Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 13 [ 322 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

in donker buitenrijden, reflectie en lichtjes

 
Profiel   

Bagheera_206 schreef
Dat is een koopje. In mijn HL60R zit maar 1 led. Eentje uit de U2 bin, wat de soort van opvolger is van de T6 bin.

Kun je hem ook beetje makkelijk in je jas- of broekzak stoppen?


Mmm daar vind ik hem te groot voor
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-18 19:39 



 
Profiel   

https://www.zwerfkei.nl/product/black-d ... vD_BwE&p=2

Ik heb deze. Fijne ervan is dat de accu om je middel zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-18 06:06 



 
Profiel   

Volgens mij heeft Divoza wel het een en ander hiervoor!
Zelf hebben we een reflectie deken, lampjes die we om de benen kunnen doen (divoza), reflecterende bandages, zaklampje die we over de cap kunnen dragen, reflecterend hesje en fietslampje. We gebruiken niet alles, dan zouden we wel een enorme kermis op de weg zijn. Maar dit hebben we wel in de kast liggen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-18 11:58 



 
Profiel   

Waarom zou je niet alles gebruiken, zekere voor het onzekere. Zelfs ik met al mn verlichting krijgt nog wel eens een auto die zn grote licht aandoet om beter te zien wat eraankomt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-18 12:20 



 
Profiel   

xxVon schreef
Waarom zou je niet alles gebruiken, zekere voor het onzekere. Zelfs ik met al mn verlichting krijgt nog wel eens een auto die zn grote licht aandoet om beter te zien wat eraankomt.


Omdat wij zichtbaar genoeg zijn. Dit hebben we al eens getest. En op de reflecterende bandages reageert het paard niet fijn, waarom geen idee. De fietslampjes hebben we als reserve als de andere lampjes niet meer werken. Bovendien is bij ons het stukje straat waar wij in het donker langs moeten grotendeels verlicht. (Het gaat om 500 meter) de belangrijkste dingen gebruiken we uiteraard wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-18 12:28 



 
Profiel   

Ik had altijd een reflecterend jasje aan en een lampje

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-18 16:30 



 
Profiel   

Ik draag altijd een veiligheidsvest en heb lampjes bij mij. De bandages om de benen werken bij mij ook niet, degene die ik gehad heb reageerde het paard niet fijn op. Ook heb ik een lamp op de borst van het paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 06:40 



 
Profiel   

Ik kom even binnen vallen in dit topic.
Helemaal speciaal heb nagevraagd in de EJ of het reflecterende hesje met led verlichting aan de voorzijde wit licht geeft en achter rood licht, want dat kon ik op de website niet herleiden.
Jazeker werd er geantwoord, waarna ik deze heb besteld.
Nu is hij binnen, ik heel blij en bleek dat ik nog batterijtjes nodig had. Dus dat snel geregeld, wat blijkt: hij geeft zowel aan de voor- als achterzijde rood licht..

Nu mijn vraag: mág dit wel? Ik dacht dat je aan de voorzijde verplicht bent wit licht te voeren en achterzijde rood? -O-
Ik moet ook echt over een dijkweg die slecht verlicht is met pony lief, dus heb geen zin dat ik hierdoor mogelijk problemen krijg mocht er onverhoopt ooit wel iets gebeuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 22:27 



 
Profiel   

Ik heb geel/groen voren en rood achter. Moet goed genoeg zijn... Er was geen wit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 22:31 



 
Profiel   

Ik heb alleen groene verlichting, geen wit of rood.

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het niet mag maar heb ook nog geen politie gezien dus kan het niet zeker weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 22:51 



 
Profiel   

Witte cap lamp op en weg probleem ookwit licht aan vorzijde deze hesjes vallen tenminste op

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 23:14 



 
Profiel   

snorkel1986 schreef
Witte cap lamp op en weg probleem ookwit licht aan vorzijde deze hesjes vallen tenminste op

Die heb ik gelukkig wel al, maar toch vroeg ik het me af want eigenlijk is het tegenstrijdig :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 23:19 



 
Profiel   

Gowlan schreef
snorkel1986 schreef
Witte cap lamp op en weg probleem ookwit licht aan vorzijde deze hesjes vallen tenminste op

Die heb ik gelukkig wel al, maar toch vroeg ik het me af want eigenlijk is het tegenstrijdig :j

Ik zou dan zeggen liever zichtbaar dan plat {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 23:21 



 
Profiel   

Dat sowieso haha. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 23:36 



 
Profiel   

Ik heb ook t hesje van br, dus voor en achter rood, vaak zat politie tegen gekomen en nooit commentaar erop gehad, denk eerlijk gezegd dat ze liever hebben dat je zichtbaar bent dan onverlicht omdat je foute kleur lampjes hebt 8)7 [ img ] alle lampjes om benen aan, lampjes op bakstukken halster aan, en nog paar lampjes in staart en wit lampje aan voorkant deken, en dan zelf dat hesje ook nog aan.

Laatste tijd ligt wandelen jammer genoeg stil, iets met nieuwe stal en verlatingsangst wat zich uit in afsluiten voor mij en zich lostrekken -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 23:41 



 
Profiel   

Maddy_Paola schreef
Ik heb ook t hesje van br, dus voor en achter rood, vaak zat politie tegen gekomen en nooit commentaar erop gehad, denk eerlijk gezegd dat ze liever hebben dat je zichtbaar bent dan onverlicht omdat je foute kleur lampjes hebt 8)7 [im g]m/OAI1cC.jpg[/img] alle lampjes om benen aan, lampjes op bakstukken halster aan, en nog paar lampjes in staart en wit lampje aan voorkant deken, en dan zelf dat hesje ook nog aan.

Laatste tijd ligt wandelen jammer genoeg stil, iets met nieuwe stal en verlatingsangst wat zich uit in afsluiten voor mij en zich lostrekken -O-

Vervelend dat je niet meer kan wandelen :(
Ik heb de reflectie uitrijdeken van QHP (rondom), dan van die reflectie lappen om alle 4 de benen, het hesje met rode lampjes en het caplampje.
Het is puur om een stukje te rijden, ernaast lopen is met mijn pony helaas niet mogelijk (losbreker) dus daar neem ik geen risico mee.
Helaas was zelfs bij de action niks meer aan led lampjes te koop voor paard lief zelf, dus als iemand nog tips heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-18 23:47 



 
Profiel   

Inderdaad ook beter goed verlicht dan onverlicht. Ik denk dat het gewoon gedoogd wordt net als de lamp op cap. Dat mag ook eigenlijk niet.

Ik probeer wel zoveel mogelijk wit voor en rood achter te dragen. Ik heb gisteren weer voor het eerst in schemer/donker gereden. Ik moet dus even de batterijen van mijn LED's Ride borsttuig vervangen. Die geven niet zoveel licht meer. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 07:33 



 
Profiel   

Hebben jullie de lampen bij tuig en onderhoud gekocht?
Totaal geen goede ervaringen mee!
Staartlamp zeer kort gebruikt... Stuk. 3 van de 5 slierten branden)
Contact met ze proberen te krijgen, helaas geen enkel contact mogelijk en proberen ze overal vanaf te wijken!
Was een duur ding van meer dan €50
Ben pist! Dus bij deze waarschuwing!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 20:22 



 
Profiel   

Ik kreeg net mijn borsttuig van aliexpress binnen... En een van de 3 delen brandde niet :')
Uiteindelijk met een *piep*kleine schroevendraaier dat ding open gemaakt, zaten er gewoon lege batterijen in! Maar dan wel zo'n plastic stripje tegen het leeglopen van de batterij in het magazijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 20:52 



 
Profiel   

juudii5 schreef
Hebben jullie de lampen bij tuig en onderhoud gekocht?
Totaal geen goede ervaringen mee!
Staartlamp zeer kort gebruikt... Stuk. 3 van de 5 slierten branden)
Contact met ze proberen te krijgen, helaas geen enkel contact mogelijk en proberen ze overal vanaf te wijken!
Was een duur ding van meer dan €50
Ben pist! Dus bij deze waarschuwing!!


50 euro voor die staartslierten??!! Ik wacht op de mijne van AliExpres. Rond de 10-15 euro dacht ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 23:43 



 
Profiel   

Elise_K schreef
juudii5 schreef
Hebben jullie de lampen bij tuig en onderhoud gekocht?
Totaal geen goede ervaringen mee!
Staartlamp zeer kort gebruikt... Stuk. 3 van de 5 slierten branden)
Contact met ze proberen te krijgen, helaas geen enkel contact mogelijk en proberen ze overal vanaf te wijken!
Was een duur ding van meer dan €50
Ben pist! Dus bij deze waarschuwing!!


50 euro voor die staartslierten??!! Ik wacht op de mijne van AliExpres. Rond de 10-15 euro dacht ik?

hij koste destijds daar idd 54,95. anderhalf jaar geleden zag ik net op de bon

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 23:46 



 
Profiel   

Jeetje... voor dat geld verwacht je wel meer!

Hier nog steeds mega blij met het vest van BR. Nu al 1.5 jaar 2x per week een uur aan, met het eerste setje batterijen. Nog steeds fel!
Nog regelmatig complimenten van fietsers en voetgangers over onze zichtbaarheid :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 23:51 



 
Profiel   

Elise_K schreef
juudii5 schreef
Hebben jullie de lampen bij tuig en onderhoud gekocht?
Totaal geen goede ervaringen mee!
Staartlamp zeer kort gebruikt... Stuk. 3 van de 5 slierten branden)
Contact met ze proberen te krijgen, helaas geen enkel contact mogelijk en proberen ze overal vanaf te wijken!
Was een duur ding van meer dan €50
Ben pist! Dus bij deze waarschuwing!!


50 euro voor die staartslierten??!! Ik wacht op de mijne van AliExpres. Rond de 10-15 euro dacht ik?



Ik heb die van mij van aliExpress al binnen en die bevalt super hahah inderdaad voor 15 euro. Heb eigenlijk veel spullen bij Ali vandaan. Scheelt heel veel geld en ik ben er supertevreden mee nog steeds.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-18 00:04 



 
Profiel   

Elise_K schreef
Jeetje... voor dat geld verwacht je wel meer!

Hier nog steeds mega blij met het vest van BR. Nu al 1.5 jaar 2x per week een uur aan, met het eerste setje batterijen. Nog steeds fel!
Nog regelmatig complimenten van fietsers en voetgangers over onze zichtbaarheid :D

Had ook zeker meer verwacht.. voornamelijke een nette reactie terug. Ze lezen de berichten op FB, maar komt geen reactie.

Het was toen nog niet op ali, zie het nu steeds vaker voorbij komen idd..Zou nu ook zeker niet meer voor tuig en onderhoud kiezen, mensen ook afraden daar die leuke verlichting te bestellen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-18 00:16 



 
Profiel   

Ik heb de led's ride bij paarden gruiter besteld, dat ging eigenlijk goed. Vanochtend de batterijen vervangen, kunnen ze er weer een aantal maanden tegen. Wel jammer dat die doosjes spatwaterdicht zijn maar de schroeven wel snel roesten.

Die staartslierten bij ali express zien er interessant uit, zeker leukere prijs dan de led's ride staartlicht.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-18 13:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 13 [ 322 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen