Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 558 van de 598 [ 14936 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561 ... 598  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

 
Profiel   

Buikflap past hier altijd
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 07:34 



 
Profiel   

Tancreda4 schreef
[ [url=m/yQKfMr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Handig zo'n deken net buik flap.... Maar past dat ooit bij paarden?? Zo dik is ze nu ook weer niet vind ik := Oranje is waar 't klitteband zit en aan elkaar vast zou moeten zitten :=

Horseware vliegendeken past net wel net niet. Maar deze bucas is wel heel krap bij de buik :=


Dat had ik dus met de Rambo protector. Maat groter geprobeerd, maar ook die kreeg ik niet dicht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 09:11 



 
Profiel   

Tancreda4 schreef
[ [url=m/yQKfMr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Handig zo'n deken net buik flap.... Maar past dat ooit bij paarden?? Zo dik is ze nu ook weer niet vind ik := Oranje is waar 't klitteband zit en aan elkaar vast zou moeten zitten :=

Horseware vliegendeken past net wel net niet. Maar deze bucas is wel heel krap bij de buik :=


haha, dat probleem heb ik ook bij de horseware dekens. Dacht dat de Ierse paarden ook altijd wel groot en rond waren, maar blijkbaar zijn de dekens alleen gemaakt voor iele buikjes .

Alleen de weatherbeeta buikflap overlapt volledig, alle andere buikflappen zijn altijd te klein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 14:15 



 
Profiel   

Ik vind deze wel beter liggen, maar lijkt me wat benauwd als ze haar hoofd naar beneden doet. Wat vinden jullie?

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 14:18 



 
Profiel   

Die is nog steeds te lang..... hij zakt ook te ver over de schoft. Die mag zeker nog 1 of 2 maten kleiner zo te zien. Dan blijft hij beter naar voren liggen, en dan zal hij ook niet zo strak op de schoft trekken.
(Maar moet zeggen, dat ik niet echt een Bucas fan ben qua pasvorm, super fijne dekens, maar helaas niet geschikt voor ieder model paard. Ik heb ook Rambo gehad, en dat lag vele malen beter)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 14:26 



 
Profiel   

Daar waar de staartflap begint, moet ter hoogte van de aanzet van de staart zijn. Nu zie je dat dat hele stuk gewoon naar beneden wijst, wat erop duidt dat de deken echt nog veel te groot is.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 14:27 



 
Profiel   

Die is inderdaad nog veels te groot. Mag zeker 2 maten kleiner. begin van de staartflap moet beginnen bij de staartaanzet. En mogelijk ga je dan van voor te krap komen, dat is Bucas helaas. Zou kijken naar Rambo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 14:28 



 
Profiel   

Dank jullie, probeer ik een 191. Rambo ligt hier ook heel goed maar ben echt fan van de stay dry voering, dus dacht deze eerst proberen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 14:42 



 
Profiel   

Ik vind hem ook te lang maar de pasvorm gaat ook nooit goed zitten bij een paard met die bouw. Zou idd naar Rambo of shires kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 14:42 



 
Profiel   

MarjanB schreef
Ik vind hem ook te lang maar de pasvorm gaat ook nooit goed zitten bij een paard met die bouw. Zou idd naar Rambo of shires kijken.


Ook de big neckvariant niet? De fleece liner van horseware, kun je die ook als zweetdeken gebruiken en dan gewoon laten zitten droogt die net zo goed op als de Stay dry van bucas?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 15:02 



 
Profiel   

Nynkex01 schreef
Dank jullie, probeer ik een 191. Rambo ligt hier ook heel goed maar ben echt fan van de stay dry voering, dus dacht deze eerst proberen


dan zou je de airmax liner kunnen nemen van rambo, heb je dezelfde functie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 15:11 



 
Profiel   

[img]m/cPvC89.jpg[/img

[ img ]
]
Even weer advies nodig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 15:21 



 
Profiel   

Nynkex01 schreef
[img]m/cPvC89.jpg[/img

[ [url=m/2ycprL.jpg]Afbeelding[/url] ]
]
Even weer advies nodig :)


Deze vind ik wel netjes passen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 15:25 



 
Profiel   

Zit ‘ie niet erg strak/hoog aan de voorkant of valt dat mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 16:19 



 
Profiel   

Dat is dus het enige waar ik een beetje over twijfel, hij zit wel tegen haar keel aan als ze haar hoofd naar beneden doet maar dat heb ik eigenlijk met alle dekens behalve die met v sluiting. Is dezelfde maat als de bucas, maar ander merk

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 16:24 



 
Profiel   

Ik vind dat bij onze paarden met Amigo bravo nl ook, die sluiten te strak en te hoog aan de voorkant, lijken wel net te smal te vallen.
Rambo met V sluiting past bij onze paarden beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 16:26 



 
Profiel   

Rambo heb ik de eczeemdeken van omdat die echt gewoon goed past, maar wil liever niet te veel van die dure dekens omdat ze toch gesloopt worden…

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 16:29 



 
Profiel   

De V sluiting is gewoon erg fijn bij friese paarden. Zou je die ook nog kunnen passen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 17:29 



 
Profiel   

En de Disc sluiting dan? Die hebben sommige amigo’s ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 18:29 



 
Profiel   

Nynkex01 schreef
En de Disc sluiting dan? Die hebben sommige amigo’s ook


Die valt nog strakker en hoger volgens mij

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 18:33 



 
Profiel   

Disc sluiting ben ik niet zo’n fan van. Zit best strak. Die V is fijn voor grote halzen. En de standaard sluiting is prima voor mijn paard, maar dat is dan ook geen Fries.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 18:42 



 
Profiel   

Jammer dat die disc dan zo strak zit, als ik de blog zo lees die er overgaat zou het idee moeten zijn dat het dezelfde voordelen zou hebben als de v sluiting

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 19:00 



 
Profiel   

Oké ik ben er uit, ga Rambo optimo passen, maar die zijn nergens op voorraad waar ik gratis kan retourneren. Weet iemand of de Rambo optimo staldekens dezelfde pasvorm hebben als de regen dekens?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 20:10 



 
Profiel   

V sluitingen hebben dezelfde maat, rechte sluitingen vallen een maat kleiner (dus een maat groter van nodig), aldus de paardendrogist.

Wellicht kan je ergens met paypal betalen? Die vergoed tot 12 keer per jaar de retourkosten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 20:14 



 
Profiel   

Optimo is direct wel weer een andere deken dan enkel V sluiting. Echt een rhino plus , wug model of de rambo passen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 20:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 558 van de 598 [ 14936 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561 ... 598  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen