Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Horseware - dikkere dekens of liners?

 
Profiel   

Ik vind liners écht ideaal! Ik heb van Horseware de Rambo Optimo Turnout, deze is 0 grams en komt met een 400 grams liner. Heb er zelf de 100 en 200 grams liner nog bijgehaald. De hals is 150 gram. Zo heb je maar 1 buitendeken nodig die je makkelijk kan aanpassen. Vind dit minder plek innemen op stal dan de gehele dekens in verschillende diktes te hebben liggen.

Van de Optimo lijn heb ik ook de staldeken medium (200 gram). Ook hier kunnen liners onder en een hals aan. Het is een hele investering maar ik heb het altijd met korting kunnen kopen (dochorse en hypostore). Kwaliteit is ook echt goed.

[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 17:55 



 

Hier ook fan van liners :j
Kan je ook vaker wassen, heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 18:18 



 
Profiel   

AMCM schreef
Hier ook fan van liners :j
Kan je ook vaker wassen, heerlijk!

Vooral dit is idd erg fijn. Het materiaal droogt ook erg snel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 18:19 



 
Profiel   

Ik ben ook fan van het linersysteem. Ik heb voor mijn pony amigodekens 0grams regendeken, 100grams winterdeken, 100gram liner en 200gram liner. Allemaal in dezelfde maat en blijft altijd super goed liggen.

Mijn pony staat overdag buiten en s nachts opstal en is niet geschoren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 18:34 



 
Profiel   

Hier ook al jaren fan van het linersysteem. M’n vorige paard had ze en mijn nieuwe heeft ze ook op. Ik heb een 0grams regendeken en daaronder de liner. Momenteel heeft hij een 200-grams op (geschoren)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 18:45 



 
Profiel   

Hier ook 200 gram op nu en 150 gram hals. Paard staat overdag buiten. Ongeschoren maar kort vachtje (kan het hopelijk zo houden).

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 18:49 



 
Profiel   

Hier de volgende combinaties:

Outdoor:
- Amigo 100 gram (zonder halsbevestiging)
- Amigo 200 gram (met halsbevestiging)

Liners:
- 100 gram
- 200 gram

Hals:
- 150 gram

Kan hier echt alle kanten mee op met mijn geschoren paard dat 24/7 buiten staat.
Het is soms wel even een gedoe om te wisselen met de liners maar vind het laagjes principe wel heel fijn. Daarnaast is het ideaal dat je de liners zelf gewoon kunt wassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 15:18 



 
Profiel   

Ik heb een 0gram hero, twee 100gram bravo en verder liners.

Vind ik ideaal, de 0 gram houdt ook nog best wel warmte vast trouwens! Vorig jaar heeft mel voornamelijk de 100 grams dekens op gehad, en ik vond het zelf wel lekker er afentoe een uit te hangen voor een week.
Liner vond ik wel minder comfortabel liggen dan vaste vulling, maar kan prima zelfs voor mijn gevoelige mutsie als het een tijdje te koud is voor 100g. Is in totaal 3 weken geweest uit m'n hoofd, en niet eens aangesloten achter elkaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 15:31 



 
Profiel   

Ik kom perfect uit met de volgende combis met een paard die geschoren is en altijd 'buiten' staat:

outdoor dekens: 0 gram en 200 gram
Liner 100 gram
hals

Dan kun je variëren van 0 gram, 100 gram, 200 gram, 300 gram, 300 gram met hals.

Ik heb veel meer dekens maar dat zou niet nodig zijn eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 15:31 



 
Profiel   

Hier groot horseware fan! Zo'n beetje alle rambo dekens die er zijn heb ik aan de collectie toegevoegd <3

Je kan alle kanten op met de liners. Zelf heb ik een 0 gram en een 100 grams buitendeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 15:33 



 
Profiel   

Ik had een 0 grams regendeken, 200 grams winterdeken en 2 liners van 100 en 200 grams. Regen- en winterdeken met losse hals.

Dan kon ik van 0 tot 400 grams variëren met en zonder hals, echt ideaal :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 16:41 



 
Profiel   

Hier ook al jaren fan van Horseware bij alle paarden.
Heb hier standaard een 100 grams regendeken en een 400 grams regendeken met 100 en 300 liner en 1 hals van 150 gram. Werkt heel fijn.

Voor de liefhebber heb ik een gebruikte complete set te koop voor een hele gunstige prijs:
Amigo Bravo 12 Original Turnout Lite 100 g (NP 98 euro)
Amigo Bravo 12 Original Turnout Heavy 400 g (NP 134 euro)
Amigo Bravo 12 Halsstuk 150g (NP 45 euro)

Kleur: Navy/Electric Blue
Maat: 198 cm/6.6

Dekens zijn 1 seizoen gebruikt en nog perfect waterdicht. Dienen wel even gewassen/gerepareerd te worden (winkelhaak binnenkant/buiksingel). Halsstuk vrijwel niet gebruikt. Na reparatie en een wasbeurt kunnen ze er weer jaren tegen aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 17:17 



 
Profiel   

Hier soort van alle mogelijke combinaties. Hahaha.

https://shop.horseware.com/liner-system/

Ik heb zelf de IJslander dekentjes van Horseware. Een 0 grams en 200 grams deken en een 100 grams liner. Daarnaast nog een 100 gram wug.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 20:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen