Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

ervaringen BSI vliegenval

 
Profiel   

Hoe bevalt de val TS?
Ik heb de flybuster maar wil nu de 6 liter variant gaan kopen.
Maar er is moeilijk aan te komen dus ben aan het kijken voor iets anders
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-18 00:50 



 
Profiel   

In de zon hangen, TinGu :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-18 07:19 



 
Profiel   

In de schaduw doen ze het idd veel slechter en het duurt even voor het rottingsproces van de dode vliegen op gang komt, het is te versnellen door meteen aan het begin een stukje rauw vlees in de fles te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-18 07:38 



 
Profiel   

AaronYve schreef
Hoe bevalt de val TS?
Ik heb de flybuster maar wil nu de 6 liter variant gaan kopen.
Maar er is moeilijk aan te komen dus ben aan het kijken voor iets anders

Als het goed is zijn die vanaf het einde van de maand weer leverbaar vanuit de groothandel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-18 07:47 



 
Profiel   

Heel veel (verschillende) vliegenvallen zijn bij de meeste "winkels" niet meer op voorraad. Net als de BSI vliegenval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-18 17:38 



 
Profiel   

nils schreef
Heel veel (verschillende) vliegenvallen zijn bij de meeste "winkels" niet meer op voorraad. Net als de BSI vliegenval.


Klopt eind september hebben ze mij gezegd maar ik wacht al vanaf begin augustus. iedere keer was er weer iets, dan geen lokstof dan weer geen val. En nu geen vliegen meer dus ja... beetje jammer.
Ik kijk wel nu naar iets anders voor volgend jaar maar bij die ene winkel bestel ik niets meer.
maar weet nog ff niet wat ook goed werkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-18 01:53 



 
Profiel   

Ik weet dat het een ouder topic is, maar heb er toevallig een aangeschaft en werkt als een tierelier. Ding zit ramvol en denk dat niemand in de straat nog last heeft van vliegen :') Wij iig niet.
Meuren idd wel enorm.

Iemand tips voor het leeggooien van die dingen? Ik wordt een beetje kriegelig van het idee om het uberhaupt vast te pakken, laat staan de dop er af moeten draaien. Neig er bijna meer naar om het hele geval in een zak te gooien en weg ermee, maar das wel zonde..

Sorry, ben een watje :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-20 17:54 



 
Profiel   

Ik trek een paar latex handschoenen aan en dan gewoon vastpakken en het zooitje in de groene bak :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-20 18:04 



 
Profiel   

Ik heb sinds kort een de vliegenval hangen en het werkt inderdaad geweldig. Nu is het tijd om hem te legen en er nieuwe lokstof in te doen alleen....waar legen jullie die troep ? Het stinkt zo erg dat ik hem niet in huis wil om het door de wc te spoelen en in de gft kliko lijkt me ook geen goed idee omdat je dan toch ook last van die lucht hebt ?

Heeft iemand een tip ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 11:27 



 
Profiel   

In de gft-bak, maar dan wel pas een dag voordat ie geleegd wordt en in een laag bladafval of gemaaid gras oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 11:40 



 
Profiel   

Bedankt voor je reactie,

Ik heb inmiddels de val geleegd en schoongemaakt en nieuwe lokstof erin gedaan.
Toch een oplossing gevonden voor het legen zonder al teveel last te hebben van de lucht : de val in een emmer water onderdompelen en dan in de put van het riool

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 12:56 



 
Profiel   

Ik ben zo blij met al mijn vliegenvallen, Ik had vorig jaar thuis de flybuster en nu weer maar vorig jaar had ik echt heel veel vliegen en nu nog geen 10 vliegen erin.
Dus ik heb de BSI en Lukon vliegenvallen nu bij de paarden opgehangen en ik heb al zoveel vliegen gevangen, te goor om te zien maar daar kan ik dan weer blij mee zijn :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 07:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen