Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 580 van de 598 [ 14936 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 577, 578, 579, 580, 581, 582, 583 ... 598  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

 
Profiel   

Geen paarden aan huis. := Mijn paard staat in Bergen, Noord-Holland. Hier lijken ze ook de ochtend regen te voorspellen. :=
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 08:47 



 
Profiel   

Bij ons maar 4mm voorspeld morgen. Gelukkig :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 09:02 



 
Profiel   

Teteltee schreef
Hoe vinden jullie deze Rambo Wug zitten? Mijn paard kreeg een deuk in zijn manenkam van de Amigo XL :( Dus ben weer verder aan het kijken/passen. Als ik voel heeft hij nog genoeg ruimte op de schouder, schoft blijft vrij van druk, hij kan zijn hoofd comfortabel helemaal naar de grond doen. Het lijkt alsof de rand van de deken strak rond de hals zit maar dit vertekent door zijn fluffy vachtje :D Had ook een Rhino Wug gepast maar die zat minder ruim rond de borst, verder wel netjes.

[ [url=m/OHcXgY.gif]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6WR8pt.gif]Afbeelding[/url] ]



Hij lijkt heel netjes te liggen. Wel genoeg naar achter getrokken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 09:52 



 
Profiel   

Ik zou graag jullie mening willen horen. Mijn paard stond tot gisteren onder een 0 grams regendeken. Ik heb haar gisteren helemaal geschoren (behalve achterbenen) en heb toen een 100gr liner onder de deken gedaan. Ik twijfel nu erg of ik een 0 gr hals zou op doen ja of nee of dat dit toch te warm is? En ik het zonde vind om vanaf nu tot de lente een hals op te doen i.v.m. haar manen. Maar ik wil ook niet dat de hals haren terug groeien want scheren is echt een dingetje bij haar. Maar ben bang dat zonder hals de 100gr deken alleen dan ook weer te koud is.

Ze staat in een buitenstal en gaat overdag 3x een aantal uur de paddock in. Wat zouden jullie doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 10:04 



 
Profiel   

Die van mij staat 'geschoren' onder 150 grams zonder hals, echter moet ik hem weer scheren geloof ik met al dat nieuwe haar van hem weer <3 :D . Als ik dat 'nu' zou doen zou ik een 200 a 250 grams deken er op doen. Heb je geen 200 grams zonder hals?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 10:16 



 
Profiel   

Coentjuh schreef
Die van mij staat 'geschoren' onder 150 grams zonder hals, echter moet ik hem weer scheren geloof ik met al dat nieuwe haar van hem weer <3 :D . Als ik dat 'nu' zou doen zou ik een 200 a 250 grams deken er op doen. Heb je geen 200 grams zonder hals?


Ja ik heb een 200gr liner ook, dus die kan ik er evt wel op doen. Vond alleen de overgang van 0gr naar 200gr best wel een grote stap ook omdat t deze week nog 15/16 graden wordt. Vandaar dat ik gisteren de 100gr liner eronder had gedaan omdat 200gr dan best veel is? Maar vind t een lastige keuze omdat ik niet wilt dat ze het te warm heeft maar wil ook niet dat de haren weer snel terug gaan groeien...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 10:35 



 
Profiel   

Ga eerst even voelen. Als ze warm voelt is e rniks aan de hand

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 10:51 



 
Profiel   

Mijn in september geschoren pony staat onder 50gr met recuptex, en ongevoerde hals, ze staan nog 24/7 buiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 11:09 



 
Profiel   

Hier ook geschoren en onder de 100 grams buiten overdag. Enkel bij regen is een 0 grams hals wel handig zo in het begin. Anders is het wel nat en koud geloof ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 11:27 



 
Profiel   

Dank voor de reacties! Ik hou haar voor nu denk ik nog onder de 100gr en zal een hals op doen als het nattig is of hard waait. Ik ga kijken of ik dan de hals aan haar deken kan bevestigen en dat stagenootjes deze dan evt om willen doen en weer terug willen slaan. We hebben vandaar aan haar gemerkt dat voor nu de hals op stal nog te warm is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 11:31 



 
Profiel   

Dabiscui schreef
Coentjuh schreef
Die van mij staat 'geschoren' onder 150 grams zonder hals, echter moet ik hem weer scheren geloof ik met al dat nieuwe haar van hem weer <3 :D . Als ik dat 'nu' zou doen zou ik een 200 a 250 grams deken er op doen. Heb je geen 200 grams zonder hals?


Ja ik heb een 200gr liner ook, dus die kan ik er evt wel op doen. Vond alleen de overgang van 0gr naar 200gr best wel een grote stap ook omdat t deze week nog 15/16 graden wordt. Vandaar dat ik gisteren de 100gr liner eronder had gedaan omdat 200gr dan best veel is? Maar vind t een lastige keuze omdat ik niet wilt dat ze het te warm heeft maar wil ook niet dat de haren weer snel terug gaan groeien...

Ja ik snap het! Voor de nachten zou 200 bijv weer prima zijn, overdag is het weer warm...

Leuk die Horseware kortingen bij Agradi, moeten ze wel mijn maat weer op voorraad doen -O- Toch besloten voor de 125/175 te gaan ivm kans dat Amigo Hero dekens iets breder vallen dan Bucas Freedom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 12:28 



 
Profiel   

Die horseware korting bij agradi is echt heel stom, bijna geen van de rambo dekens is op voorraad… makkelijk korting geven dan…

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 13:27 



 
Profiel   

Dat maakt toch niet uit voor de prijs? Althans vaak kan je wel bestellen t duurt alleen wat langer voor het er is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 14:21 



 
Profiel   

MarjanB schreef
Dat maakt toch niet uit voor de prijs? Althans vaak kan je wel bestellen t duurt alleen wat langer voor het er is.


Kun je voor de kortingsprijs dekens bestellen die momenteel niet leverbaar zijn?
Ik vraag het me af…

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 14:35 



 
Profiel   

Nouvel schreef
MarjanB schreef
Dat maakt toch niet uit voor de prijs? Althans vaak kan je wel bestellen t duurt alleen wat langer voor het er is.


Kun je voor de kortingsprijs dekens bestellen die momenteel niet leverbaar zijn?
Ik vraag het me af…


Nou ja als er levertijd zoveel dagen bij staat wel. Heb ik laatst ook gehad, 3 weken wachten maar wel dikke korting

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 14:37 



 
Profiel   

Je kunt nergens aanklikken dat je ze kunt bestellen, er staat alleen dat ze niet leverbaar zijn, maar zet er dan geen korting boven…

https://www.agradi.nl/rambo-supreme-tur ... oranje.htm

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 14:38 



 
Profiel   

Oh ja zie het! Ik had naar een onderdeken gekeken en die was nog wel aan te klikken…. Mooi stom

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 14:40 



 
Profiel   

Hai!

Ik wil na 8 jaar een nieuwe regendeken kopen :') mag ook wel is hè haha...
Nu ben ik niet helemaal tevreden over de deken die ik heb omdat mijn paard bij veel regen altijd iets nat is boven haar borst. Zie onderstaande foto:

[ img ]


De deken heeft regelmatig dat het klitteband losschiet en daardoor is het nog erger.
Ik heb niet het idee dat mijn paard een aparte bouw heeft en ben verder wel blij met de kwaliteit van bucas. Is er een model deken v bucas die ik misschien beter kan proberen?

Ik wil ook niet dat het te strak zit en gaat schuren.

Dit is trouwens de bucas freedom light turnout

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 15:12 



 
Profiel   

Thank voor de tip wat betreft de horseware korting bij agradi! Heb meteen de airmax liner besteld.
Iemand hier al ervaring mee?

Hoe valt deze? Heb de horseware fleece liner gehad en die viel vrij klein uit in vergelijking met de gewone liners dus heb hem nu een maatje groter besteld. Ben benieuwd!

Wil hem als zweet deken gaan gebruiken. En eventueel voor na het rijden als stay dry voering onder mijn rhino dekens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 15:35 



 
Profiel   

Felien_Kyra schreef
Hai!

Ik wil na 8 jaar een nieuwe regendeken kopen :') mag ook wel is hè haha...
Nu ben ik niet helemaal tevreden over de deken die ik heb omdat mijn paard bij veel regen altijd iets nat is boven haar borst. Zie onderstaande foto:

[ [url=m/DK4iAC.png]Afbeelding[/url] ]


De deken heeft regelmatig dat het klitteband losschiet en daardoor is het nog erger.
Ik heb niet het idee dat mijn paard een aparte bouw heeft en ben verder wel blij met de kwaliteit van bucas. Is er een model deken v bucas die ik misschien beter kan proberen?

Ik wil ook niet dat het te strak zit en gaat schuren.
Het enige wat dan eigenlijk helpt is een een hals eraan dat voorkomt inregenen bij vrijwel elke deken zal het zonder hals wat inregenen.
Dit is trouwens de bucas freedom light turnout

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 16:09 



 
Profiel   

Nouvel schreef
MarjanB schreef
Dat maakt toch niet uit voor de prijs? Althans vaak kan je wel bestellen t duurt alleen wat langer voor het er is.


Kun je voor de kortingsprijs dekens bestellen die momenteel niet leverbaar zijn?
Ik vraag het me af…

Dat probleem heb ik nu ook.. Maat precies niet op voorraad, andere maten natuurlijk wel. Nee volgens mij kan dat niet. Of verkeerde maat bestellen en dan retourneren/ruilen voor de juiste voor dezelfde prijs ookal korting dan niet meer geldig? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 16:37 



 
Profiel   

Felien_Kyra schreef
Hai!

Ik wil na 8 jaar een nieuwe regendeken kopen :') mag ook wel is hè haha...
Nu ben ik niet helemaal tevreden over de deken die ik heb omdat mijn paard bij veel regen altijd iets nat is boven haar borst. Zie onderstaande foto:

[ [url=m/DK4iAC.png]Afbeelding[/url] ]


De deken heeft regelmatig dat het klitteband losschiet en daardoor is het nog erger.
Ik heb niet het idee dat mijn paard een aparte bouw heeft en ben verder wel blij met de kwaliteit van bucas. Is er een model deken v bucas die ik misschien beter kan proberen?

Ik wil ook niet dat het te strak zit en gaat schuren.

Dit is trouwens de bucas freedom light turnout


Ik heb een Amigo Hero sinds dit jaar, die sluit wat fijner aan aan de voorkant dan de bucas vind ik, maar kan me ook voorstellen dat het bij sommige paarden te strak zit, bij die van mij gaat het net.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 17:34 



 
Profiel   

Annem84 schreef
Thank voor de tip wat betreft de horseware korting bij agradi! Heb meteen de airmax liner besteld.
Iemand hier al ervaring mee?

Hoe valt deze? Heb de horseware fleece liner gehad en die viel vrij klein uit in vergelijking met de gewone liners dus heb hem nu een maatje groter besteld. Ben benieuwd!

Wil hem als zweet deken gaan gebruiken. En eventueel voor na het rijden als stay dry voering onder mijn rhino dekens.


het is inderdaad een soort van 50 gram liner die lekker snel droogt. Ik heb zelf zeg maar een beertje dus met een langharige vacht vind ik het minder ideaal. Een kuddegenootje is geschoren en die staat er echt heel fijn onder met een Amigo Bravo erover heen. Die heeft hem dus over genomen. Ik heb hem zelf onder mijn Horseware Icelandic gehad. Ik heb hem in dezelfde maat als mijn Horseware Icelandic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 18:01 



 
Profiel   

MarjanB schreef
Oh ja zie het! Ik had naar een onderdeken gekeken en die was nog wel aan te klikken…. Mooi stom


Ik heb gemaild en je kunt die dekens niet voor de aanbiedingsprijs bestellen…
Ook raar…

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:39 



 
Profiel   

Zijn er nog mensen die interesse hebben in een bucus irish turnhout maat 185 in 150 en 300 grams?
Beide maar paar dagen gebruikt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 21:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 580 van de 598 [ 14936 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 577, 578, 579, 580, 581, 582, 583 ... 598  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen