Kentucky all weather hurricane

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hiphopje

Berichten: 2321
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: in de Maasduinen

Kentucky all weather hurricane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-21 10:45


Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Kentucky all weather hurricane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 16:17

Ik vraag me af of die wel ademend is?
Die gele vissers regenjassen staan daar niet echt om bekend en ze zeggen hier dat het dezelfde stof is?

Hannanas
Berichten: 13008
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Kentucky all weather hurricane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 16:19

Lijkt me niet ademen, dus vocht van eigen lijf kan er ook niet uit.

hiphopje

Berichten: 2321
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: in de Maasduinen

Re: Kentucky all weather hurricane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-21 16:24

Ja dat was ook mijn gedachte. Kan helaas niks niks vinden of de deken wel goed ademt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Kentucky all weather hurricane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 17:03

Ik lees ook niks over ademend. Maar gelukkig ziet je paard er met die deken wel altijd goed uit.

Galoppig

Berichten: 197
Geregistreerd: 24-07-21

Re: Kentucky all weather hurricane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 20:54

Er staat alleen bij dat door de artificiële konijnenvacht voering een klam gevoel onder de deken voorkomt

VWestra
Berichten: 1099
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 23:43

Ik heb de all weather deken van Kentucky en vind die deken echt goed ademen. Geen zweterig of klam paard ten opzichte van een bucas deken bijvoorbeeld. Regen loopt ook mooi van de deken af en deken wordt niet zwaar.

cijsalover
Berichten: 3368
Geregistreerd: 03-01-05

Re: Kentucky all weather hurricane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-21 05:15

Ik heb een andere winterdeken van kentucky gehad met die vacht aan de binnenkant en mijn paard ging eronder zweten, ademde naar mijn idee juist totaal niet

VWestra
Berichten: 1099
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Re: Kentucky all weather hurricane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-21 09:24

Vergeten toe te voegen. Die van mij geeft geen konijnen vacht

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 18:53

_San87_ schreef:
Ik lees ook niks over ademend. Maar gelukkig ziet je paard er met die deken wel altijd goed uit.

Het zijn mooie dekens maar ze zijn er gelukkig niet alleen voor de mooi :D Kentucky is oprecht een prettig merk als je paard een tussenmaatje en/of gevoelig huidje heeft. Ik heb daarvoor speciaal Rambo Optimo's gehad maar daar kreeg mijn paard alsnog schuurplekken van, met de voering en pasvorm van Kentucky ging het een stuk beter.

On topic: ik heb geen ervaring met de Hurricane, maar de All Weather bevalt hier heel erg goed. Deken blijft super waterdicht en paard is er ook nooit klam onder.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 19:12

Laurie schreef:
_San87_ schreef:
Ik lees ook niks over ademend. Maar gelukkig ziet je paard er met die deken wel altijd goed uit.

Het zijn mooie dekens maar ze zijn er gelukkig niet alleen voor de mooi :D Kentucky is oprecht een prettig merk als je paard een tussenmaatje en/of gevoelig huidje heeft. Ik heb daarvoor speciaal Rambo Optimo's gehad maar daar kreeg mijn paard alsnog schuurplekken van, met de voering en pasvorm van Kentucky ging het een stuk beter.

On topic: ik heb geen ervaring met de Hurricane, maar de All Weather bevalt hier heel erg goed. Deken blijft super waterdicht en paard is er ook nooit klam onder.

Ik weet dat Kentucky echt wel kwaliteit is, idd. Het was een grapje n.a.v. de beschrijving van de deken:

Door de klassieke Kentucky look met de artificieel lederen patches en gouden details, ziet uw paard er zelfs op de meest regenachtige dagen er goed uit.

:D.

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 19:15

_San87_ schreef:
Ik weet dat Kentucky echt wel kwaliteit is, idd. Het was een grapje n.a.v. de beschrijving van de deken:

Door de klassieke Kentucky look met de artificieel lederen patches en gouden details, ziet uw paard er zelfs op de meest regenachtige dagen er goed uit.

:D.

Ooh sorry haha, ik had de beschrijving verder niet gelezen.

Point taken :D

Pally

Berichten: 2924
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Tussen de stal en mijn werk

Re: Kentucky all weather hurricane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 19:21

Toevallig net vorige week de vertegenwoordiger van Kentucky op bezoek gehad. De Hurricane is idd niet ademend en daarom zit die vacht aan de binnenkant. Puur om terugslag tegen te gaan

Devic
Berichten: 1038
Geregistreerd: 04-04-20

Re: Kentucky all weather hurricane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 20:35

Ik breek hier even in. Hebben jullie ervaring met het reinigen van de Kentucky dekens met een vacht er in?

hiphopje

Berichten: 2321
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: in de Maasduinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-21 20:03

Ik heb inmiddels een deken van een ander merk gekocht met liner systeem. Blijft supermooi liggen met 24/7 op een grote track. De liner kan gewoon in de wasmachine

VWestra
Berichten: 1099
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 21:13

Heeft er iemand al ervaring met de onderdekens van Kentucky ?


Laurie schreef:
_San87_ schreef:
Ik lees ook niks over ademend. Maar gelukkig ziet je paard er met die deken wel altijd goed uit.

Het zijn mooie dekens maar ze zijn er gelukkig niet alleen voor de mooi :D Kentucky is oprecht een prettig merk als je paard een tussenmaatje en/of gevoelig huidje heeft. Ik heb daarvoor speciaal Rambo Optimo's gehad maar daar kreeg mijn paard alsnog schuurplekken van, met de voering en pasvorm van Kentucky ging het een stuk beter.

On topic: ik heb geen ervaring met de Hurricane, maar de All Weather bevalt hier heel erg goed. Deken blijft super waterdicht en paard is er ook nooit klam onder.