Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Help! Hoe kan ik voorkomen dat mijn pony helemaal kaal moet?

 
Profiel   

Oh hemel zo groot ook! Wel hilarisch, sorry. Succes met bijwerken!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 18:43 



 
Profiel   

Heerlijk :')

Ik had net besloten om onze pony, die binnenkort kaal gaat , een sterretje op zijn kont te laten alleen dan wel andersom. Dus een harig sterretje. Maar ik krijg twijfels :') Alleen als het bij mij misluk5 kan ik hem nog wegscheren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 18:47 



 
Profiel   

Hilarisch :')

Heb je een tondeuse of kan je die lenen? Daarmee proberen te fixen. Grote scheerapparaten zijn hier niet voor gemaakt.

Ik had het laten staan en elke keer als ik de deken eraf trok gelachen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 18:50 



 
Profiel   

Dit voelt alsof ik het heb gedaan; In mijn hoofd heb ik altijd de meest creatieve ideeën en bedenk ik me hoe het eruit komt te zien, maar als ik het dan eenmaal doe, lijkt het gedaan door een kind van 3 :') _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 18:53 



 
Profiel   

rocky_1995 schreef
rien10 schreef
Zorg dat hij zichzelf niet in de spiegel ziet de aankomende zes weken. :D
Overmorgen nieuwe moed verzamelen, de boel met een krijtje aftekenen, dan met engelen geduld millimeter voor millimeter een nieuwe poging doen. Linksboven de botte kant van de ster puntiger maken. Linksonder ook. Dan zal het er al beter uitzien. Succes.


Ik ga morgen nog maar een extra poging wagen om het iets minder verschrikkelijk te maken. :+


Als je uitschiet, kan je er nog een vallende ster van maken. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 19:25 



 
Profiel   

Ik zou noet te moeilijk doen over helemaal scheren...je hebt een bucas all in one deken erop, die is vergelijkbaar met de smartex toch? Smartex extra kan van +10 tot -20 graden opblijven zonder dat je continu dekens wisseld...dus ik zou gewoon lekker alles eraf halen en een lekkere goeie bucas opgooien en klaar. Als het paard dag en nacht buiten staat zijn de haren op de hals binnen no time weer bijgegroeit voor de extra warmte die hij zelf denkt nodig te hebben...dat is het mooie van het paardenlichaam...hebben ze het echt te koud, schieten ze zo snel in de vacht dat je er noet tegen kan knipperen en helemaal als je een koudbloed hebt.

Gewoon eraf halen en goede bucas erop en klaar...of je laat het zitten en je paard loopt met een ietswat creatief verzonnen sterretje op de billen :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 19:32 



 
Profiel   

Niet het hele topic gelezen, maar als je wil proberen om de ster te corrigeren, let dan op doorlopende lijnen.

Bij een ster met 5 punten, heb je eigenlijk de hele tijd een lijn die wordt onderbroken door een driehoek. Misschien als je dat in je achterhoofd houdt, wordt de ster mooier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 19:40 



 
Profiel   

rocky_1995 schreef
rien10 schreef
Zorg dat hij zichzelf niet in de spiegel ziet de aankomende zes weken. :D
Overmorgen nieuwe moed verzamelen, de boel met een krijtje aftekenen, dan met engelen geduld millimeter voor millimeter een nieuwe poging doen. Linksboven de botte kant van de ster puntiger maken. Linksonder ook. Dan zal het er al beter uitzien. Succes.


Ik ga morgen nog maar een extra poging wagen om het iets minder verschrikkelijk te maken. :+

Ik scheer enkel streepje hals/borst ivm warmte kwijt kunnen, maar die zijn ook niet geheel strak en van bijwerken wordt het enkel erger. Lekker zo laten, krijgt pony niks van. Geheel kaal is altijd vervelend met rijden ivm uitrijdekens en zonder toch springerig en snel stijf. Lekker dekenmodel zo laten, oepsie groeit er wel weer uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 19:48 



 
Profiel   

Een rasechte Penny actie :+
Als je niet wilt scheren, zou ik het verder zo laten.
De plek wordt alleen maar groter wanneer je het 'corrigeert'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 19:54 



 
Profiel   

Ik kan er wel om lachen hoor! Misschien als je nu allemaal sterren scheert dat je het vanzelf onder de knie krijgt :P

Neejoh niet te druk maken, lekker zo laten of anders proberen bij te werken. Mijn paard heeft ook wel eens voor schut gelopen, jammer dan :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 19:57 



 
Profiel   

Ik vind 'm best goed gelukt, niet als ster maar als een warrelende vleermuis vlinder. :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 20:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen