Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 90 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Solar verlichting in de paddock/rijbak en op het erf

 
Profiel   

De oplossing die de leverancier aangeboden had, hebben wij getest op kantoor echter is hiermee het probleem helaas ook niet opgelost en heeft de leverancier aangegeven de producten retour te willen ontvangen. Hierbij stuur ik je een gratis retourlabel toe waarmee je dit product mag retourneren, indien je het probleem nog steeds ervaart dat deze niet voldoende op kan laden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-22 19:14 



 
Profiel   

Dat is dan netjes van ze.

Maar vraag me af of in het algemeen niet meer solar producten hier last van hebben.

Wij hadden een keer een klein solar lampje.
10€ bij de craenenbroek.
Heeft het 1 dag gedaan. Daarna een uur en later niet meer. Werd niet meer vol

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-22 07:39 



 
Profiel   

Wij hebben 2 van deze lampen gekocht om onze buitenbak 20x40m te verlichten.

https://www.solarlampkoning.nl/solar-ve ... nnepaneel/

Ze zijn iets duurder, maar er staan veel ervaringen van anderen bij.

We hebben ze nu een paar maanden hangen en we zijn er echt 100% tevreden over.
Ik heb ze vrijwel iedere avond een uur aan tijdens het rijden en ze doen het ook met dit weer prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-22 11:08 



 
Profiel   

Mijn panelen en lampen werken nog steeds perfect. Zelfs de lamp met het stukken zonnepaneel heb ik met plak folie opnieuw waterdicht gemaakt en ook die brand de hele nacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-22 19:30 



 
Profiel   

Ik heb vandaag voor het eerst de panelen in de zon gelegd. Even afwachten

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-22 19:37 



 
Profiel   

Vraagje voor mensen met solarlamp die ook een schemersensor heeft en dus automatisch aan gaat zodra het schemert.

Ik heb ook een solar lamp gekocht. Deze heeft 3 instelbare tijden waarvan minimaal 3u de kortste tijd is (wat ik nog erg lang vind).
Er is een schemersensor (geen idee waar die in de lamp zit eigenlijk) en afstandsbediening.

Zodra die aan gaat bij schemer zet ik hem uit via de afstandsbediening (op de lamp zelf zitten geen knopjes). Maar 's anderdaags springt de lamp weer aan zodra het schemert... Dwz als ik niet aanwezig ben brand de lamp 3u lang, dit is best nadelig in de winter voor de batterij omdat die in de winter minder opgeladen wordt door minder zonlicht.

Hoe kan ik dit oplossen? Want op off zetten met afstandsbediening helpt dus niet, gaat 's anderdaags gewoon weer automatisch aan.

Het betreft deze lamp
https://www.bol.com/be/nl/p/aigostar-10 ... 9745/?s2a=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-22 22:31 



 
Profiel   

Art_Ificious schreef
Vraagje voor mensen met solarlamp die ook een schemersensor heeft en dus automatisch aan gaat zodra het schemert.

Ik heb ook een solar lamp gekocht. Deze heeft 3 instelbare tijden waarvan minimaal 3u de kortste tijd is (wat ik nog erg lang vind).
Er is een schemersensor (geen idee waar die in de lamp zit eigenlijk) en afstandsbediening.

Zodra die aan gaat bij schemer zet ik hem uit via de afstandsbediening (op de lamp zelf zitten geen knopjes). Maar 's anderdaags springt de lamp weer aan zodra het schemert... Dwz als ik niet aanwezig ben brand de lamp 3u lang, dit is best nadelig in de winter voor de batterij omdat die in de winter minder opgeladen wordt door minder zonlicht.

Hoe kan ik dit oplossen? Want op off zetten met afstandsbediening helpt dus niet, gaat 's anderdaags gewoon weer automatisch aan.


geen app waar je dat op in kan stellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-22 22:50 



 
Profiel   

Née geen app bij deze lamp. Alleen afstandsbediening.

Als ik wist waar de schemersensor zit dan plakte ik deze af (als dat zou helpen) zodat die denkt dat het altijd donker is en hij niet meer automatisch aan gaat bij schemer nadat het licht is geweest.

Maar helaas weet ik niet waar die zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-22 22:57 



 
Profiel   

kan je dat bij licht niet onderzoeken? als ik het van de afbeeldingen moet zeggen is het 1 van de middelste bolletjes onderin. 1 voor de afstandsbediening en 1 voor de schemerschakelaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-22 23:11 



 
Profiel   

YvonneV schreef
kan je dat bij licht niet onderzoeken? als ik het van de afbeeldingen moet zeggen is het 1 van de middelste bolletjes onderin. 1 voor de afstandsbediening en 1 voor de schemerschakelaar

Dat is wel een idee.

Zelf dacht ik ook al aan die middelste, maar als ik die afplak komt er volgens mij langs de zijkant nog licht door. Misschien net niet genoeg om als daglicht door te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-22 23:24 



 
Profiel   

tja lastig. Misschien met donkere nagellak oid

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-22 00:05 



 
Profiel   

YvonneV schreef
De oplossing die de leverancier aangeboden had, hebben wij getest op kantoor echter is hiermee het probleem helaas ook niet opgelost en heeft de leverancier aangegeven de producten retour te willen ontvangen. Hierbij stuur ik je een gratis retourlabel toe waarmee je dit product mag retourneren, indien je het probleem nog steeds ervaart dat deze niet voldoende op kan laden.


Ik heb mijn geld terug ontvangen. De 100 wat schijnen het wel goed te doen dus die maar besteld. Ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-22 12:06 



 
Profiel   

YvonneV schreef
YvonneV schreef
De oplossing die de leverancier aangeboden had, hebben wij getest op kantoor echter is hiermee het probleem helaas ook niet opgelost en heeft de leverancier aangegeven de producten retour te willen ontvangen. Hierbij stuur ik je een gratis retourlabel toe waarmee je dit product mag retourneren, indien je het probleem nog steeds ervaart dat deze niet voldoende op kan laden.


Ik heb mijn geld terug ontvangen. De 100 wat schijnen het wel goed te doen dus die maar besteld. Ben benieuwd.



ook die werken niet dus gaan retour

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 17:36 



 
Profiel   

Wat jammer zeg.

Ik heb pas deze gekocht.
Totaal geen vergelijk met een baklamp, maar geeft wel fijn licht gewoon op een pad/oprit.
En werkt wel goed

https://www.amazon.nl/dp/B094X21Z17?psc ... ct_details

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 18:33 



 
Profiel   

Ik heb mijn lichten neergezet en ze doen het fantastisch! Alleen nog even wegwijs worden met het instellen van de app, dat vind ik zelf erg lastig merk ik..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 12:50 



 
Profiel   

en welke heb jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 13:58 



 
Profiel   

Ik las dat de 100 watt niet werken,
Heb je die eerst volledig opgeladen gehad?

Ik heb ook een lamp gekocht, (die van aigostar via bol) dacht eerst ook die werkt niet omdat een andere lamp wel direct werkte bij het uitpakken.
Maar nu bleek na een dag in de zon te laten opladen dat de lamp wel gewoon prima werkt.

Moet hem alleen nog ophangen :') ben er nog steeds niet over uit waar ik die exact wil hangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 16:13 



 
Profiel   

Art_Ificious schreef
Ik las dat de 100 watt niet werken,
Heb je die eerst volledig opgeladen gehad?


Ze hebben van 29/12 tot nu buiten gelegen. Dat is juist het probleem met die dingen ze zijn in de opslag te leeg geraakt waardoor ze niet meer opladen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 17:03 



 
Profiel   

YvonneV schreef
Art_Ificious schreef
Ik las dat de 100 watt niet werken,
Heb je die eerst volledig opgeladen gehad?


Ze hebben van 29/12 tot nu buiten gelegen. Dat is juist het probleem met die dingen ze zijn in de opslag te leeg geraakt waardoor ze niet meer opladen.
ja dat dacht mijn vader van mijn lamp ook. Maar gelukkig werkt die dus wel na het opladen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 18:46 



 
Profiel   

als ze van 29/12 tot nu niet opgeladen zijn gaan ze dat nu ook echt niet meer doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 19:16 



 
Profiel   

Vrees er idd ook voor. Dan is retour beter :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 19:19 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
en welke heb jij?

Diegene uit de begin post van TS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 07:40 



 
Profiel   

Wat een verschil dan zeg. Hopelijk krijgen ze daar uitgefilterd welke het wel doen en welke niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 08:53 



 
Profiel   

Ik heb er 1 op de app, de ander lukte niet. Ik was het ook zat en heb hem met de afstand bediening ook kunnen afstellen. Als het donker word gaat hij op 50% aan en is ons plein prima zichtbaar. Mocht meer nodig zijn heb ik 2 afstandbedieningen voor meer licht. Zelfs over degene met het kapote zonnepaneel ben ik erg blij en werkt perfect.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 20:06 



 
Profiel   

Bij mij zitten de lampen op een paal en verlichten ze bak..
Wat bij mij goed hielp om de lampen in de app te krijgen was met de afstandsbediening de lamp aan te zetten en dan 5x op de rode knop te drukken. Dan gaat de lamp knipperen en kan je hem vinden in de app.
Ik moet wel zeggen dat ik de app soms wat te uitgebreid vind, en dus lastig.
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-23 07:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 90 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen