Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Advies vliegendeken

 
Profiel   

Hallo,

Ik heb een vraag over een vliegendeken. Mijn pony heeft een horkadeken maat 165cm maar deze past toch niet helemaal lekker. Hij krijgt schuurplekken van de bilkoorden, de deken trekt scheef en de hals zit niet altijd lekker. Een maat groter lijkt mij te lang en dan krijgt hij schuurplekken op z'n schouders.
Nu heb ik van een vriendin een rambo protector deken gekregen. Deze ligt qua pasvorm een stuk beter maar heeft geen echte buikflap waardoor z'n buik open is.
De winterdeken die ik heb, is een amigo bravo met discsluiting 165cm en deze past perfect.

Ik ben opzoek naar een vliegendeken met buikflap zodat hele buik bedekt is en een hals, mag los of vast, en liefst zonder bilkoorden ivm schuren. Mijn pony heeft geen zomereczeem maar reageert wel redelijk snel op insecten.

Alvast bedankt voor alle ideeën
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 13:33 



 
Profiel   

Bucas buzz off is erg fijn. Zit een buikflap aan, bilkoorden kan je eraf halen en schuurt niet bij mijn paard :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 13:43 



 
Profiel   

Chetaime vind ik erg mooi liggen, maar kijk goed naar de maat, ik merk dat je vaak een (halve) maat kleiner kan omdat er zo veel rek in vliegendekens zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 13:49 



 
Profiel   

Ik heb voor mijn paard een amigo bug buster gekocht op marktplaats. Hij heeft idd ook altijd een amigo bravo als winterdeken en hoopte dat daarom de bug buster ook goed zou passen en dat is het geval. De deken heeft een buikflap die sluit dmv 2 klittebandjes en 3 buiksingels en heeft een losse hals. En geen bilkoorden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 14:11 



 
Profiel   

Is de maat van de bug buster dezelfde als van de winterdekens?
De rambo die ik nu heb, is 1 maat kleiner dan de winterdeken maar alsnog langer. Deze valt dus zeker 1 maat groter dan de winterdekens

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 20:47 



 
Profiel   

Ik heb voor mijn paardje zowel de amigo bug buster als een ongevoerd amigo regendeken, beiden maat 175. De maten vallen dus wel ongeveer hetzelfde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 21:14 



 
Profiel   

Krämer verkoopt enkele merken met buikflap, de Thermomaster en Felix Bühler. Hele fijne, degelijke en kwaliteitsvolle dekens die echt goed zitten. Ben er al jaren content van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 08:22 



 
Profiel   

emmyniks schreef
Is de maat van de bug buster dezelfde als van de winterdekens?
De rambo die ik nu heb, is 1 maat kleiner dan de winterdeken maar alsnog langer. Deze valt dus zeker 1 maat groter dan de winterdekens

Mijn paard heeft iig van de amigo bravo en de amigo bug buster dezelfde maat. Ruglengte is hetzelfde

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 16:33 



 
Profiel   

Ik heb maandag een amigo bug buster 5'6 besteld. Is vandaag binnengekomen en ga hem morgen passen. Hopelijk past hij perfect

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 18:31 



 
Profiel   

[ img ]

Ik ben tevreden en paard ook volgens mij. Dankjewel voor alle tips

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 12:46 



 
Profiel   

Ziet er goed uit! Fijn dat je tevreden bent en leuk om even een update te krijgen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 16:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen