Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Vliegenmasker wat blijft zitten

 
Profiel   

fransje23 schreef
Zowel Field relief als de Le Mieux kan ik binnen een uur gaan zoeken..

Ga nu zo een lycra ding proberen :')


De bug reliëf van le mieux is een lycra. En de eerste lycra van 5 voorgangers die de pony laat zitten!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 22:50 



 
Profiel   

Ik heb zo een Le Mieux die lijkt op de eerder geposte Shires maskers :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 06:33 



 
Profiel   

fransje23 schreef
Zowel Field relief als de Le Mieux kan ik binnen een uur gaan zoeken..

Ga nu zo een lycra ding proberen :')


Ik gebruik nu al een tijdje de lycra van forhorses.nl. Op maat gemaakt neusnetje (gaat alleen tussen de neusgaten door).
Erg content mee. Eerste masker waar hij zelf ook geen moeite mee heeft en niet zelf gelijk af gaat doen. Terwijl hij verder wel aardig schuurt helaas op het moment.

Wat hier ook gelijk gesloopt wordt is de fieldrelief en halster met vliegenfrontriem.

Het heeft volgens mij nog weinig moeten verduren met spelen. Het gaas had van mij wel boller mogen staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 11:56 



 
Profiel   

Ik had dit probleem ook in het verleden en daarom een Rambo Vamoose gekocht.

Dit is de enige die mijn merrie laat zitten, hij laat haar ogen echt volledig vrij en ik denk dat daar steeds het issue zat. Hij is prijzig, maar ik koop soms een nieuw exemplaar van Marktplaats of met korting bij EJ enz. Scheelt misschien dat een nieuwe dan weer 3 jaar meegaat, dus hij levert zijn geld wel op.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-21 07:40 



 
Profiel   

Ik heb zo’n beetje elk vliegenmasker wel gehad en veeel te veel geld uitgegeven aan maskers de afgelopen jaren... Op maat gemaakte lycra maskers blijven hier als enige zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-21 07:43 



 
Profiel   

Ik heb er 1 die verwerkt zit in een halster. Weet het merk helaas niet meer. Mijn merrie verbrand snel, heeft er dus 1 met flapje over de neus en alle andere merken lagen altijd na een half uur al in de wei. Met halster blijft het gelukkig wel om! Ik zet mijn paard normaal niet met halster op de wei, maar goed, met de zonnige dagen dan wel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-21 08:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen