Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 16 [ 393 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Algemeen graasmasker topic.

 
Profiel   

Cemlys schreef
Dees schreef

Heb je die nieuw gekocht?
Want aan de verkleuring van de thinline te zien, is dat plastic al aardig verkleurd en gedroogd. Dat zegt mij dat die niet erg jong is. Of wellicht te lang in de zon heeft gehangen?
Mijn thinline is een week in gebruik en kleurt wel iets geel, maar is lang zo verkleurd niet als deze.

Hij heeft hem 2 weken om


Ik zou even contact opnemen met het verkooppunt, dit lijkt me niet moeten kunnen. Hier heb ik hem nu ook 2 weken in gebruik, zo'n 10u per dag, wel iets verkleurd maar echt niet zo oranje als bij jou en ook geen scheuren.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 08:14 



 
Profiel   

Ik heb net thinline besteld... en dan de laatste berichtjes van het topic lezen ;(
Is dit bij meer mensen? Dan laat ik de bestelling annuleren, daarvoor vind ik hem echt te duur...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 11:28 



 
Profiel   

MallyBelly schreef
Ik heb net thinline besteld... en dan de laatste berichtjes van het topic lezen ;(
Is dit bij meer mensen? Dan laat ik de bestelling annuleren, daarvoor vind ik hem echt te duur...


Haha dat had ik ook :D Ik krijg hem vandaag binnen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 11:40 



 
Profiel   

Ik heb het gat wat groter dan origineel, hopelijk voorkom ik het daar dan wel voor een deel mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 12:18 



 
Profiel   

Bij mij gaat het gat slijten zodra ik hooi bij ga voeren, eerder niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 12:25 



 
Profiel   

Hier heeft mijn merrie em ca een week om en tot dusver geen schade hoor.

Edit: kleinste gaatje en ca 14u per dag om.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 12:40 



 
Profiel   

Heb hem een jaar in gebruik (zomer/voorjaarmaanden en dan ca 4u per dag) en heb geen klachten. Iets verkleurd maar verder alles heel. En ik kan je vertellen dat hij er niet zuinig mee is :') sleept hem over de grond, schuurt langs hek, drinkt ermee. :D

Maar wat je soms wel ziet is dat wanneer iets succesvol is, men overschakelt op andere materialen (mss goedkoper of makkelijker verkrijgbaar) en dat dat ten koste van de kwaliteit gaat. Zeg niet dat dat hier zo is, en je kan altijd slechte batch ertussen hebben. Zou het gewoon proberen en als het stuk gaat de garantie aanspreken

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 12:43 



 
Profiel   

Maar goedkoper is hij er door de jaren heen niet op geworden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 12:50 



 
Profiel   

Bij mij scheurde de thinline bij het gat stuk en bij die flappen in de eerste week. Netjes een nieuwe ontvangen (paardeerlijk), maar zelfde verhaal.... Ook bij een stalgenoot die geen sloper heeft gaat het gat stuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 12:55 



 
Profiel   

Nou ga ik maar duimen, mallow is absoluut geen sloper. Heeft nu al tijdje de "muilkorf" om (de simpele agradi) maar lees daar toch wat dingen over kwa gebit beschadiging en ze krijgt er ook wondjes van (neus en kin).

En af kan echt niet. Gisteren 1 dagje niet om en ze is nu weer 3x zo rond... Ze zal hem elke dag moeten dragen, z'n 8 tot 10u.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 13:28 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Maar goedkoper is hij er door de jaren heen niet op geworden...


Nee maar dat is commercie :+ Wat populair is wordt niet per definitie goedkoper :D En heeft ook niet alleen met grondstof te maken natuurlijk.

Ja dunne paarden op gewicht krijgen is lastig, maar dikke paarden slank houden evengoed he -O- Vind het ook moeilijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 13:35 



 
Profiel   

Oskarrino schreef
Bij mij scheurde de thinline bij het gat stuk en bij die flappen in de eerste week. Netjes een nieuwe ontvangen (paardeerlijk), maar zelfde verhaal.... Ook bij een stalgenoot die geen sloper heeft gaat het gat stuk


Zelfde hier gehad. Ook 2 keer geprobeerd maar snel stuk. Zo jammer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 14:21 



 
Profiel   

Je hebt toch garantie van een halfjaar op de Thineline?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 14:52 



 
Profiel   

Ik heb nu inderdaad foto s gestuurd. Ene hierboven was van 2 mei, gister zag het er al zo uit :')


[ img ]
Nu lijkt het alsof de muizen eran gezeten hebben. Wij hebben in de wei kort gras en delen hooi gras. Misschien wil hij een normale portie erdoorheen slopen geen idee. Maar het is stiekem wel om te huilen als hij dat ding sloopt in 3 weken tijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 19:18 



 
Profiel   

Klopt, tot zes maanden na aankoopdatum, geloof ik.


Cemlys schreef
Ik heb nu inderdaad foto s gestuurd. Ene hierboven was van 2 mei, gister zag het er al zo uit :')


[ [url=m/tzI85J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu lijkt het alsof de muizen eran gezeten hebben. Wij hebben in de wei kort gras en delen hooi gras. Misschien wil hij een normale portie erdoorheen slopen geen idee. Maar het is stiekem wel om te huilen als hij dat ding sloopt in 3 weken tijd


Wow, dat is wel heel extreem. Niet alleen het scheuren, maar de kleur ook. Santos heeft de zijne nu anderhalve week om, maar die is ook nog niet zo verkleurd.


Laatst bijgewerkt door marley93 op 06-06-23 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 19:20 



 
Profiel   

Gek idd, ik heb hel tweedehands gekocht en die ziet er nog niet zo verkleurd uit :oo
Ook nog geen scheurtjes hier.

Ze heeft hem intussen meer dan een maand om.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 19:22 



 
Profiel   

Ja dat verkleuren snap ik ook niet goed. Hij heeft hem de eerste 2 weken ivm opbouwen niet eens lang opgehad, uurtje of 4 elke dag. Hij hangt wel non stop met zn neus naar beneden maar dan nog. Groomen lijkt me ook niet zozeer de oorzaak. Ik wacht even hun reactie af

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 19:29 



 
Profiel   

Mijn pony gaat goed om met de thinline. Hij heeft hem nu voor het 2de jaar om.
Hij groomt er andere paarden mee en heeft hem ruim 9 uur per dag om. Hij is een klein beetje verkleurd maar geen scheuren of andere dingen. Ik ben dik tevreden. Andere graasmaskers waren steeds kapot of af in de wei.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 22:18 



 
Profiel   

Het zou ook roest uit het gras kunnen zijn? Of speeksel wat er ongetwijfeld aan komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 14:24 



 
Profiel   

Vervolg mysterie gat 4cm in mijn thinline:

Citaat
Er zijn blijkbaar wat maskers in omloop met een andere maat perongeluk, deze zijn geproduceerd als proef maar perongeluk tussen de standaard maten gekomen.


Ik mag kosteloos omruilen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 14:28 



 
Profiel   

aha, dat zou verklaren ja.
Fijn dat ze het oplossen.

Was het gat nu in een maat die je ook niet kon gebruiken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 14:41 



 
Profiel   

Dees schreef
Vervolg mysterie gat 4cm in mijn thinline:

Citaat
Er zijn blijkbaar wat maskers in omloop met een andere maat perongeluk, deze zijn geproduceerd als proef maar perongeluk tussen de standaard maten gekomen.


Ik mag kosteloos omruilen.


*\o/* top, als zal Winand er minder blij mee zijn _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 15:30 



 
Profiel   

Dees schreef
Vervolg mysterie gat 4cm in mijn thinline:

Citaat
Er zijn blijkbaar wat maskers in omloop met een andere maat perongeluk, deze zijn geproduceerd als proef maar perongeluk tussen de standaard maten gekomen.


Ik mag kosteloos omruilen.


Nette oplossing van ze. Wel heel slordig dat het tussen de reguliere batch is gekomen, maar fouten zijn menselijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 20:06 



 
Profiel   

Ik heb contact gehad met thinline en ik krijg een nieuwe. Wel netjes opgelost dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 17:44 



 
Profiel   

Ik kom onder mijn meelees steen vandaan... heeft iemand DE tip voor een graasmasker dat om blijft?

Ik heb alles al geprobeerd, graasmaskers zoals Harry's Horse, losse graasmaskers aan een veiligheidshalstes, losse graasmaskers aan een gewoon halster, nu een graasmasker vastgenaaid aan een gewoon halster.

Meneer krijgt a-lles af, en ja: alles zit echt strak genoeg. Het kan niet strakker want dan moet ik trekken om een gesp dicht te krijgen.

De laatste optie gaat een paar dagen goed maar daarna kan ik helaas het halster+masker weer ergens gaan zoeken. De standaard graasmaskers zonder neusriem (en dus zonder halster) werken helemaal niet, die trekt hij of kapot of het klittenband trekt open.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 20:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 16 [ 393 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen