Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Deken smal paard hoge schoft

 
Profiel   

Hallo,

Ik zie door alle dekens geen bos meer.

Voor mijn draver van 172 zoek ik een goede set dekens. Hij staat 24/7 buiten, maakt amper een vacht aan en is snel wat te mager.

Hij heeft een hoge schoft en is smal gebouwd.

Ik heb momenteel een Bucas regendeken, maar die ligt niet helemaal mooi. Een Winterdeken van QHP lijkt al beter te liggen, maar het liefste heb ik een liner systeem.


[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 13:57 



 
Profiel   

Hier hebben verschillende paarden met die bouw een Amigo op en dat past prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 14:25 



 
Profiel   

Sas_Mon schreef
Hier hebben verschillende paarden met die bouw een Amigo op en dat past prima.


En dan neem ik aan de v sluiting ipv de disc?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 14:53 



 
Profiel   

Finntack, is een draversmerk en dat merk je ;)

Sommige Amigo's liggen ook goed.

Wij hebben meerdere dravers staan en die bouw is gewoon heel erg lastig voor dekens.

Bij de mijne kan ik nu de finntack een hele winter ophouden, bij een aantal andere dravers wissel ik de finntack en amigo's af het winterseizoen door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 14:59 



 
Profiel   

ruitje schreef
Finntack, is een draversmerk en dat merk je ;)

Sommige Amigo's liggen ook goed.

Wij hebben meerdere dravers staan en die bouw is gewoon heel erg lastig voor dekens.

Bij de mijne kan ik nu de finntack een hele winter ophouden, bij een aantal andere dravers wissel ik de finntack en amigo's af het winterseizoen door.


Daar ga ik zeker ook naar kijken. Welke amigo’s liggen in jouw ervaring goed?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 15:01 



 
Profiel   

de dekens zijn al wat ouder, van voor de disc sluiting en hebben dus een gewone clip sluiting. 1 heeft er een met een halve hals, dit werkt blijkbaar ook goed.
Een ander paard met deze bouw heeft de Rambo Optimo. Die vind ik niet mooi liggen. Is waarschijnlijk gewoon een maat te groot maar trekt daardoor heel erg op de schoft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 20:29 



 
Profiel   

Mijn draver heeft altijd amigo's en dan dr bravo lijn. Altijd erg tevreden over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 21:07 



 
Profiel   

Nu heb ik niet zo’n grote draver (1.63m, maar wel smal) en heel tevreden over de Horseware dekens met V-sluiting. Rambo duo draagt ze de hele winter, en ik heb zowel een Rhino wug als gewoon model als regendeken.

Bucas gehad maar voor mijn gevoel toch altijd te hoge sluiting. Weatherbeeta lag ook mooi, maar stond open bij de schouders wat inregenen bevorderde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 21:58 



 
Profiel   

Hier een merrie met dezelfde bouw en tevreden over de Rambo duo of Weatherbeeta.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 22:06 



 
Profiel   

Mijn draver x tuigpaard met giga schoft staat perfect onder Horseware dekens! (amigo, rhino en rambo)
Er is zelfs een speciale draverdeken van hun, de horseware trot :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 08:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen