Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 10 [ 227 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen Premier Equine dekens

 
Profiel   

Weet iemand misschien of deze dekens te combineren zijn met de Horseware liners?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-18 14:18 



 
Profiel   

Dat wil ik ook weten. (maar kan ik zelf ook uitproberen)

Bianca: Ik kan er ook hele boeken over schrijven....Zijn de dekens sterk genoeg, gaat de voering stuk........een hals doe ik alleen nog op bij extreem weer. Die kon ik bijna iedere dag gaan repareren.....
Doen ze het samen? Bij mij werkt het heel goed om ze iedere dag ook de gelegenheid te geven om even zonder deken te kroelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-18 14:22 



 
Profiel   

Ik heb vooral veel winkelhaken en gesloopte sluitingen. Als er dan een bui valt is hij ook meteen nat (met lekke deken of geen deken meer op). Hals probeer ik ook te vermijden maar in de polder met windkracht 4 en gevoelstemp. van -8 dacht ik er goed aan te doen. Waren de heren het niet mee eens, volgende keer gewoon maar warmere deken op.

Heb ook geen idee hoe hij/ze het voor elkaar krijgen, zolang ik op stal rondloop staan ze heel zoet aan het hek te kijken. Het andere paard is niet mijn paard en staat goed ingepakt, denk dat de eigenaresse daar minder van gediend is maar kan het eens opperen. Maak het nu goed door 's avonds uitgebreid te krabben, zijn ook sessies van 10 min.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-18 15:35 



 
Profiel   

Princesj schreef
Weet iemand misschien of deze dekens te combineren zijn met de Horseware liners?

Net mijn 0grams gepast bovenop de liner en de klittenband zit op dezelfde plek.

Maar.. ook deze past niet mooi:

[ img ]

[ img ]

Zit wat rommelig voor de schoft en lijkt op de schouder te trekken waardoor hij rond de hals volgens mij open gaat staan. Dus iemand die een 0grams 6.3 (valt als 198) zoekt? Ik geef het denk ik op met de PE dekens, mijn paard past er niet in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 17:43 



 
Profiel   

Is dit de Hardy o grams.?
Dan valt hij bij jouw paard wel raar.Deze deken heeft een halve hals dus zou in principe meer naar voren moeten want op de foto komt hij maar net over de schoft heen..Kijk maar op de site.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 19:24 



 
Profiel   

Dit is de Buster 0grams dus de normale hals, had eerst wel de Hardy maar die gaf onvoldoende ruimte voor de nek daarom adviseerde PE dit model.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 19:55 



 
Profiel   

Ik heb gisteren een dikke fleece deken (met zon lekkere dikke kraag) gekocht.
En voor Mn pony een Waffle cooler.

Heb de gewone maat die ik normaal met Rambo heb aangehouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 20:24 



 
Profiel   

Ik ben ook van plan ze aan te schaffen. Ik verwacht dat ze goed zullen bevallen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 20:41 



 
Profiel   

Ja ik kijk uit naar de komst!

Ik heb al een PE sjabrak. Die is fantastisch !

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 20:48 



 
Profiel   

Roos_M, ik ben benieuwd naar de waffle cooler! Bij ons op stal wordt de Rambo Airmax Cooler graag gebruikt, ben benieuwd of die van PE ook zo goed is!
Dekje ziet er ook goed uit.

Ik heb dit seizoen ook Premièr Equine deken en super blij mee (dank Taar_tje!)! Heb de Buster Zero met de liners.

[ img ]

Hij is iets lang, maar met liners eronder is hij perfect. Eindelijk een deken die lang genoeg is, niet schuift, niet op de schoft drukt en ook nog eens zijn manen heel laat!
Super tevreden ook over de verzending en verpakking.
Enige “nadeel” vind ik dat ik de deken ook wel wat zwaar vind. Ik heb soms echt moeite om hem goed over mijn grote(re) paard te gooien :))
Heb een 205/6.9 en die heeft hij normaal gesproken ook. Pasvorm verschilt bij hem erg per merk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 21:23 



 
Profiel   

Ziet er heeeeeeel goed uit ja!

Mijn instructrice gebruikt al jaren dit merk en is echt fan. Op mijn stal staat ook een stel die hun paarden in PE hebben staan.

De Waffle heb ik voor mijn paard ook; de liner dan. Zelfde stof.
Mijn pony heeft een dikke vacht maar als ze van buiten komt helemaal zeiknat zou het wel lekker zijn als zo’n dekentje even lekker wat vocht kan opnemen.
Ik heb ook n bijpassend halster (in burgundy) erbij besteld. :))

Ik ben zelf ook heel benieuwd naar de fleece voor paard. Ik vond de Rambo cosy altijd al zo mooi! Maar deze is een kwart van de prijs ongeveer :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 21:31 



 
Profiel   

__denise schreef
Roos_M, ik ben benieuwd naar de waffle cooler! Bij ons op stal wordt de Rambo Airmax Cooler graag gebruikt, ben benieuwd of die van PE ook zo goed is!
Dekje ziet er ook goed uit.

Ik heb dit seizoen ook Premièr Equine deken en super blij mee (dank Taar_tje!)! Heb de Buster Zero met de liners.

[ [url=m/IWeSYS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij is iets lang, maar met liners eronder is hij perfect. Eindelijk een deken die lang genoeg is, niet schuift, niet op de schoft drukt en ook nog eens zijn manen heel laat!
Super tevreden ook over de verzending en verpakking.
Enige “nadeel” vind ik dat ik de deken ook wel wat zwaar vind. Ik heb soms echt moeite om hem goed over mijn grote(re) paard te gooien :))
Heb een 205/6.9 en die heeft hij normaal gesproken ook. Pasvorm verschilt bij hem erg per merk.


Hoe viel hij bij jou toen hij uit de verpakking kwam? Bij mij valt hij zo raar open rond de hals dat ik de neiging heb deze ook als niet passend te bestempelen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 10:44 



 
Profiel   

Bij de hals sloot hij wel meteen mooi aan. Niet zoals op jouw foto.
Ik denk dat ik de deken wat ruimer heb dan die van jou. Hij trekt nergens bij de mijne. Als die een klein beetje naar achteren is geschoven dan zie je misschien wat vouwen, maar hij blijft op de schoft vrij.
Met onderdekens merk ik echt dat de deken “kleiner” wordt, dus heb wel wat ruimte nodig.
Een maat groter is voor die van jou misschien weer te.

Maar het kan dat het gewoon niet bij jouw paard past. Bucas past bij die van mij voor geen meter. Master dekens is ook verschrikkelijk. Die wil je er nog niet eens 30min op laten, zo slecht. Amigo ging goed, maar was randje te kort en trok iets op de schoft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 11:23 



 
Profiel   

Bedankt, een maat groter is veel te groot dus daar ligt het niet aan. Ben bang dat je gelijk hebt maar wil er niet aan geloven omdat ik dan weer 20,- kwijt ben aan verzenden, ben ik straks 47,- euro kwijt en heb ik nog niets ><

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 11:28 



 
Profiel   

Had nog een deken in Mn winkel wagen staan voor Mn jonkie net black friday korting dacht kijk even welk maat ik vorig jaar besteld had voor dr bleek dat ik de deken al had _O- hoezo teveel dekens :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 23:30 



 
Profiel   

Ik heb de Titan 40 grams (donkerblauwe) en nu erg blij dat hij wat ruim valt, want ik heb er nu liners onder, en dan is de maat prima. Ik heb zowel een gewone Horseware liner van 100 gram, een PE liner van 200 gram (die trouwens wel vrij klein valt bij de borst, ik heb er maar een stuk tussen gezet), en een Optimo liner van 300 gram. Ze passen allemaal goed onder de deken. De bevestiging is hetzelfde als bij Horseware.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-18 19:58 



 
Profiel   

[ img ]
<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-18 20:27 



 
Profiel   

Aaaaaawh <3 maar dan ook echt <3

Mijn deken in de kleinere maat is ein-de-lijk binnen. Twee weken op moeten wachten ivm Black Friday :? Ga morgen passen. Vind het echt retespannend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-18 21:24 



 
Profiel   

Zeker spannend!
Houd ons op de hoogte.

Succes! Hopelijk is het nu raak!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-18 22:15 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Gelukt :-) twee maten kleiner dan normaal. Hij moet nog wel even uitvouwen om het lijf heen.

Hier lag de liner van Rambo er nog onder voor het passen. Zonder is ie een tikkie langer:

[ img ]


Voor de geïnteresseerden: de onderdekens vallen duidelijk niet zo groot haha. Ik laat het er maar bij zitten. Reepje blote bil maar dat wordt dan wel bedekt met de rest van de deken ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-18 22:17 



 
Profiel   

Superrrrrrr!!!!!
*\o/*

Haha bloot kontje :')
Welja; volgend jaar Black friday weer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-18 22:34 



 
Profiel   

Hier ook toch maar eens een pony liner besteld voor onder mijn pony haar Horseware dekens. Lang getwijfeld over de maat maar toch pony haar normale maat besteld. Blij toe want die liner valt best klein uit qua ruglengte.
Morgen maar eens passen, hopen dat de maat toch nog goed is en ik straks ook nog de 200gr en 350gr liner kan bestellen. Zo op het oog zien ze er wel uit als betere kwaliteit dan de horseware pony liners.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 20:23 



 
Profiel   

Trap het topic weer even stukje omhoog hoor :D

Shetlandfan, paste de liner?

Ik twijfel of ik de vliegendekens van PE ga bestellen, iemand ervaring mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 18:37 



 
Profiel   

Mijn liner paste. Ik ben er blij mee en pony ook. Het zit haar beter dan de Horseware Liners (maar goed die hebben dan ook een mindere pasvorm in de kleine ponymaten).
Op dit moment heb ik nog altijd alleen de 100gram. 200grams liner heb ik deze winter niet nodig gehad, staat nog wel op de verlanglijst om een keer te bestellen.

Verder nog geen andere dekens van Premier Equine dus geen ervaring hoe zijn qua pasvorm of maat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 19:38 



 
Profiel   

Nynkster hele fijne dekens vallen wel iets wat ruim ik heb de stay dry mesh lekker licht en niet zo stug ...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 22:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 10 [ 227 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen