Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

welk graasmasker?

 
Profiel   

Ik heb voor mijn paard ook bij paardeerlijk een masker gekocht. Eerst even overbrugd met een greenguard maar daar lag binnen de kortste keren z'n kin van open. Via paardeerlijk de pferd im blick met en zonder halster gepast en de thinline.
De thinline vond ik erg beweeglijk ondanks dat hij voor de mond redelijk aansluitend zat (strakker kon dus niet). Ondanks dat ik hem 30 dagen mocht testen toch maar niet gedaan, was te bang dat hij door de zijkanten zou gaan eten door de boel wat te schuiven.

De pferd im blick met halster vond ik onhandig, daar zit geen halstertouw bevestiging aan en zit op 3 punten een bevestiging voor de neus waardoor het bakje vrij makkelijk kantelt. Uiteindelijk gekozen voor de pferd im blick zonder halster. Die zit heel fijn, wel bontjes voor en achter vanwege gevoelig huidje. Tot nu toe gaat het goed, zeker icm zo'n zachtere bodemplaat. Hij is er erg behendig mee en probeert hem ook niet af te werken oid.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 18:22 



 
Profiel   

Ik ben heel tevreden van die van Cheepoo :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 18:40 



 
Profiel   

Ik heb ook die van Shires. Wat vooral opviel is dat hij lekker licht is in gewicht en door ergonomische vormgeving bij ons geen wondjes. Tevreden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 18:48 



 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een greenguard voor mijn NMPRS-jes. Schofthoogte rond de meter maar fijne koppies.
Heb eerder een korf gehad, maar heb hier ongelukken mee gehad dus die wil ik niet weer. Ik zat zelf aan de greenguard te denken maar sta ook open voor andere modellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 19:25 



 
Profiel   

Ik zou je willen aanraden om contact op te nemen met paardeerlijk.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-21 00:33 



 

Nou weet ik niet meer welke ik nou heb, gebruik hem niet meer aangezien mijn paard is overleden en de nieuwe gewoon op gras mag.
Dus als iemand interesse heeft, vond het wel een fijne
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-21 09:17 



 
Profiel   

Ik vind die van Cheepoo ook heel fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 15:07 



 
Profiel   

Paardeerlijk is een hele fijne voor goed advies en een mooi assortiment!

Ik gebruik al 2 jaren die van Harrys horse. Ze gaan ongeveer 1 seizoen mee. Ik wissel nu de Harrys horse af met de Best Friend deluxe. Deze heeft een iets kleiner gat aan de onderkant. De meest fijne? Toch de thinline. Helaas had mijn paard deze tot 2 keer aan toe binnen een maand kapot. Echt super jammer, maar daarom toch weer voor de harry's horse gegaan. De best Friend grazemore wil ik ook nog eens proberen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 11:00 



 
Profiel   

Ik sluit me ook aan bij paardeerlijk de Easygrazer. Had eerst een goedkopere maar haar missie was dat deze er vanaf moest, dit kreeg ze ook vaak voor elkaar met heel veel wondjes en bloedens aan toe. Overgestapt naar easygrazer en een heel blij paard. Laat hem goed op zitten en tot nu toe nog geen tandschade. Wel wat schuurplekjes maar heb dat nu opgelost met een bontje eromheen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 11:13 



 
Profiel   

Romy1234 schreef
Bedankt voor jullie reacties.
Ik zie net ook de Harry’s horse grazing muzzle voorbij komen, lijkt mij een hele fijne, iemand ervaring met deze?


Die heb ik voor mijn merrie voor de eerste periode op het gras. Voor later heb ik de Easy grazer voor haar.

De Harry's Horse bevalt prima, heb alleen wel hier en daar wat bont en rubber er omheen gemaakt want ze krijgt er toch wat kale plekjes van. De Easy grazer heb ik dit jaar erbij gekocht voor als het gras straks wat minder wordt en als het wat warmer wordt, dan lijkt die me heel fijn voor haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 17:16 



 

Grappig dat dit topic in ene weer tot leven komt, destijds heb ik er 1 gekocht (weet alleen niet meer welke).
Maar mijn paard is afgelopen november helaas overleden en voor mijn nieuwe paard niet nodig dus heb hem te koop staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 16:26 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Welke vinden jullie beter qua maat de ene is M de andere L
Bij de M zijn wel de bandjes afgeknipt zodat er neusgaten inzitten
Lijkt mij dat bij de M hij zijn kaken niet goed kan openen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 16:48 



 
Profiel   

Ze zijn allebei aan de kleine kant vind ik persoonlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 17:10 



 
Profiel   

[ img ]
Denk dat de bovenste foto vertekend want er kunnen 3 vingers tussen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 18:27 



 
Profiel   

Nou die bovenste lijkt mij sowieso echt véél te klein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 18:44 



 
Profiel   

De korf zelf lijkt erg klein, bij mij zitten ze veel hoger om de snuit heen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 19:09 



 
Profiel   

suffie schreef
De korf zelf lijkt erg klein, bij mij zitten ze veel hoger om de snuit heen.

Ze zijn allebei van HH
Tussen de neus en korf zit ongeveer 1cm
Heb je een foto hoe die bij die jouw zit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 19:18 



 
Profiel   

[ img ]
Mijn haflinger heeft 24/7 dit masker om.Een korter masker op zijn neus heeft hij zo af.Wel heb ik bij de zijkant bij de kaken een extra bontje gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 19:20 



 
Profiel   

Zoals op het voorbeeld zit hij bij mijn Haflinger ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 21:01 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Kijk zelf gemaakt
Elke x schuurde hij hem af
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 13:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen