Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Onderdeken/liner onder Bucas Freedom?

 
Profiel   

Ik weet dat hier geen bevestigingssysteem aan zit. Maar is het voor de hele koude dagen mogelijk hier toch een deken onder te doen?

Iemand ervaring hiermee?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 09:56 



 
Profiel   

Ik doe onder mijn Bucas gerust nog een andere losse deken. Als ze beide goed passen gaat er niks schuiven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 09:58 



 
Profiel   

Er bestaan onderdekens voor verschillende Bucas dekens. Ook halzen. Ik heb ze voor de Bucas stay dry
Even googelen bij een dealer er van

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 11:23 



 
Profiel   

Popstra schreef
Er bestaan onderdekens voor verschillende Bucas dekens. Ook halzen. Ik heb ze voor de Bucas stay dry
Even googelen bij een dealer er van

Ja, maar je kunt die onderdekens niet vastmaken in de Bucas Freedom, die heeft geen bevestigingssysteem voor liners.

Ik heb vorig jaar met de sneeuw een gewone deken (Smartex of irish) onder een freedom gelegd, dat bleef bij mijn pony prima liggen. Ik had wel de oogjes bij de bilkoorden aan elkaar geklikt met een los karabijnhaakje, maar dat was meer voor de zekerheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 12:12 



 
Profiel   

Blijft bij mij ook prima liggen. Wanneer de dekens goed passen en niet gaan schuiven heb ik er nog geen problemen mee gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 12:25 



 
Profiel   

Ik heb bucas dekens waar de liners wel vast kunnen, maar dat doe ik nooit. Bij geen enkel paard. Als de dekens goed passen blijft het keurig liggen, ook al zitten ze niet vast.

Het enige wat ik vast maak zijn de halsstukken. Ik vind het veel handiger om 2 losse dekens op te doen, dan het hele zooitje in 1 keer. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 12:57 



 
Profiel   

Bij mijn kunnen ze ook niet vast aan de boven deken maar ze blijven echt goed liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 13:15 



 
Profiel   

Ik doe een simpele van Divoza er onder, zit geen bevestiging aan voor de bovenste deken maar blijft hier uitstekend liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 13:29 



 
Profiel   

Ah fijn! Ik heb nog fijne liners van een ander merk. Vind het ‘zonde’ om voor die paar extreem koude dagen die we misschien hebben per jaar andere liners of zelfs ander deken te kopen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 15:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen