Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Halve hals (onder)deken pony

 
Profiel   

Hallo allemaal,

ik ben enorm fan van de rhino wug horseware dekens, maar vorig jaar heeft mijn liner de binnenkant van mijn 0 grams deken behoorlijk beschadigd. Daarbij is het (bijna) onmogelijk om een gevulde wug rhino in haar maat te vinden -O- Nu de herfst is begonnen en de winter in aantocht is mijn eeuwige dekenzoektocht weer begonnen.

Kunnen jullie mij helpen met mijn zoektocht?
Ik ben op zoek naar een deken in maat 95/145, mag een onderdeken zijn, maar ook een outdoordeken. De deken MOET een halve hals hebben, andere pasvormen zitten niet goed (ook de horseware met gewone hals niet :') ).

Hopelijk heeft iemand de ultieme tip waar ik dit kan vinden, want ik zie door de bomen het bos niet meer :')
_/-\o_
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 10:51 



 
Profiel   

Heb je al bij Nika gekeken?
Daar slaagde ik altijd heel fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 11:10 



 
Profiel   

Indd Nika horseproducts. Fijne dekens zijn dat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 11:15 



 
Profiel   

Van Harry's horse had ik een paar jaar terug een halve hals outdoor deken. Thor. Die is er vanaf 145 zie ik. Is dat niets?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 11:19 



 
Profiel   

Freekieee schreef
Indd Nika horseproducts. Fijne dekens zijn dat!


Bij Nika hebben ze in haar maat/alle kleine maatjes geen halve hals


Sas_Mon schreef
Van Harry's horse had ik een paar jaar terug een halve hals outdoor deken. Thor. Die is er vanaf 145 zie ik. Is dat niets?


Deze kan ik alleen maar vinden in 165/175 of groter jammer genoeg.


Het liefst heb ik een 100 of 150 grams deken, aangezien ze eigenlijk niet getraind wordt maar wel veel buiten staat en deze winter ook een buitenhok/halve schuilstal heeft. Vorig jaar had ik een medium (vari-liner) rhino bij de hypostore besteld, maar deze was niet op voorraad en kwam niet meer binnen bleek achteraf. Ook bij andere webshops was het niet te vinden. Ik hoop stiekem dat deze binnenkort alsnog weer leverbaar is, maarja...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 11:43 



 
Profiel   

Op Agradi staat de HH Thor vanaf 145 mocht je niets anders vinden.

Anders eens kijken in het buitenland? Ebay duitsland bijvoorbeeld? Of engeland? Soms hebben ze de horseware dekens wel in andere maten in het buitenland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 14:07 



 
Profiel   

Ik heb er eentje een paar jaar terug bij dekroo.nl vandaan, van hun eigen merk (DKR). Ook een 95/145, 150 grams en halve hals. Doet het nog steeds top! Zie nu op de site weinig meer staan, maar wie weet hebben ze nog ergens wat verstopt liggen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 14:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen