Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 119 van de 144 [ 3599 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 144  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO]Voor alle vragen mbt scheermachines

 
Profiel   

Zijn idd verkeerd geslepen. Heb ik ook eens gehad en zelfs bij iemand die iedereen hier hoog had zitten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 08:37 



 
Profiel   

Ik heb ook nog geen fijne slijper gevonden :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 10:05 



 
Profiel   

Balen! Hopelijk zijn de messen van het grote apparaat wel goed geslepen anders staat het paard voor niks gewassen klaar :+ .

Ik had zo’n goede hoop omdat ze vorige keer echt goed scherp terugkwamen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 10:33 



 
Profiel   

Zijn jullie al wel bij trimgereedschap geweest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 11:23 



 
Profiel   

Iemand hier ervaring met de HC 2000 apparaat van Agradi ? Ik hoef hem niet veelvuldig te gebruiken, hooguit 3 x per seizoen voor mn eigen paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 11:59 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Ik heb ook nog geen fijne slijper gevonden :(


De Schaarmakelaar in Zierikzee. Echt top, ook tondeusekopjes zijn super. Tevens onderhoud apparaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 12:30 



 
Profiel   

Uiteindelijk apparaat van iemand anders kunnen gebruiken want mijn eigen mesjes deden niks.. balen :n . Waren door dezelfde zaak maar ander personeel geslepen. Ga het opnieuw laten proberen door de vaste slijper en anders misschien opsturen naar boven genoemde..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 15:53 



 
Profiel   

ambre schreef
Jester_ schreef
Ik heb ook nog geen fijne slijper gevonden :(


De Schaarmakelaar in Zierikzee. Echt top, ook tondeusekopjes zijn super. Tevens onderhoud apparaten.


Thanks voor de tip, heb er nu 3 wel mogen dus ga die komende week daarheen sturen, die maar eens proberen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 16:57 



 
Profiel   

SharonIndezz schreef
Iemand hier ervaring met de HC 2000 apparaat van Agradi ? Ik hoef hem niet veelvuldig te gebruiken, hooguit 3 x per seizoen voor mn eigen paard


Die heb ik!

Messen vielen beetje tegen dus heb er zelf heiniger messen opgezet maar apparaat zelf is goed en fijn! Niet te zwaar en geluid valt ook mee! Ik scheer er ook alleen eigen paard mee en soms die van een ander dus gebruik hem max 6x per seizoen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 17:25 



 
Profiel   

Tnx voor je reactie! In welke zin vielen de messen je tegen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 08:06 



 
Profiel   

SharonIndezz schreef
Tnx voor je reactie! In welke zin vielen de messen je tegen?


Snel bot! Na anderhalf paard al bot. Dus toen de heiniger gehaald want ja half geschoren paard haha. Toen gelijk de premiere messen laten slijpen van het apparaat maar ook na slijpen gaan ze niet zo mooi en soepel als de heiniger messen?

Dus heb nu setje heiniger 31/15 en een setje 31/23 en mocht ik dan echt geen keus hebben kan ik nog de orginele messen pakken. Maar hij laat meer haar staan en meer strepen dan de heiniger. En ik was mijn paard altijd grondig voor het scheren.

Kan ook aan dit setje toevallig liggen hoor maar wilde sws reservemessen en gezien de heiniger erop passen en mooi scheren ben ik daar tevreden over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 08:38 



 
Profiel   

Tnx voor je uitgebreide reactie! Ik ga er nog ff over na denken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 11:15 



 
Profiel   

ambre schreef
Jester_ schreef
Ik heb ook nog geen fijne slijper gevonden :(


De Schaarmakelaar in Zierikzee. Echt top, ook tondeusekopjes zijn super. Tevens onderhoud apparaten.


Nav dit topic vandaag 6 kopjes hier naartoe gestuurd.

Laatst alles bij van de graaf de molen in Dedemsvaart laten slijpen en op 1 set na lijkt alles in orde.

Maar wel 155€ armer........ ( 17 setjes laten slijpen :') )

Nu de sensei proberen voor de tondeusekopjes. Is iets goedkoper.....

Bij mijn man op het werk slijpen ze nu mijn grote messen en ben er dik tevreden mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 22:17 



 
Profiel   

Hallo ik heb een vraagje bij de Agradi hebben ze de heiniger Saphir Basic is deze ook geschikt voor paarden? Ze hebben er namelijk net zo 1 staan maar dan speciaal voor paarden. Die laatste is ook meteen 100 euro duurder. Ik vermoed dat alleen het messenset verschillend is. Maar misschien dat jullie mij hier wat meer over kunnen zeggen. Ik ga hem het jaar door gebruiken voor de benen van mijn kruising tinker. (die lange haren moeten eraf) en in de winter voor de benen en eventueel het hoofd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 07:42 



 
Profiel   

Ik ben zeer tevreden van mijn adres in Rotterdam. Vorige week net weer een bos geslepen messen gehaald en met de eerste set nu 5 paarden geschoren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 08:53 



 
Profiel   

SharonIndezz schreef
Iemand hier ervaring met de HC 2000 apparaat van Agradi ? Ik hoef hem niet veelvuldig te gebruiken, hooguit 3 x per seizoen voor mn eigen paard


Ik ben hier ook aan het overwegen voor deze...Vorige 2 jaren mjn oudje altijd met een tondeuze gedaan, maar dat duurt zo ellendig lang. Dus ik dacht om nu misschien ook deze aan te schaffen. Hoogstens 2x per jaar zou hij gebruikt moeten worden voor de wintervacht. Maar is hij erg luid?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 10:29 



 
Profiel   

Nee hij is niet heel erg luid. Niet vervelend iig. Paar op stal scheren soms met schreeuwende apparaten wat gewoon irritant is...


Ik heb die van mij nu voor 2e jaar. Vorig jaar 3x ermee geschoren en nu dit jaar ga ik hem donderdag voor de 4e keer gebruiken dit seizoen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 10:42 



 
Profiel   

Ja, ik vrees dat elk scheermachine te luid gaat zijn voor mijn paard, die de tondeuze niet zo erg vind, maar echt helemaal gek word van een scheermachine. Maar een heel paard elk jaar 2x met een tondeuze doen is te gek voor woorden aan het worden :+ Dus dacht ik verdovingspasta en hup

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 10:46 



 
Profiel   

Ik ben eigenlijk op zoek naar een adres die wel de Moser messen (goed) doet , iemand een suggestie ? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 10:57 



 
Profiel   

dravergekkie schreef
Ik ben eigenlijk op zoek naar een adres die wel de Moser messen (goed) doet , iemand een suggestie ? :)


De Schaarmakelaar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 13:01 



 
Profiel   

Heb net het agradi apparaat besteld… 114,/ met alle korting codes :) ben heel erg benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 14:35 



 
Profiel   

The_Cat schreef
Ja, ik vrees dat elk scheermachine te luid gaat zijn voor mijn paard, die de tondeuze niet zo erg vind, maar echt helemaal gek word van een scheermachine. Maar een heel paard elk jaar 2x met een tondeuze doen is te gek voor woorden aan het worden :+ Dus dacht ik verdovingspasta en hup


Misschien kun je dan de Heiniger saphir overwegen met een brede scheerkop, die maakt ook nagenoeg geen herrie (minder dan m’n experience, en die is al stil) en met een brede scheerkop scheer je bijna evenveel met 1 strook als een scheermachine.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 15:55 



 
Profiel   

Heb het agradi apparaat binnen, op het eerste oog ziet ie er top uit… en lijkt de herrie mee te vallen… ben erg benieuwd, ga hem zaterdag denk ik gebruiken

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 15:42 



 
Profiel   

dravergekkie schreef
Ik ben eigenlijk op zoek naar een adres die wel de Moser messen (goed) doet , iemand een suggestie ? :)


Biofarm kommer in heiloo

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 23:17 



 
Profiel   

dravergekkie schreef
Ik ben eigenlijk op zoek naar een adres die wel de Moser messen (goed) doet , iemand een suggestie ? :)


Ik breng ze naar divoza, kost 10 euro en komen goed terug :) Duurt wel anderhalve week voordat je ze terug hebt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 01:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 119 van de 144 [ 3599 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 144  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen