Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Deken opleggen of niet?

 
Profiel   

Ik vind hem nu niet te mager, wel onbespierd. Bovendien zijn de laatste zomers allesbehalve vette zomers geweest qua gras, dus ik denk dat de paarden nu eerder in de zomer dan in de winter wat afvallen.

Zelf heb ik eentje dat meestal 's winters onder deken staat, eerst voor haar rugspieren, vorig jaar dan weer omdat ik wit-met-groene-(mest)-vlekken niet zo mooi en praktisch vind :). Ze heeft echter meestal n hekel aan dekens, dus dit jaar probeer ik eens zonder.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 19:56 



 
Profiel   

Ik ben eigenlijk niet zo van de dekens en sinds ik mijn oudje al drie jaar niet meer scheer ( rijden niet fanatiek meer) ben ik min of meer gestopt met de dekens. De afgelopen twee winters was paardlief erg mager en met senior prior nog enigszins op het randje te houden. Nu heb ik na 2 jaar eindelijk weer op gewicht, hij is zelf iets te dik. Ik ben dus deze week toch maar begonnen met een deken. Ik wil niet dat er energie gaat zitten in warm houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 22:19 



 
Profiel   

Als je paard voor de eerste week in de kudde gaat zou ik er een anti- bijtproduct op smeren, vooral aan de randen en uitstekende riempjes.
Als de nieuwsgierige maatjes direct een slechte smaak hebben bij het bijten, zit de kans er best in dat ze het laten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-19 19:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen