Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Liner onder een XL horseware deken

 

Voor mijn trekpaard heb ik een amigo bravo deken uit de XL serie. Hier kan een liner aan vastgemaakt worden. Maar ja waar vind je die :roll: . Ben heel het net al af geweest maar nergens liners in een XL serie te vinden.

Aangezien de site van horseware zelf al een eeuwigheid uit de lucht is, kan ik deze vraag niet bij de producent neerleggen.

Iemand enig idee of er uberhaupt XL liners bestaan of dat ik dan toch een normale liner moet bestellen? En in dat laatste geval dan een maat groter ofzo? Want dezelfde maat krijg ik waarschijnlijk niet dicht aan de voorkant en bij een maat groter ben ik bang dat die achter uitsteekt en nat regent.

Maten van mijn paard: 200/140

Er ligt een 205/155 op.
[ img ]


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-09-20 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 18:06 



 
Profiel   

Ik heb ook een paard gehad met deze deken.
Deed dezelfde maat liner, maar dan het klittenbandje van de voorsluiting tot de helft ipv tot het einde. Dan kon het net.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 18:17 



 
Profiel   

Misschien kun je anders het klittenbandje van de voorsluiting laten verlengen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 18:22 



 

Nibbit schreef
Ik heb ook een paard gehad met deze deken.
Deed dezelfde maat liner, maar dan het klittenbandje van de voorsluiting tot de helft ipv tot het einde. Dan kon het net.

Wat voor paard had jij? Ik gok dat het een 5cm winst oplevert maar betwijfel of dat genoeg is voor mijn tankje :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 20:13 



 
Profiel   

Ik heb diezelfde deken voor mijn Irish Draught. In maat 213. Helaas ook nergens liners te vinden in XL, dus inderdaad voor de standaard liner gegaan met verlengd klittenband. Zit niet ideaal, maar het kan net.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 20:41 



 

@Nouvel; daar had ik ook al aan zitten denken maar voor zover ik breed klitteband ken is dat vrij dun. Daar moet dan weer iets diks onder zodat het niet gaat snijden of trekken.

Bottles schreef
Ik heb diezelfde deken voor mijn Irish Draught. In maat 213. Helaas ook nergens liners te vinden in XL, dus inderdaad voor de standaard liner gegaan met verlengd klittenband. Zit niet ideaal, maar het kan net.

Hmm daar was ik al bang voor. Jij hebt dus dezelfde maat liner als buiten deken?

Ik heb de Engelse producent een mailtje gestuurd en anders ga ik eens kijken of ik een borstverlenger kan verbouwen. En dan zo dat hij uitgewisseld kan worden tussen 2 of meer liners.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 20:50 



 
Profiel   

Volgens mij bestaat de xl liner wel, horseware zou die in het assortiment opnemen namelijk.

Je zou deze er onder kunnen doen https://www.horseware.com/product/amigo-xl-insulator/


Laatst bijgewerkt door MTinker op 23-09-20 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 20:52 



 

MTinker schreef
Volgens mij bestaat de xl liner wel, horseware zou die in het assortiment opnemen namelijk.

Ohh dat zou mooi zijn :D

Op de engelse site van horseware staat hij nog niet dus ik hoop op een goede reactie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 20:55 



 
Profiel   

Oh dat zou heel mooi zijn!

Ja ik heb de liner in dezelfde maat gedaan. Lengte van voor naar achter is hetzelfde, alleen de breedte niet, dus bedekt niet zijn hele buik. Maar gebruik deze deken alleen als het nog niet heel koud is. Ook daarom. Als het kouder wordt krijgt hij zijn bucas big neck deken op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 22:48 



 

De liner XL stond op de planning voor dit winter seizoen maar is uitgesteld -O- .

Ik heb maar een amigo bravo 12 XL met 250gr vulling besteld. En dan hoop ik er volgend jaar toch 1 of 2 xl liners bij te kunnen kopen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-20 19:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen