday? En wat vorig jaar de korting een beetje was?

Slmt9

Berichten: 4799
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Ervaringen Premier Equine dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 18:05

Afbeelding

Ik moet nog even betere foto’s maken, dit was even snel op maat maken in hondenweer :+

Dit is de titan.

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Ervaringen Premier Equine dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 21:25

Vorig jaar hebben ze bewust niet meegedaan voorgaande jaren wel en dan was er wel 40% korting daar heb ik al mijn dekens vandaan. Ik geloof dat ze op insta gezegd hebben niet mee te doen maar moet ik even terug zoeken.

Marigo
Berichten: 1043
Geregistreerd: 12-10-20
Woonplaats: Gelderland

Re: Ervaringen Premier Equine dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 23:03

Hebben zij een stay dry deken? Of iets wat erop lijkt?

Slmt9

Berichten: 4799
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 23:48

Nee, niet als regendeken met voering. Wel snel drogende dekens (waffle en premtex uit mn hoofd), maar die raden ze af als bijv onderdeken.