Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Dominick dekens

 
Profiel   

Na de zoektocht naar goede maar betaalbare dekens kwam ik bij de Dominick dekens uit.
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kwam weinig recente topics tegen.

Wie gebruikt er Dominick dekens? Hoe is de kwaliteit blijven ze goed waterdicht? Hoe is de pasvorm?
Van horseware dragen mijn paarden 6,3 heb ik dan een S nodig?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 20:56 



 
Profiel   

Ik heb op mijn vorige paarden heel lang alleen maar Dominick gebruikt, het zijn super fijne dekens met een hele mooie pasvorm.
Mijn eigen ervaring is dat ze het meest geschikt zijn voor niet al te lange wat bredere paarden, ze blijven dan heel mooi vrij liggen op de schouders.
Ik vind ze qua ruglengte iets aan de korte kant vallen, dus bij twijfel zou ik een maat groter proberen, maar ze hebben ook een passservice, dus je kunt ook 2 maten proberen.

Ik vond toen de waterdichtheid iets minder, na een paar keer wassen waren de dekens nog als nieuw maar bij zware regen niet meer waterdicht.
Inmiddels zijn de dekens al een aantal keer aangepast qua materiaal dus best kans dat ze nu wel top waterdicht zijn.
Mijn huidige paard is vrij lang in zijn rug en Dominick kreeg ik niet mooi passend op hem, heb toen en ook vanwege het toen nog niet optimaal waterdicht zijn de overstap naar Rambo gemaakt.
Ik heb nog wel de zweetdekens van Dominick.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 17:32 



 
Profiel   

Zijn er nog recente ervaringen met deze dekens? Ze zijn redelijk aan de prijs dus ik wil wel dat ze goed waterdicht zijn anders kan ik net zo goed weer een Rhino/Rambo deken kopen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-22 20:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen