Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 63 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe fluffy zijn jullie paarden al?

 
Profiel   

Qimm schreef
[ [url=m/tBGdDD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het viel me vandaag op hoe bijzonder de vacht van m'n appie meisje is!
Vraag me af hoe het later in het winterseizoen gaat worden


O wauw!! Dit zou ik op behangpapier durven laten drukken :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 19:40 



 
Profiel   

Haha, stippelbillen op je muur 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 20:55 



 
Profiel   

Hier geen fluff :( Maar dat had ik ook eigenlijk niet verwacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 21:14 



 
Profiel   

Oh leuk! Ik doe mee :-)
Mijn eerste keer in tientallen jaren dat ik een rijpaard zonder deken heb :D

Ze begint echt aan te zetten nu, maar het is nog niets vergeleken met een aantal anderen hier ;-)

Paard geniet met volle teugen. Elke dag zwart op stal. Van top tot teen >;) [ img ]
[ img ]
[ img ]

*en dan zie ik deze foto’s en dan denk ik: je zíet het nauwelijks. Terwijl ik elke keer keer als ik haar zie denk: OMG! Wat. Veel. Haar! *

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 21:19 



 
Profiel   

De wintervacht van mijn 28 jarige oma. <3



Ze wordt een dagje ouder dus sinds dit najaar leg ik er af en toe wel een regendekentje op bij bijvoorbeeld die intense dagenlange regenbuien van laatst.


Laatst bijgewerkt door Bagheera_206 op 07-11-20 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-20 10:43 



 
Profiel   

Mijn ongeschoren fries. Zo blijft ze de hele winter
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-20 10:48 



 
Profiel   

Twee van de drie dames hier! De derde is net zo pluizig haha!


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-20 10:59 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Mijn ongeschoren fries. Zo blijft ze de hele winter
[ [url=m/4JKGS3.jpg]Afbeelding[/url] ]

wauw :) die blijft lekker kort in zijn oeps haar vacht :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-20 14:06 



 
Profiel   

[ img ]
Mijn moddermonster denkt dat het Siberië is hier (dit was zijn vacht in september, dus het is nu nog meer)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-20 14:09 



 
Profiel   

Felien_Kyra schreef
Kabayo schreef
Mijn ongeschoren fries. Zo blijft ze de hele winter
[ [url=m/4JKGS3.jpg]Afbeelding[/url] ]

wauw :) die blijft lekker kort in zijn oeps haar vacht :D

Jaa heel fijn! Ze staat overigens ook nog zonder deken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-20 19:00 



 
Profiel   

Hier al aardig fluffy!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-20 22:43 



 
Profiel   

Mijn mini is al heel lang enorm fluffy, die heeft hier al eerder in gestaan:
[ img ]
[ img ]

Maar de kwpn kan er ook wat van:
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-20 10:03 



 
Profiel   

Ook hier blijft de vacht lekler groeien <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 10:52 



 
Profiel   

Heerlijk om te zien, ik hou van fluffy XL :-D
Ik moet nog heel veel leren, lees veel over scheren. Wat is voor jullie de reden om wel of niet te scheren? Wat zijn de voor en nadelen en wanneer is het een vereiste?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 10:20 



 
Profiel   

hier is de vacht niet te doen, dus al 2x geschoren. half dec nog 1 keer, en dan is het klaar. zodra de dagen weer langer worden groeit het niet meer.

ik scheer omdat mijn paard snel zweet/het snel warm heeft. hij trekt het rijden dan niet meer en is met 10 minuten bekaf. daarbij krijgt hij ook broeiplekken in zijn vacht als hij veel zweet/het erg warm heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 10:43 



 
Profiel   

Mijn doodnormale kwpn begon als een malle in september z’n vacht aan te maken, waardoor ik hem in oktober heb geschoren. Nu drie/vier weken later is hij alweer zo ontploft als wat -O- ik snap er niks van hahaha, als dit zo doorgaat dan nog voor einde van het jaar weer het mes erover. Meneer staat op een geïsoleerde pensionstalling incluus winter deken :') komt ook wel buiten daar niet van maar het is nog zo warm momenteel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 11:48 



 
Profiel   

[ img ]


[ img ]

Mijn meisjes <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 12:03 



 
Profiel   

Ellen_ov schreef
Mijn doodnormale kwpn begon als een malle in september z’n vacht aan te maken, waardoor ik hem in oktober heb geschoren. Nu drie/vier weken later is hij alweer zo ontploft als wat -O- ik snap er niks van hahaha, als dit zo doorgaat dan nog voor einde van het jaar weer het mes erover. Meneer staat op een geïsoleerde pensionstalling incluus winter deken :') komt ook wel buiten daar niet van maar het is nog zo warm momenteel.



Precies hetzelfde gedaan.. 4wk geleden geschoren.. niks meer van te zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 13:28 



 
Profiel   

jolanda20 schreef
Ellen_ov schreef
Mijn doodnormale kwpn begon als een malle in september z’n vacht aan te maken, waardoor ik hem in oktober heb geschoren. Nu drie/vier weken later is hij alweer zo ontploft als wat -O- ik snap er niks van hahaha, als dit zo doorgaat dan nog voor einde van het jaar weer het mes erover. Meneer staat op een geïsoleerde pensionstalling incluus winter deken :') komt ook wel buiten daar niet van maar het is nog zo warm momenteel.



Precies hetzelfde gedaan.. 4wk geleden geschoren.. niks meer van te zien

bij mij ook. ik scheer eind sep, eind okt en dan ergens in dec. als ik pech heb moet het in jan nog een keer, met geluk niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 14:16 



 
Profiel   

Die van mij heb ik 4,5 week geleden geschoren en daar is amper nog wat van te zien. :=
Dus die gaat in december nog een keer, en mogelijk februari ook nog een keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 14:43 



 
Profiel   

Ik scheer niet, omdat mijn paard zo'n 8u/dag buiten staat waar het redelijk veel waait. En omdat ik niet meer wedstrijdgericht rij, en praktisch niet meer spring. (Ik rij wel zo'n 4-5 keer per week, maar ik rij hem niet iedere keer in ht zweet). Ik ben wel vroeg begonnen met dekens en ik vind hem echt alles behalve fluffy, nu heeft hij een 100 grams deken op. Hier zie je foto's van hoe hij er vorige week bij stond, nu nog steeds eigenlijk: [ITP] Herfstshoot met mijn mooiste Vosje

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 10:54 



 
Profiel   

Kaitlyn schreef
Die van mij heb ik 4,5 week geleden geschoren en daar is amper nog wat van te zien. :=
Dus die gaat in december nog een keer, en mogelijk februari ook nog een keer.


Precies daarom scheer ik niet haha, alleen toen ik op de Paardenhumaniora zat. Maar daar stonden ze in een binnenstal, en moest ik hem gelukkig maar één keer laten scheren (60 euro). Ik vond zijn vacht wel heel mooi toen, misschien dat ik het ooit wel nog eens doe!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 10:55 



 
Profiel   

Mijn fluffy arabier . Dit jaar voor het eerst nog helemaal geen deken op gehad. Voorheen wel aangezien haar vacht doorlekte met regenval. Dit jaar is het voor het eerst dat ze veel huidvet aan maakt en dus eindelijk zonder dekens kan, het heeft 8 jaar geduurd maar het is alsnog gelukt

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 13:39 



 
Profiel   

hier nog een fluffy.....ik ben verliefd op zijn oortjes...
32 jaar en dekenloos.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-20 16:49 



 
Profiel   

Wat doen jullie met je fluffy paard nu er gigantische kou aan komt? Mijn paard heeft een mega vacht en staat overdag buiten en gaat eind van de middag op stal. Ik twijfel of ik een deken om moet doen, het word plots wel heel erg koud.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-21 14:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 63 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen