Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Kentucky all weather hurricane

 
Profiel   

https://hypostore.nl/kentucky-winterdek ... ne-0g.html

Iemand ervaring met deze deken? Ik wil een fijne deken aanschaffen nu mijn paard 24/7 buiten loopt. (Natuurlijk met schuilstal en vriendjes)
Zonder deken is voor mijn paard geen optie helaas.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 09:45 



 
Profiel   

Ik vraag me af of die wel ademend is?
Die gele vissers regenjassen staan daar niet echt om bekend en ze zeggen hier dat het dezelfde stof is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 15:17 



 
Profiel   

Lijkt me niet ademen, dus vocht van eigen lijf kan er ook niet uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 15:19 



 
Profiel   

Ja dat was ook mijn gedachte. Kan helaas niks niks vinden of de deken wel goed ademt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 15:24 



 
Profiel   

Ik lees ook niks over ademend. Maar gelukkig ziet je paard er met die deken wel altijd goed uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 16:03 



 
Profiel   

Er staat alleen bij dat door de artificiële konijnenvacht voering een klam gevoel onder de deken voorkomt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 19:54 



 
Profiel   

Ik heb de all weather deken van Kentucky en vind die deken echt goed ademen. Geen zweterig of klam paard ten opzichte van een bucas deken bijvoorbeeld. Regen loopt ook mooi van de deken af en deken wordt niet zwaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 22:43 



 
Profiel   

Ik heb een andere winterdeken van kentucky gehad met die vacht aan de binnenkant en mijn paard ging eronder zweten, ademde naar mijn idee juist totaal niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 04:15 



 
Profiel   

Vergeten toe te voegen. Die van mij geeft geen konijnen vacht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 08:24 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Ik lees ook niks over ademend. Maar gelukkig ziet je paard er met die deken wel altijd goed uit.

Het zijn mooie dekens maar ze zijn er gelukkig niet alleen voor de mooi :D Kentucky is oprecht een prettig merk als je paard een tussenmaatje en/of gevoelig huidje heeft. Ik heb daarvoor speciaal Rambo Optimo's gehad maar daar kreeg mijn paard alsnog schuurplekken van, met de voering en pasvorm van Kentucky ging het een stuk beter.

On topic: ik heb geen ervaring met de Hurricane, maar de All Weather bevalt hier heel erg goed. Deken blijft super waterdicht en paard is er ook nooit klam onder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 17:53 



 
Profiel   

Laurie schreef
_San87_ schreef
Ik lees ook niks over ademend. Maar gelukkig ziet je paard er met die deken wel altijd goed uit.

Het zijn mooie dekens maar ze zijn er gelukkig niet alleen voor de mooi :D Kentucky is oprecht een prettig merk als je paard een tussenmaatje en/of gevoelig huidje heeft. Ik heb daarvoor speciaal Rambo Optimo's gehad maar daar kreeg mijn paard alsnog schuurplekken van, met de voering en pasvorm van Kentucky ging het een stuk beter.

On topic: ik heb geen ervaring met de Hurricane, maar de All Weather bevalt hier heel erg goed. Deken blijft super waterdicht en paard is er ook nooit klam onder.

Ik weet dat Kentucky echt wel kwaliteit is, idd. Het was een grapje n.a.v. de beschrijving van de deken:

Door de klassieke Kentucky look met de artificieel lederen patches en gouden details, ziet uw paard er zelfs op de meest regenachtige dagen er goed uit.

:D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 18:12 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Ik weet dat Kentucky echt wel kwaliteit is, idd. Het was een grapje n.a.v. de beschrijving van de deken:

Door de klassieke Kentucky look met de artificieel lederen patches en gouden details, ziet uw paard er zelfs op de meest regenachtige dagen er goed uit.

:D.

Ooh sorry haha, ik had de beschrijving verder niet gelezen.

Point taken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 18:15 



 
Profiel   

Toevallig net vorige week de vertegenwoordiger van Kentucky op bezoek gehad. De Hurricane is idd niet ademend en daarom zit die vacht aan de binnenkant. Puur om terugslag tegen te gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 18:21 



 
Profiel   

Ik breek hier even in. Hebben jullie ervaring met het reinigen van de Kentucky dekens met een vacht er in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 19:35 



 
Profiel   

Ik heb inmiddels een deken van een ander merk gekocht met liner systeem. Blijft supermooi liggen met 24/7 op een grote track. De liner kan gewoon in de wasmachine

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 19:03 



 
Profiel   

Heeft er iemand al ervaring met de onderdekens van Kentucky ?


Laurie schreef
_San87_ schreef
Ik lees ook niks over ademend. Maar gelukkig ziet je paard er met die deken wel altijd goed uit.

Het zijn mooie dekens maar ze zijn er gelukkig niet alleen voor de mooi :D Kentucky is oprecht een prettig merk als je paard een tussenmaatje en/of gevoelig huidje heeft. Ik heb daarvoor speciaal Rambo Optimo's gehad maar daar kreeg mijn paard alsnog schuurplekken van, met de voering en pasvorm van Kentucky ging het een stuk beter.

On topic: ik heb geen ervaring met de Hurricane, maar de All Weather bevalt hier heel erg goed. Deken blijft super waterdicht en paard is er ook nooit klam onder.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen