Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 56 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Help! Vliegendeken voor "apart" gebouwd paard.

 
Profiel   

Voor de eerste dagen na het wassen heb ik inderdaad singel verlengers.
Maar de stof haalt het niet. Ook bij een slanker paard haalt de stof het niet.
Vorig jaar een deken gevonden waarvan de stof het wel haalt maar weer met een ruk pasvorm.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 09:17 



 
Profiel   

Ik heb geen rambo want die is hier te smal, maar de shires.
En daar haalt de buikflap het wel.
Vorig jaar was ze echt even te dik en haalde de flap het net, maar de middelste singel niet en daar heb ik toen een verlenger aangezet.

Heb je misschien een oude deken over, dat je de buikflap wat verlengd en dan de singelverlenger er aan?
Als hij voor de rest fijn past zou ik dat doen denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 09:53 



 
Profiel   

Ik lees mee.

3 Quarters; 1.45m met maat 185. Niet echt grote problemen bij haar.
Moeders 1.49m en maat 195. Krijgt wat holle rug en dekens trekken op de schoft. Had een mooie met lycra inzet. Vorig jaar een nieuwe gekocht en die is te kort aan de onderkant en heeft geen buikflap. Eergister een scheur over de hele lengte.
Broer/zoon 1.47m maat 195/205. Had ook met lycra inzet, maar veel te kort aan onderkant en randje bil blijft blloot. Neem ik 205, wordt de hals iets te wijd.

Nu zag ik van Busse een deken met franje. Lijkt me wel wat voor de eerste merrie die enorm kan staan trappen.

Amigo Dekens vind ik juist helemaal niet prettig bij brede paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 10:25 



 
Profiel   

Zo, net de QHP gepast bij Tinkertank. Ben onder de indruk. Hals is heel ruim. Hij ligt zeker 95% goed, cm of 2 breder en hij was perfect geweest. Maat 135/185.
Er zit ook een vliegenmasker bij, wat een groot ding zeg. Staat maat Large op, voor mij lijkt dat ding voor een trekpaard oid :D
Gelukkig heeft tankie zelf haar vliegengordijn :D

Model, met gordijn :D (heb hem later nog wat gefatsoeneerd zodat hij bij de borst ook beter zit

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 15:22 



 
Profiel   

Jammer dat die hals er zo overheen valt. Zijn wel fijne dekens zo, maar zie op plaatjes nooit hoe ze bij de schoft zijn en juist daar snel problemen.

Ooit 2x een mindere deken van QHP, dus kies die nooit zo snel, maar ziet er netjes uit.

Ik zoek nog even naar iets met lycra schoft en buikflap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 16:53 



 
Profiel   

heb dit merk nog nooit gehad, dus ben benieuwd.
Ik bestelde in Engeland bij thebighorseshop, maar nu behalve invoerkosten er ook btw over het hele bedrag komt (per 1-7) wordt het wel heel erg prijzig
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 17:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 56 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen