Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 55 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Fijne vliegendeken met waterdichte rug

 
Profiel   

https://www.dekroo.nl/products/qhp-vlie ... 8oQAvD_BwE


Ik heb deze. Ben er erg blij mee.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 16:03 



 
Profiel   

Hoe zit het bij jullie met de vliegenstof? Ik heb dus een deken van pfiff besteld en zit super, echt onwijs mooi. Probleem is dat het klittenband zo sterk is dat het enorm aan de mesh plakt en daardoor de hele deken al naar zn grootje is omdat het een grote pluizige bende is geworden. Zo was ie al binnen gekomen overigens. Agradi benaderd maar enige optie is geld terug en deken van oor tot staart doorknippen omdat dekens met een kwaliteitsfout niet in omloop mogen zijn. Dus deze deken wordt t sowieso niet meer maar ben nu wel huiverig om een andere deken aan te schaffen als dit een probleem blijft.

Bedankt voor de andere genoemde opties! Pagony ligt niet goed op mijn paard helaas…

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 16:27 



 
Profiel   

Het gaasgedeelte van de Fedimax deken is heel stevig, en pluist absoluut niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 09:57 



 
Profiel   

Ik heb uiteindelijk een Horseware Amigo Evolution 3-in-1 besteld. Ben benieuwd hoe deze gaat bevallen. Geen enkel ander merk past behalve Horseware en Bucas |o 3 dekens geprobeerd en nu is het klaar, dan maar het duurdere spul. Vind m alleen vreselijk lelijk :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 20:26 



 
Profiel   

Iemand een idee of zoiets okk in shet maat bestaat? (95/125)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 19:41 



 
Profiel   

Ik vond het ook altijd onzin die dekens tot ik een oudje kreeg die zichzelf na een plensbui met een beetje wind erbij niet meer warm kreeg. Dus met het weer wat we nu hebben vind ik het fijne dekens. Ik heb de bucas buzz off rain.
Zeer fijne deken. Als het echt dagen droog blijft krijgt hij de gewone bucas buzz off aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 20:11 



 
Profiel   

[ img ]

Hier een rambo summer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 20:12 



 
Profiel   

Ik lees even mee, nu 1 van qhp maar zoek er 1 met een bredere rug en evt vaste hals.

Edit, net een nieuwe besteld!


Laatst bijgewerkt door Wildgirl op 07-08-21 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 20:39 



 
Profiel   

Tancreda4 schreef
Iemand een idee of zoiets okk in shet maat bestaat? (95/125)


Ik heb een bug rug met regenliner voor mijn shet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 20:42 



 
Profiel   

beegee schreef
Ik heb uiteindelijk een Horseware Amigo Evolution 3-in-1 besteld. Ben benieuwd hoe deze gaat bevallen. Geen enkel ander merk past behalve Horseware en Bucas |o 3 dekens geprobeerd en nu is het klaar, dan maar het duurdere spul. Vind m alleen vreselijk lelijk :')

Deze bevalt erg goed! Nog steeds lelijk maar paard blijft er koel onder, zelfs in de zon. Valt mooi, ben er erg blij mee. Kwaliteit die je van Horseware verwacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 20:50 



 
Profiel   

Deze heb ik net ook besteld, kwam een aanbieding tegen in mijn maat voor 99 euro. Hoop dat hij goed zit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 21:21 



 
Profiel   

Hier ook een paard met de amigo revolution 3 in 1, vind m zelf verschrikkelijk lelijk, maar paardlief past alleen horseware goed, en met elke keer die buien werd dr rug stijf en ging ze dr schouder weer vast zetten waardoor ze weer slecht ging lopen, ideaal voor deze 'zomer', en ik zie hier nog zat vliegen ook tijdens de buien :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 22:10 



 
Profiel   

Maddy_Paola schreef
Hier ook een paard met de amigo revolution 3 in 1, vind m zelf verschrikkelijk lelijk, maar paardlief past alleen horseware goed, en met elke keer die buien werd dr rug stijf en ging ze dr schouder weer vast zetten waardoor ze weer slecht ging lopen, ideaal voor deze 'zomer', en ik zie hier nog zat vliegen ook tijdens de buien :?


Ja, ik kan ze niet eens zonder vliegenmasker buiten zetten, ook albis het slecht weer? Normaal met buien kregen ze masker niet op en waren er veel mibder vliegen als dit jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 09:25 



 
Profiel   

[ img ]

Zo he, wat een fijne deken! Zit perfect en heeft een breed waterdicht gedeelte. 10x dan de QHP dekens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 17:18 



 
Profiel   

Hij oogt wat royaal :+

Hier past die deken van amigo voor geen meter. Terwijl ik het concept mooi vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 17:23 



 
Profiel   

Saaams schreef
Hij oogt wat royaal :+

Hier past die deken van amigo voor geen meter. Terwijl ik het concept mooi vind.

Understatement :D
Echter was dit de enige maat in de sale en gezien ze volgend seizoen met een drachtige buik loopt....
Hij is vooral aan de zijkanten iets te lang, lengte, hals en borst zijn perfect en ze beweegt er vrij in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 17:25 



 
Profiel   

De deken lijkt idd wat groot op jouw paard. De lappen stof aan de zijkanten zijn wel erg lang, wat ik heel fijn vind, maar daardoor kan het zo lijken alsof de deken niet past en aan de ruime kant is, terwijl dit natuurlijk niet te vergelijken is met de Rambo summer series. Dat is gewoon een heel ander model.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 17:27 



 
Profiel   

Als ‘ie goed blijft liggen en niet gaat trekken en schuren aan de voorkant overleeft ze het vast wel denk, alleen met lange zijkanten moet je oppassen dat ze er niet op gaat staan als ze op staat na rollen of liggen.
Ik vind het wel een coole deken!
Heb er ook naar gekeken maar ik gebruik bijna geen halzen, wil dus iets met een losse hals hebben…

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 17:27 



 
Profiel   

beegee schreef
De deken lijkt idd wat groot op jouw paard. De lappen stof aan de zijkanten zijn wel erg lang, wat ik heel fijn vind, maar daardoor kan het zo lijken alsof de deken niet past en aan de ruime kant is, terwijl dit natuurlijk niet te vergelijken is met de Rambo summer series. Dat is gewoon een heel ander model.



Ik heb ook de summer, dat is inderdaad een heel ander model, meer gewone deken qua model en niet echt een vliegendeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 17:27 



 
Profiel   

Met de vaste hals ben ik juist heel blij omdat losse halzen altijd naar beneden zakken en open gaan staan bij het grazen. De hals van mijn paard past niet bij zijn brede borst en schouder :)). Met vaste halzen juist geen probleem en wat ik fijn vind aan deze, is dat ie lang genoeg is en dus blijft bedekken tijdens ‘t grazen.

Hihi, ik vind de deken echt afgrijselijk lelijk. Toen ik mijn paard ermee in de weide terugzette, schrok zijn vriend zich een hoedje en durfde niet meer in de buurt te komen. Die had ook vast zoiets van, wat heb jij nou aan? :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 17:31 



 
Profiel   

Hier ook alleen maar vaste halzen. Mijn merrie is 144 maar heeft dekenmaat 195 door haar quarter billen en boeg. Deze amigo is 191 en valt ruim naar mijn idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 18:04 



 
Profiel   

[ img ]
Vind m zelf nog steeds verschrikkelijk _O-
Hij is idd lang naar de zijkanten maar dat is gaas en dus wel fijn tegen vliegen, hier is ie ook niet zo schoon meer, mevrouw rolt hiermee ook in t natte zand ed, zonder deken zou ze dat dus niet doen 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 22:41 



 
Profiel   

Oud topic van vorig jaar, ik weet het!
Maar ik ben voor af en toe kort gebruik, oa op de trailer, op zoek naar een 2ehandse in maat 190 (of iets wat daarop lijkt). Iemand eentje ter overname misschien?
Of lijkt dit nu teveel op een aankoop-advertentie? :+ Op de Bokt markt leek het me wat minder kansrijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-22 20:48 



 
Profiel   

Daancha schreef
Oud topic van vorig jaar, ik weet het!
Maar ik ben voor af en toe kort gebruik, oa op de trailer, op zoek naar een 2ehandse in maat 190 (of iets wat daarop lijkt). Iemand eentje ter overname misschien?
Of lijkt dit nu teveel op een aankoop-advertentie? :+ Op de Bokt markt leek het me wat minder kansrijk.

Ja ik, ik zal vd week even een foto maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-22 21:26 



 
Profiel   

Daancha schreef
Oud topic van vorig jaar, ik weet het!
Maar ik ben voor af en toe kort gebruik, oa op de trailer, op zoek naar een 2ehandse in maat 190 (of iets wat daarop lijkt). Iemand eentje ter overname misschien?
Of lijkt dit nu teveel op een aankoop-advertentie? :+ Op de Bokt markt leek het me wat minder kansrijk.


Op de trailer staat je paard droog neem ik aan? :x bij deze deken zou ik juist niet aan gebruik in trailer denken, ik gebruik m wel voor koudere nachten maar dat is meer omdat ie goed blijft liggen en regendeken te warm is, maar met iets warmer weer vind ik ze wel snel zweterig onder het ruggedeelte, dus eigenlijk is het dan echt savonds op en sochtends af, zoals vandaag was het ook niet mega warm maar toch stond ze om half 11 al te zweten eronder :roll:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-22 21:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 55 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen